اپلیکیشن ژورنال اپل اکنون در نسخه بتای عمومی iOS 17.2 در دسترس است


اپلیکیشن ژورنال اپل اکنون در نسخه بتای عمومی iOS 17.2 در دسترس است

اپلیکیشن ژورنال اپل در راه است.  (منبع تصویر: اپل)

اپلیکیشن ژورنال اپل تقریبا آماده است. ژورنال که در اوایل سال جاری در WWDC اعلام شد، همان کاری را که روی جلد می گوید انجام می دهد. این یک برنامه ژورنال یا دفترچه خاطرات است که به شما امکان می دهد رویدادهای مهم زندگی را یادداشت کنید، افکار شخصی خود را یادداشت کنید، در مورد احساسات خود بنویسید و خیلی چیزهای دیگر.

این برنامه اکنون برای آزمایش نسخه بتای عمومی iOS 17.2 در دسترس است و احتمالاً پس از انتشار مناسب iOS 17.2 در دسترس خواهد بود.

من اخیراً یک نسخه آزمایشی از برنامه دریافت کردم و به نظر می رسد استفاده از آن ساده و ساده باشد. مانند هر برنامه دیگری از این نوع، Journal به شما امکان می دهد یک ورودی با عکس، فیلم یا حتی یک یادداشت صوتی ایجاد کنید. اگر جایی خاص بوده اید، حتی می توانید داده های مکان را با ورودی های خود ذخیره کنید.

اگر احساس می‌کنید گیر کرده‌اید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این برنامه به شما کمک می‌کند تا با سؤالاتی مانند «به چیزی فکر کنید که باید تغییر کند و چرا این تغییر برای شما مهم است» یا «مثل آرزو می‌کنید» شروع کنید. ? آیا در مورد خود یاد می گیرید؟ »

جایی که برنامه مجله برجسته می شود این است می تواند از یادگیری ماشینی روی دستگاه (به دلایل حفظ حریم خصوصی) برای ایجاد پیشنهادهایی در مورد آنچه باید بنویسد استفاده کند بر اساس عکس‌ها و ویدیوهایی که گرفته‌اید، مکان‌هایی که بوده‌اید، تمرین‌هایی که انجام داده‌اید و موارد دیگر. اپل این را Moments می نامد و جالب اینجاست که آنها API این ویژگی را در دسترس برنامه های ژورنال شخص ثالث نیز قرار می دهند.

  مادربرد چیست؟ – آشنایی با قطعات مادربرد کامپیوتر و لپ تاپ

به نظر می رسد مجله می تواند برای کاربرانی که می خواهند ژورنال نویسی را امتحان کنند بسیار مفید باشد. به هر حال، نگه داشتن یک دفتر خاطرات به سلامت روان شما کمک می کند. با این حال، برخی از ویژگی ها را از دست داده است و اینجاست برنامه های روزنامه شخص ثالث مانند روز اول بفرمایید تو، بیا تو.

یکی از ویژگی هایی که به طور قابل توجهی از دست رفته است، پشتیبانی در سایر سیستم عامل ها است. در حال حاضر، برنامه Journal فقط در آیفون شما موجود است. این منطقی است زیرا تلفن شما احتمالاً همیشه همراه شما است و شخصی ترین وسیله شماست، اما نوشتن مطالب روی تلفن (مخصوصاً موارد طولانی) ساده ترین کار نیست. امیدواریم اپل این اپلیکیشن را روی آیپد و مک عرضه کند.

اگر می خواهید Journal را امتحان کنید، باید نسخه بتای عمومی iOS 17.2 را نصب کنید. اگر این برای شما جدید است، به برنامه نرم افزار بتا اپل صرفه جویی.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-journal-app-now-available-ios-172-public-beta