اپل برنامه های جدید Final Cut Pro را برای iPad 2 و Final Cut Camera معرفی می کند که از Live Multicam و ویژگی های جدید هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

اپل برنامه های جدید Final Cut Pro را برای iPad 2 و Final Cut Camera معرفی می کند که از Live Multicam و ویژگی های جدید هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

اپل اپلیکیشن های Final Cut Pro جدید را برای iPad 2 و Final Cut Camera معرفی می کند که از Live Multicam و ویژگی های جدید هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

Final Cut Pro برای iPad 2 و Final Cut Pro برای Mac 10.8.  منبع: اپل

اپل مدل‌های جدید iPad Air و iPad Pro را در آخرین رویداد Apple Let Loose خود در 7 مه 2024 معرفی کرد. با این حال، ویرایش‌گران ویدیو ممکن است بیشتر به اطلاعیه‌های نرم‌افزاری ارائه‌شده علاقه‌مند باشند و Final Cut Pro برای iPad به‌روزرسانی شود. Final Cut Pro برای iPad 2.

در این نسخه جدید، اپل بالاخره پشتیبانی از پروژه ها در درایوهای خارجی ویراستاران اکنون می توانند به جای انتقال فیلم از قبل به iPad، پروژه ها را مستقیماً از درایوهای خارجی ایجاد یا باز کنند. اکنون می توان پروژه ها را به راحتی در اختیار ویرایشگرهای دیگر قرار داد یا به راحتی از iPad به Mac برای ویرایش دسکتاپ منتقل کرد.

Live Multicam در Final Cut Pro برای iPad 2. منبع: Apple.

برای تولیداتی که از آیفون یا آی‌پد برای کمک به فیلم‌برداری استفاده می‌کنند، Final Cut Pro جدید برای iPad 2 دارای یک ویژگی Live Multicam با کاربری آسان است که اجازه می‌دهد تا چهار جریان‌های ویدیویی از چهار دستگاه اپل در نمای کارگردان در زمان واقعی نمایش داده می‌شوند. تنظیمات هر استریم، از فوکوس گرفته تا نوردهی و زوم را می توان مستقیماً در برنامه Final Cut Pro برای iPad 2 تنظیم کرد.

کلیپ‌های پیش‌نمایش قابل ویرایش به برنامه منتقل می‌شوند و با فایل‌های با وضوح کامل در پس‌زمینه جایگزین می‌شوند تا به طور یکپارچه از تولید به پس از تولید منتقل شوند.

  Vivo X100 Pro و X100 را در چین عرضه می کند

دوربین برش نهایی.  منبع: اپل

این امر از طریق اتصال بی سیم با برنامه جدید اپل امکان پذیر شده است. دوربین برش نهاییبرای آیفون و آیپد. این برنامه همچنین می تواند به عنوان یک برنامه ضبط ویدیوی مستقل استفاده شود و تنظیماتی مانند تعادل رنگ سفید، فوکوس، ISO، سرعت شاتر، پیک فوکوس و موارد دیگر را ارائه می دهد.

از پیش تنظیم های جدید درجه بندی رنگ.  منبع: اپل

Final Cut Pro جدید برای iPad 2 همچنین شامل 18 پیش تنظیم درجه بندی رنگ جدید، هشت عنوان متن اصلی، 20 آهنگ صوتی جدید و پس زمینه پویا جدید است.

کاربران مک نباید احساس کنند که کنار گذاشته شده اند، زیرا Final Cut Pro برای Mac نیز در حال دریافت به روز رسانی است Final Cut Pro برای Mac 10.8. این به روز رسانی شامل هوش مصنوعی بهینه سازی نور و رنگ را افزایش داده است گزینه ای که رنگ، تعادل رنگ، کنتراست و روشنایی را در یک مرحله بهبود می بخشد.

بازرس اکنون می‌تواند نام‌های سفارشی را برای اصلاحات رنگ و تأثیرات آنها، بهبود سازماندهی و کارایی ارائه دهد. جستجوی جدول زمانی مبتنی بر متن اطلاعاتی مانند حلقه، صحنه، زاویه دوربین و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

دسترسی

Final Cut Pro برای iPad 2 و Final Cut Pro برای Mac 10.8 به‌عنوان به‌روزرسانی رایگان برای کاربران موجود ارائه می‌شود. Final Cut Pro برای iPad 2 در بهار امسال در دسترس خواهد بود. 6.98 دلار سنگاپور ماهانه یا 69 دلار سنگاپور سالانه، با استفاده از کاربران جدید آزمایشی رایگان یک ماهه.

کاربران جدید به Final Cut Pro برای Mac 10.8 باید پرداخت کنید 399.98 دلار سنگاپور، اگرچه یک دوره آزمایشی رایگان 90 روزه وجود دارد. اگر به آن فکر می کنید، ممکن است بخواهید نگاهی به مقاله ما در مورد برخی از ویژگی های مفید Final Cut Pro که ویرایش ویدیو را آسان تر می کند، بیندازید.

  کجا بخریم سنگاپور 12.12 فروش 2023: آمازون، لازادا، Shopee و بیشتر

Final Cut Camera یک برنامه مستقل است که اواخر بهار امسال به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: اپل (اتاق خبر)

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-apple-new-final-cut-pro-ipad-2–camera-app-support-live-multicam-external-storage