اکنون لینکدین به شما امکان می دهد از طریق بازی های موجود در فید خود به خود ببالید


اکنون لینکدین به شما امکان می دهد از طریق بازی های موجود در فید خود به خود ببالید

کوئینز در لینکدین  اعتبار: لینکدین

لینکدین خانه‌ای برای حرفه‌ای‌هایی است که با دقت می‌سازند یا به همان اندازه به دستاوردهای شغلی، اعلام نقش‌های جدید و موارد دیگر افتخار می‌کنند. امروز لینکدین با اعلام این خبر ابعاد دیگری به چادر شرکتی اضافه کرد بازی های راه اندازی شده در پلتفرم رسانه های اجتماعی. نه اشتباه نخوندی.

البته لینکدین فقط به شما اجازه نمی دهد بازی های تصادفی انجام دهید. عناوین با مضامین نشان دادن هوش شما و ماهیت حرفه ای پلت فرم مطابقت دارند. در حال حاضر سه بازی در دسترس است و همه آنها را فقط می توان یک بار در روز بازی کرد، احتمالاً برای جلوگیری از استفاده حرفه ای از “پرتفولیو سازی” به عنوان بهانه ای برای از دست دادن کار.

در لینکدین شناسایی کنید.

اولی این است مکان یابی کنیدیک بازی کلمه ای که در آن پنج سرنخ به شما داده می شود و از شما خواسته می شود تا دسته رایج سرنخ ها را حدس بزنید.

صعود به لینکدین

دوم، وجود دارد مسابقه متقابل. با الهام از یک بازی جدول کلمات متقاطع، یک ویژگی کوچک دارد: کلمات باید دوباره سازماندهی شوند تا هر کلمه فقط یک تفاوت الفبایی در مقایسه با کلمه بالا یا پایین داشته باشد. سپس کلمات بالا و پایین برای تکمیل پازل روز باز می شوند.

کوئینز در لینکدین

بالاخره وجود دارد ملکه ها. این یادآور یک پازل سودوکو است که باید در هر منطقه رنگی یک “ملکه” قرار دهید، اما هر سطر و ستون فقط می تواند یک ملکه داشته باشد. در مرحله بعد، باید همه مکان های دیگر را با X علامت گذاری کنید، تقریباً مانند آنچه در Minesweeper انجام می دهید، با این تفاوت که

  صفحه کلید مکانیکی مینی XYZA فقط 3 کلید دارد!

پس از تکمیل یک پازل، می توانید امتیاز را برای دوستان و دوستان خود ارسال کنید، که می تواند شروع یک رقابت دوستانه کوچک باشد. البته، این کار با افزایش ترافیک وب‌سایت و تعامل و ایجاد علاقه به بازگشت هر روز برای ادامه بازی‌های خود به لینکدین کمک می‌کند.

اعتبار: لینکدین

بازی ها هر روز در نیمه شب به وقت کالیفرنیا یا ساعت 3 بعد از ظهر اینجا در سنگاپور به روز می شوند. بنابراین این بهانه عالی برای شما و همکارانتان است که هر روز بعدازظهر یک استراحت کوتاه برای «شبکه شدن در لینکدین» داشته باشید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-linkedin-word-games-gamification-social-media-network-building