اینترنت ثابت 34 درصد گران می شود!


به نظر می رسد پس از افزایش ناگهانی قیمت اینترنت همراه در کشور، اکنون مجوز افزایش قیمت اینترنت ثابت داده شده و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی با قیمت های بالاتری به دست مصرف کنندگان خواهند رفت.

ساعاتی پیش یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت ثابت در کشور اعلام کرد که کمیته تنظیم مقررات با افزایش قیمت اینترنت ثابت موافقت کرده است.

سرویس اینترنت ثابت در کشور گران می شود

این شرکت با ارسال اطلاعیه ای اعلام کرد مجوز افزایش ۷ تا ۳۴ درصدی قیمت اینترنت ثابت صادر شده و باید منتظر تغییر قیمت باشیم.

اینترنت ثابت گران شد!

برای گزارش دادن خبرگزاری تسنیموی در اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات تعهد به مصوبه شماره 2 جلسه 349 مورخ 30/07/1402 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص تعیین تعرفه ارائه خدمات پرسرعت دسترسی ثابت را تشریح کرد. ADSL، VDSL فیبرهای نوری و تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به موجب مصوبه جلسه شماره 268 مورخ 1395/10/03 تغییرات افزایش تعرفه به شرح جدول زیر می باشد.

اینترنت ثابت 34 درصد گران می شود.

لازم به ذکر است که فروش بسته های اینترنتی در سال مالی گذشته 60 و 50 درصد از کل دارایی ها و کل درآمدهای فروش را تشکیل داده است. آثار این افزایش تعرفه با در نظر گرفتن افزایش هزینه های پهنای باند زیرساخت به تدریج طی ماه های آینده مشخص می شود و در آینده اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

این یک شوک ناگهانی برای کاربران است زیرا وزارت ارتباطات همین دو هفته پیش با افزایش 30 درصدی قیمت اینترنت به شرط افزایش کیفیت موافقت کرده بود.

  اولین کارت گرافیک سری RTX 40 در اندازه تک اسلات معرفی شده است

این قیمت از قبل اعلام شده است!

امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات لحظاتی پیش با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در خصوص گزارش رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت اینترنت ثابت اظهار نظر کرد.

وی مدعی شد: اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت اینترنت ثابت جدید نیست و تصمیم «افزایش 34 درصدی اینترنت» که هفته ها پیش تصویب شد، شامل اینترنت ثابت و همراه است.

سرویس اینترنت ثابت در کشور گران می شود

لازم به ذکر است سخنان وی به طور غیرمستقیم افزایش قیمت اینترنت ثابت را تایید می کند.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/internet-operator/49141-internet-will-be-34-more-expensive