انفورماتیک گستر از «Hog Service» رونمایی کرد. 24 ماه گارانتی، 30 روز مهلت تعویض و 1 سال گارانتی تصادف تلفن همراه


دیروز طی مراسمی با حضور مدیران انفورماتیک و سرویس خاورمیانه جوستار از سرویس گارانتی جدید هاگ رونمایی شد.

در این نشست خبری حسین غروی رام مدیرعامل انفورماتیک گستر در جمع خبرنگاران گفت:

انفورماتیک گستر در سال 2015 با برند آمریکایی Blue وارد عرصه تلفن همراه شد. اما با تشدید تحریم ها در سال 1396، محدودیت های دولت برای واردکنندگان کاهش یافت و با تسهیل در اعطای مجوز از آن زمان تا به امروز، اکنون شاهد فعالیت بیش از 1000 شرکت در زمینه واردات گوشی تلفن همراه هستیم.

Haag-02.jpg

در همان زمان حدود 500 شرکت واردکننده گوشی شدند که از این تعداد تنها 50 شرکت را می توان بازیگر اصلی واردات گوشی تلفن همراه دانست.

Haag-06.jpg

غروی رام با اشاره به کاهش توان اقتصادی مردم و تعاملات در روند واردات گوشی تلفن همراه در دو سال گذشته گفت:

سه سال پیش 15 میلیون گوشی به ارزش 4 میلیارد دلار وارد کشور شد اما امسال با گذشت نیم سال هنوز به یک میلیارد دلار نرسیده ایم. وقتی روند واردات تلفن همراه در سه سال گذشته را مشاهده می کنیم، این تصور به وجود می آید که اراده سیستماتیک برای کاهش واردات و حذف شرکت های جدید وارد عرصه واردات وجود دارد. تا این لحظه چنین اتفاقی افتاده است، برخی شرکت ها رسما از چرخه واردات خارج شده اند و فقط نامی باقی مانده است.

Haag-04.jpg

الغراوی در ادامه سخنان خود همچنین خاطرنشان کرد: در کنار شرایط سخت واردات باید کاهش قدرت خرید مردم را نیز اضافه کرد که به کوچکی بازار و کاهش تعداد بازیگران نیز منجر شده است. به این ترتیب هیچ رقابتی در این بازار وجود ندارد و آنچه در حال حاضر مهم است ایجاد ارزش افزوده توسط بازیگران باقی مانده در این بازار است.

  ما بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم

مدیرعامل انفورماتیک گستر ادامه داد:

در چنین شرایطی تصمیم گرفتیم با همکاری شرکت خدمات خاورمیانه خدماتی متفاوت با توجه به نیازها و شرایط فعلی مشتریان موبایل ارائه کنیم. ما با ارائه طرح هایی مانند HAG که شامل 24 ماه گارانتی، 30 روز گارانتی تعویض، 12 ماه بیمه حوادث و ارسال رایگان در تهران می باشد، سعی در جلب رضایت مشتری داشته ایم.

سرویس هاگ چیست؟

هدیه اطلاعاتی گستر شامل خدماتی است که فراتر از تعهداتی است که واردکنندگان دستگاه های تلفن همراه موظف به انجام آن هستند. به گزارش غروی رام، انفورماتیک گستر با همکاری شرکت خدمات خاورمیانه که یکی از قدیمی ترین شرکت های خدمات پس از فروش است، این خدمات را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که این شرکت سال هاست که به طور رسمی مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران می باشد.

Haag-03.jpg

در فاز اول سرویس هاگ بر روی گوشی های سامسونگ و آنر ارائه می شود. Hag شامل مواردی مانند 24 ماه گارانتی (6 ماه بیشتر از سایرین)، 12 ماه گارانتی تصادف (یا بیمه حادثه) و 30 روز ضمانت تعویض (به جای 7 روز در رقبا) است که در سرویس 88 ارائه می شود. مراکز خدمات پس از فروش در سراسر جهان. World.Country ارائه شده است.

گارانتی تصادف به چه معناست؟

فرشاد مهران پور مدیر عامل خاورمیانه سرویس درباره بیمه حوادث در این سرویس گفت: این سرویس مانند بیمه عمل می کند. این گارانتی مواردی مانند شکستگی، نشت مایعات، نوسانات برق، آتش سوزی و انفجار را پوشش می دهد. مزیت اصلی در مقایسه با سایر بیمه های تلفن همراه این است که کاربر مجبور به مراجعه مکرر به شرکت های مختلف بیمه و گارانتی نیست.

  Rover Play را ببینید. تبلت هوشمندی که به یک کنسول دستی یا لپ تاپ تبدیل می شود

تنها کاری که خریدار باید انجام دهد این است که گوشی را به یکی از مراکز خدماتی که سرویس دارد بیاورد تا تمامی مراحل کار توسط این شرکت انجام شود.

همچنین انفورماتیک گستر دارای سرویس ویژه تحویل گوشی به مراکز خدماتی می باشد. “سرویس موتور سیکلت” در سراسر تهران گوشی را از کاربر تحویل گرفته، رسید دریافت می کند و پس از تعمیر بدون هزینه اضافی به کاربر پس می دهد. همنورد خدمات خاورمیانه حتی در شهرهایی که نمایندگی خدماتی ندارد از طریق وب سایت خود درخواست خدمات را به صورت آنلاین ثبت می کند و کالا را بدون هیچ هزینه ای از طریق پست یا شرکت های دیگر دریافت و ارسال می کند.

Haag-07.jpg

چرا گوشی های پرچمدار +600 دلاری در مجموعه محصولات گستر انفورماتیک وجود ندارد؟

غروی رام در ادامه این نشست گفت:

در حال حاضر این شرکت قادر به واردات و گارانتی گوشی های بیش از 600 دلار نیست. چندین سال پیش، دولت واردکنندگان گوشی را ملزم به استفاده از مدل هایی مانند آیفون یا سری کرد س یا NB تامین ارز حاصل از صادرات خشکبار به سامسونگ.

Haag-05.jpg

اما ناشران برای تخصیص ارز همکاری نکردند. در حال حاضر تنها شرکت های صادرکننده قادر به واردات گوشی های بیش از 600 دلار هستند. به همین دلیل در گستره محصولات گستر انفورماتیک هیچ گوشی پرچمداری وجود ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/47357-hag-hamrah-service-gift-announcement