اولین تصاویر رسمی از سری Redmi Note 13 را مشاهده کنید. ارسال شده در 30 سپتامبر


شیائومی به تازگی تصاویری از گوشی های محبوب سری ردمی نوت 13 منتشر کرده و از عرضه این دستگاه ها در آینده نزدیک خبر داده است. بر اساس اعلام این برند چینی، گوشی های سری ردمی نوت 13 در تاریخ 30 شهریور (30 شهریور) عرضه خواهند شد. در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی های محبوب برند ردمی از شهر سخت افزار بدست آورید.

ردمی چند روز پیش با انتشار تیزرهایی از عرضه گوشی Redmi Note 13 Pro Plus در ماه جاری خبر داد. حال این برند اولین تصویر رسمی از سری Redmi Note 13 را منتشر کرده و اعلام کرده است که عرضه این محصولات در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) انجام خواهد شد.

رنگ های گوشی های سری ردمی نوت 13 شیائومی

در واقع، این رویداد در روز پنجشنبه این هفته برگزار می شود و انتظار می رود سه گوشی هوشمند معرفی شود: Redmi Note 13 5G، Note 13 Pro و Note 13 Pro Plus. در تصاویر منتشر شده دو گوشی Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi Note 13 Pro Plus 5G را مشاهده می کنید.

مشخصات گوشی های سری ردمی نوت 13 شیائومی

طبق آگهی com. gsmarena مدل پرو پلاس مجهز به نمایشگر منحنی است در حالی که ردمی از صفحه نمایش تخت برای مدل پرو استفاده کرده است. هر دو دستگاه همچنین از صفحه نمایش OLED با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می کنند.

تصویر گوشی های سری ردمی نوت 13 شیائومی

هر دو گوشی از سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده می کنند، اما فقط نوت 13 پرو پلاس از لرزشگیر اپتیکال استفاده می کند. شیائومی پیش از این برخی از مشخصات گوشی Redmi Note 13 Pro Plus را اعلام کرده بود. ظاهرا این گوشی هوشمند به چیپست 4 نانومتری Dimensity 7200 Ultra مجهز شده و از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

  صفحه کلید مکانیکی مینی XYZA فقط 3 کلید دارد!

همچنین اخیراً اعلام شد که نوت 13 پرو با پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 7 اس به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، انتظار می رود ردمی از نوت 13 5G رونمایی کند، اما هنوز اطلاعات موثقی در مورد مدل استاندارد منتشر نشده است.

در این رابطه بخوانید:

– از دوربین 200 مگاپیکسلی تا شارژر 120 واتی. شایعات جدید در مورد سری ردمی نوت 13 شیائومی
گوشی Redmi Note 13 Pro Plus در ماه جاری با دوربین 200 مگاپیکسلی و پردازنده جدید مدیاتک عرضه خواهد شد.

شایعه شده است که هر سه مدل Redmi Note 13 دارای صفحه نمایش 1.5K و گواهی حفاظت از چشم هستند. گفته می شود هر سه مدل پرچمدار سری ردمی نوت 13 شیائومی به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز هستند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/47429-redmi-note-13-series-launch-date-revealed