ارائه جدیدترین کیس های گیمینگ MSI در بازار ایران با قیمت مناسب و گارانتی معتبر


MSI به عنوان یک برند شناخته شده در زمینه تجهیزات بازی شناخته می شود که قاب های گران قیمتی از سری های MPG VELOX و GUNGNIR تا کیس های MAG FORGE و MEG PROSPECT را با امکانات و قابلیت های متنوع، ظاهر جذاب و قیمت مناسب برای کاربران مختلف معرفی کرده است. به همین دلیل نگاهی به مشخصات این کیس های مقاوم انداختیم و ویژگی های برجسته آن ها را بررسی کردیم.

این روزها طراحی بسیاری از کیس ها در بازار تکراری شده و کمتر نوآوری به خود دیده است. خوشبختانه MSI را می توان برندی شناخته شده دانست که به شدت وارد بازار کیس کامپیوتر شده و محصولات متنوعی را متناسب با سلیقه و نیاز کاربران عرضه می کند.

کیس های سری MPG VELOX، MPG GUNGNIR، MAG FORGE و MEG PROSPECT را شاید بتوان مناسب ترین انتخاب و نگین تاج در رده محصولات این برند تایوانی دانست که دارای قیمتی مناسب و با گارانتی معتبر تخت جمشید وارد بازار کشورمان شده است. شرکت. بنابراین در ادامه به معرفی ویژگی های بارز این تجهیزات بازی می پردازیم.

قاب MSI سفید است

موارد MPG VELOX; کامل و زیبا

کیس های MPG VELOX دارای طراحی زیبا با پایه های خاص و پنل جلویی متمایز هستند و زیبایی قطعات داخل سیستم شما را بهتر به رخ می کشند. علاوه بر این، MPG VELOX را می توان در داخل محفظه با تعداد زیادی اجزای قوی با تهویه عالی نصب کرد.

  اپل و MIT مطالعه مشترکی درباره نقض داده‌های ذخیره‌سازی ابری منتشر کردند

اگر به دنبال نصب گرافیکی عمودی، نورپردازی خیره کننده RGB، قابلیت نصب دو کولر آبی، تعداد زیادی فن یا پورت های مدرن در پنل جلویی هستید، قاب محافظ MPG VELOX Series Pro را در لیست خود قرار دهید.

کیس های MPG VELOX تمامی این ویژگی ها را در کنار کیفیت ساخت بالا، فن های درجه یک ARGB و سیستم تهویه بی صدا دارند تا این سری را به انتخابی ارزشمند برای کاربران تبدیل کند.

کیس های بازی MPG GUNGNIR 300 با طراحی زیبا

موارد MPG GUNGNIR; انتخابی ویژه برای بازیکنان خوش سلیقه

کیس های بازی سری MPG GUNGNIR از اکثر مادربردها و رادیاتورهای 360 میلی متری میزبان جلو و بالا پشتیبانی می کنند، بنابراین علاوه بر بهبود عملکرد سیستم خنک کننده، فضای کافی برای نصب کارت های گرافیکی بزرگ و ضخیم وجود دارد.

در پنل جلویی قاب‌های MPG GUNGNIR، چهار عدد فن RGB 120 میلی‌متری نیز تعبیه شده است تا جلوه زیبایی به قاب بدهد و هوای خنک را به داخل قاب بفرستد. کیس های سری MPG GUNGNIR فضای زیادی برای نصب افقی و عمودی کارت گرافیک های بزرگ دارند و MSI در برخی مدل ها از نگهدارنده شیشه ای برای نصب عمودی کارت گرافیک استفاده می کند که برای نصب کارت گرافیک قابلیت چرخش در همه جهات را دارد.

MSI خلاقیت زیادی در طراحی کیس های GUNGNIR به کار گرفته است و علاوه بر براکت نصب عمودی برای کارت گرافیک، امکانات بیشتری مانند براکت های PCIe قابل تعویض، سینی HDD کشویی و پوشش کابل برای نصب پایه فن اضافی به این سری اضافه شده است. کیس های سری GUNGNIR در مدل های مختلف برای گیمرهای علاقه مند به نور و بهترین ها در عملکرد تهویه مطبوع موجود می باشد.

  خبر بد برای بازیکنان این بازی محبوب استیم به پایان سفر خود رسیده است

موارد Mag Forge; قیمت خوب و باحال

کیس های سری MAG Forge در فرم فاکتور ATX طراحی و عرضه شده اند و از جدیدترین مادربردها و کارت های گرافیک بزرگ پشتیبانی می کنند. پنل جلوی مشبک این کیس ها مجهز به فیلتر گرد و غبار بوده و همچنین دارای درب شیشه ای سکوریت شده است که زیبایی داخل قاب را به نمایش می گذارد.

کیس های MAG FORGE مجهز به فن های شگفت انگیز ARGB هستند و از رادیاتورهای 360 میلی متری پشتیبانی می کنند. علاقه مندان به نورپردازی می توانند روی ویژگی های این مجموعه حساب ویژه ای باز کنند.

MSI قاب های MAG FORGE را به گونه ای طراحی کرده است که گیمرها بدون هیچ مشکلی می توانند تمام سخت افزارهای مورد نیاز خود را در کیس قرار دهند. بنابراین می توان گفت فضای کافی برای نصب آخرین کارت های گرافیک انویدیا در داخل کیس MSI وجود دارد.

    MSI MIG Prospect 700R را معرفی می کنیم

موارد چشم انداز MEG; جذاب و بادوام برای بازیکنان

قاب MSI MEG PROSPECT با فرم فاکتور Mid-Tower طراحی شده است و در سمت چپ آن یک شیشه سکوریت مقاوم تعبیه شده است تا محتویات داخل قاب به راحتی قابل مشاهده باشد. جنس بدنه اصلی MSI فلزی است و از آخرین مادربردها و کارت‌های گرافیک پشتیبانی می‌کند.

شاید مهم ترین ویژگی کیس MEG PROSPECT وجود یک پنل لمسی 4.3 اینچی در جلو باشد که اطلاعات مختلف سیستم کاربر مانند کنترل کامل فن، کنترل نور ARGB، کنترل دما، نمایش ساعت و شرایط آب و هوایی را نمایش می دهد. ، و می تواند سفارشی شود.

  Google I/O 2024 در 14 مه 2024 برگزار خواهد شد

کیس MEG PROSPECT مجهز به فن های 140 میلی متری ARGB در جلو و یک فن ARGB در پشت است. اما این کیس فضای زیادی دارد به طوری که تا 10 فن 120 میلی متری یا 7 فن 140 میلی متری به راحتی داخل آن قرار می گیرد.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/48686-msi-mpg-gungnir-prospect-forge