این تقویم‌های ظهور لگو برای کودکان اکنون در فروش هستند (سنگاپور 2023)


این تقویم‌های ظهور لگو برای کودکان اکنون در فروش هستند (سنگاپور 2023)

عکس: آمازون

همه بچه ها عاشق شمارش معکوس برای کریسمس هستند، اینطور نیست؟ این نیاز به تقویم ظهور کامل برای کودکان دارد. تقویم سنتی ظهور شامل یک شکلات پشت هر در است، اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که با اسباب‌بازی‌ها آن را افزایش دهید؟

از تقویم‌های همیشه محبوب Lego Advent گرفته تا خوراکی‌های دیگر از Funko و Disney، در اینجا لیستی از اسباب‌بازی‌های جایگزین و تقویم‌های ظهور (در فروش نیز) از آمازون آمده است تا شادی و انتظار جشن‌های سرگرم‌کننده‌تر پایان سال را بازگرداند. برای فرزندان شما بگذارید شمارش معکوس شروع شود!

بعدی را بخوانید: فروش در حال حاضر: بهترین مجموعه لگو برای کودکان و بزرگسالان در سنگاپور

  چه می شود اگر… از مارول؟ بررسی فصل 2 (دیزنی +): سرگرم کننده اما بیش از حد “ایمن”

تقویم ظهور لگو 2023

تقویم ظهور Lego Star Wars 2023

با حضور شخصیت‌های نمادین جنگ ستارگان با لباس‌های جشن و مینی‌بیلدهای خلاقانه مانند دهکده اووک و سرعت‌دهنده STAP، شمارش معکوس عالی برای کریسمس برای علاقه‌مندان جوان به جنگ ستارگان است.

هم اکنون خریداری کنید

تقویم ظهور Lego Marvel Avengers

برای طرفداران جوان مارول، در اینجا 24 روز سورپرایز ابرقهرمانی وجود دارد که باید منتظر آن باشیم. با 7 مینی فیگور، از جمله مرد آهنی و مرد عنکبوتی و مینی‌ساختارهای تخیلی‌تر، دست‌های کوچک می‌توانند صحنه‌های مورد علاقه خود را بازسازی کنند یا ماجراجویی‌های خود را تصور کنند.

هم اکنون خریداری کنید

تقویم ظهور لگو هری پاتر 2023

یک شمارش معکوس جادویی با صحنه های دلربا از دهکده هاگزمید، 6 مینی فیگور هری پاتر و دوستانش در لباس های زمستانی و 18 مینی سازه خیال انگیز را آغاز کنید. این یک خوراکی طلسم‌کننده برای کودکان ۷ سال به بالا است!

هم اکنون خریداری کنید

تقویم ظهور شهر لگو 2023

شاید در سنگاپور برف نبارد، اما مطمئناً می توانید یک سرزمین عجایب زمستانی را با لگو بازسازی کنید. مملو از تشک بازی، شخصیت‌های جشن، ساخت سورتمه‌های کوچک، درخت کریسمس و موارد دیگر، یک غذای جادویی قبل از کریسمس برای کودکان ۵ سال به بالا است.

هم اکنون خریداری کنید

LEGO Friends Advent Calendar 2023

با 10 شخصیت و یک منطقه پر جنب و جوش برای بازی حیوانات خانگی، بچه های 6 سال به بالا تا کریسمس منتظر شگفتی های روزانه و ماجراجویی های خلاقانه با حیوانات خانگی خود هستند.

هم اکنون خریداری کنید

Funko Pop! تقویم ظهور 2023

Funko Pop! تقویم ظهور: جنگ ستارگان

این یکی هم کودکان و هم بزرگسالان را خوشحال می کند. با 24 شخصیت کلکسیونی منحصر به فرد در لباس های زمستانی به یک کهکشان جشن دور، دور سفر کنید. جدی یا سیث، بد یا خوب، انتخاب با شماست!

  Apple iPad Air (M2): اکنون در اندازه بزرگتر 13 اینچی موجود است

هم اکنون خریداری کنید

Funko Pop! تقویم ظهور: دیزنی

برای شمارش معکوس کریسمس امسال سالن ها را با جادوی دیزنی تزئین کنید. یک سورپرایز روزانه از میکی موس و دوستانش در دسامبر امسال کمی هوای جشن را به اتاق کودکان شما خواهد آورد.

هم اکنون خریداری کنید

بیشتر تقویم های ظهور برای کودکان


تقویم ظهور اتومبیل های دیزنی اسباب بازی های مینی اتومبیل

با 25 روز غافلگیری با مضمون فیلم Cars، از جمله 5 ماشین اسباب بازی کوچک با شخصیت های مورد علاقه شما مانند لایتنینگ مک کوئین و رامون، و وسایل صحنه زمستانی از Heater Springs، هیجان تعطیلات را دوباره زنده کنید.

هم اکنون خریداری کنید

کیت تقویم ظهور Jelmok Dig Gems 2023

زمین شناسان نوظهور می توانند هر روز دنیایی از شگفتی ها را کشف کنند و برای کشف کریستال های طبیعی و سنگ های قیمتی با رنگ ها و اشکال مختلف حفاری کنند. این کیت حاوی اطلاعاتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خواص هر سنگ است و آن را به یک تجربه سرگرم کننده و آموزشی هر روز تبدیل می کند.

هم اکنون خریداری کنید

تقویم ظهور کتاب Peppa Pig 2023

این مجموعه دارای 24 داستان لذت بخش است که هر کدام در پشت دری پنهان شده اند تا هر روز تا کریسمس یک شگفتی را تضمین کنند. با 23 کتاب داستان کوتاه و یک داستان بسیار خاص در شب کریسمس، این بهترین راه برای شمارش معکوس برای روز بزرگ است.

هم اکنون خریداری کنید

Bluey: Superb Advent Book Pack

طرفداران کوچک این مجموعه تلویزیونی استرالیایی عاشق ماجراهای روزانه بلوی و دوستانش در این مجموعه کتاب تقویم ظهور خواهند بود. این داستان‌ها با 24 کتاب کوچک حاوی داستان‌هایی مانند «ساحل» و «بزرگ‌ها»، در آستانه کریسمس و فراتر از آن لذت خواهند برد.

  Meta AI Code Llama 70B معرفی شد. قدرتمندترین برنامه های هوش مصنوعی رایگان!

هم اکنون خریداری کنید

تخفیف های بیشتر آمازون می خواهید؟ بازدید کنید کوپن HWZ برای کدهای تبلیغاتی و پیشنهادات انحصاری

یادداشت سردبیر و سلب مسئولیت: پیشنهادها تأیید یا توصیه تیم تحریریه از محصول نیست. در عوض، اقلام ذکر شده بر اساس فاکتور تازگی و میزان تخفیف ارائه شده از قیمت خرده فروشی استاندارد در زمان ارسال، خود را به عنوان یک معامله خوب نشان می دهند. لطفاً توجه داشته باشید که در صورتی که به دلیل اشتباهات ما قادر به دریافت پیشنهادات ذکر شده نباشید یا زمانی که پیشنهادات در زمان مشاهده آنها منقضی شود، ما به هیچ وجه مسئولیتی نداریم.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-advent-calendar-for-kids