با بازگشت CEE 2024 در پایان ماه مه، از معاملات خوب فناوری استفاده کنید


با بازگشت CEE 2024 در پایان ماه می، از معاملات خوب فناوری استفاده کنید

برای معاملات عالی در مورد ابزارهای فناوری و وسایل خانه هوشمند که باید داشته باشید، آماده شوید نمایشگاه الکترونیک مصرفی (CEE) 2024 از 23 تا 26 می در سطح 4 Suntec سنگاپور بازمی گردد.

بیایید جدیدترین ابزارها و محصولات فناورانه را کشف کنید 300 برند و 120 غرفه دار از جمله Acer، Anker، Belkin، Everdesk، Hisense، iRobot، Lenovo، MSI، Oppo، Seagate، Secretlab، TCL، Tineco و Xiaomi.

بیا تو الف شرکت کن لاکی شیب فوری جایی که هیچ حداقل هزینه ای لازم نیست. برای شرکت، نظرسنجی را در غرفه “Instant Lucky Dip” تکمیل کنید تا شانس برنده شدن را داشته باشید 200000 دلار سنگاپور ارزش جوایز و کوپن ها

در طول چهار روز نمایش، شما همچنین می توانید از یک ” بهره مند شوید.خرج کنید و تجارت کنید” با یکی از 250 مشتری اولی که یک هدیه رایگان دریافت می کنند، تبلیغ کنید کوپن چلنجر 10 دلار سنگاپور با حداقل خرید 500 دلار سنگاپور با سقف ONE صرافی برای هر مشتری در روز.

همچنین می توانید CEE 24024 را در آن زیر نظر داشته باشید تیک تاک، فیس بوکو اینستاگرام سایت های. فراموش نکنید که تخفیف‌های پیشنهادی، ابزارها و بروشورهای نمایشی را که همگی در پورتال HardwareZone Tech Show میزبانی می‌شوند، دریافت کنید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-grab-tech-deals-cee-2024-end-may

  گوشی مقرون به صرفه موتورولا Moto G Play 2024 با چیپست اسنپدراگون 680 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد.