اولین تصاویر گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را اینجا ببینید


با توجه به اینکه فاصله زیادی با معرفی گوشی های پرچمدار جدید گوگل نداریم، امروز درز تصاویری از گوشی های گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو منتشر شد. در ادامه این گزارش از Device City تصاویری از گوشی های پرچمدار آینده گوگل را مشاهده خواهیم کرد.

حتما می دانید که سری گوگل پیکسل 8 در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) در دو نسخه معمولی و پرو معرفی می شود. با این حال، تا کنون تقریباً همه چیزهایی را که باید در مورد گوشی های پرچمدار آینده گوگل در سال 2023 بدانیم، می دانیم.

شاید تنها چیزی که در مورد سری گوگل پیکسل 8 مشخص نبود، رنگ بندی آن بود که امروز نیز فاش شد. افشای اطلاعات قبلی قبلاً رنگ های متنوعی را برای گوشی ها فاش کرده بود، اما تا به امروز هیچ تصویری از نسخه های مختلف گوشی پیکسل 8 منتشر نشده بود.

به گفته سایت GSMArenaپیکسل 8 پرو ظاهراً در رنگ‌های ابسیدین، چینی و آبی آسمانی عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که رنگ آبی آسمانی نیز در جدیدترین تصاویر لو رفته از پیکسل 8a وجود دارد. همانطور که مشخص است، این فقط رنگ Obsidian برای Pixel 7 Pro است که در نسخه بعدی نیز وجود دارد.

از سوی دیگر، نسخه معمولی پیکسل 8 در رنگ‌های رز گل صد تومانی، خاکستری و ابسیدین موجود است که از این میان تنها رنگ ابسیدین در پیکسل 7 وجود داشت و دو رنگ دیگر کاملا جدید هستند.

علاوه بر رنگ‌های جدید، سری گوگل پیکسل 8 از طراحی گردتر نسبت به نسل قبلی برخوردار است و گوشه‌های تیز و تیزی که سال گذشته در خانواده پیکسل 7 وجود داشت، در این گوشی‌ها رها شده است. طراحی سنسور دوربین نیز برای پیکسل 8 پرو جدید است و همه دوربین‌ها به جای دو شیشه در پشت یک تکه شیشه محافظ قرار دارند.

  شروع کار با سری Samsung Galaxy Tab S9: سامسونگ ما را وادار کرد که روی تبلت زیر آب بنویسیم

در این رابطه بخوانید:

– تمامی مشخصات گوشی گوگل پیکسل 8 پرو فاش شد. تراشه Tensor G3 و 12 گیگابایت رم
– یک ویژگی عجیب در گوشی پیکسل 8 پرو؛ سنسور دما برای اندازه گیری دمای بدن کاربران
– مشخصات و تصاویر واقعی گوشی پرچمدار پیکسل 8 پرو را مشاهده کنید

نظر شما در مورد سری گوگل پیکسل 8 چیست؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/47542-google-pixel-8-pixel-8pro-pictures-leaked