ایسوس پیش از نمایشگاه کامپیوتکس 2024، رایانه شخصی هوش مصنوعی مجهز به چیپست اسنپدراگون ایکس الیت را معرفی کرد.

ایسوس پیش از نمایشگاه کامپیوتکس 2024، رایانه شخصی هوش مصنوعی مجهز به چیپست اسنپدراگون ایکس الیت را معرفی کرد.

ایسوس پیش از نمایشگاه کامپیوتکس 2024، رایانه شخصی هوش مصنوعی مجهز به چیپست اسنپدراگون ایکس الیت را معرفی کرد.

(منبع تصویر: ASUS)

ایسوس او قرار داده 21 می به عنوان یک رویداد راه اندازی مجازی برای نمایش لپ تاپ کاملا جدید ASUS AI. این رویداد در تاریخ آغاز خواهد شد ساعت 4 صبح به وقت سنگاپور است این لپ‌تاپ مجهز به عملکردها و قابلیت‌های خلاقانه هوش مصنوعی است.

این یک رویداد فقط آنلاین با عنوان است سطح بعدی، هوش مصنوعی باورنکردنی، ما به احتمال زیاد آخرین کوالکام را خواهیم دید اسنپدراگون ایکس الیت چیپست که لپ تاپ را تغذیه می کند. رویداد راه اندازی همچنین شامل همکاری مایکروسافت، کوالکام و ایسوس است.

Computex 2024 در مرکز نمایشگاهی نانگانگ تایپه برگزار می شود (منبع تصویر: ASUS)

ادعا می شود که چیپست Snapdragon X Elite دارای ویژگی است عملکرد تا 45 TOPS. برای مشخص ، این عدد، آخرین چیپست M4 اپل که در رویداد iPad Let Loose اپل رونمایی شد، حاوی موتورهای عصبی است که قادر به ارائه حداکثر 38 TOPS هستند. کوالکام همچنین مجبور شده است با اتهامات تقلب مقابله کند، با توجه به اینکه معیارهای راه اندازی آن چقدر چشمگیر بوده است (اینجا و اینجا).

طبق گفته‌های Laptop Mag و سایر انتشارات فناوری لپ‌تاپ، لپ‌تاپ جدید مجهز به Snapdragon X احتمالاً جانشین ASUS Vivobook S 15 OLED خواهد بود.

در ارتباط با راه اندازی آنلاین، دستگاه جدید احتمالاً در Computex 2024 در تایپه، تایوان نیز رونمایی خواهد شد. این به این دلیل است که ایسوس به طور جداگانه اعلام کرد که در کنفرانس سالانه رایانه شخصی / لپ تاپ خود رویدادی را برگزار خواهد کرد.

این برند تایوانی راه‌حل‌های هوش مصنوعی را معرفی می‌کند که توسط عوامل فرم لپ‌تاپ امکان‌پذیر شده است. مهم‌تر از آن، شرکت‌کنندگان احتمالاً می‌توانند تجربه‌ای عملی با یک رایانه شخصی مجهز به هوش مصنوعی داشته باشند، که اشاره‌ای به لپ‌تاپ آتی مجهز به اسنپدراگون X است.

  Redmagic 9 Pro در سطح بین المللی راه اندازی شد و اسنپدراگون 8 نسل 3 را برای گیمرهای موبایل به ارمغان آورد

رویداد آفلاین در 3 ژوئن 2024 ساعت 16 به وقت سنگاپور در Computex برگزار خواهد شد. همچنین در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ایسوس به‌طور زنده پخش می‌شود و اعلان‌های محصول شامل بازارهای تجاری، تجاری و مصرف‌کننده می‌شود. غرفه ایسوس در غرفه M0519a، با غرفه ROG شماره گذاری شده است M0509a.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویداد مجازی، می توانید به وب سایت ایسوس در اینجا مراجعه کنید.

منبع: ASUS Pressroom (1، 2)، مجله لپ تاپ

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-asus-snapdragon-x-elite-computex-online-reveal-announcement-ai-laptop