با گرم شدن روزها، Sony Reon Pocket 5 به شما کمک می کند تا خنک بمانید


با گرم شدن روزها، Sony Reon Pocket 5 به شما کمک می کند تا خنک بمانید

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 23 آوریل 2024 منتشر شد.

با Reon Pocket 5 در گرما خنک بمانید. منبع تصویر: Sony.

سونی از راه اندازی خبر داد جیب Réon 5یک دستگاه خنک کننده و گرم کننده قابل حمل که برای آویزان شدن در پشت گردن فرد طراحی شده است تا سطح بدن در نقطه تماس با بدن خنک یا گرم شود.

بدون در نظر گرفتن دمای محیط، به گرم یا خنک نگه داشتن کاربران کمک می کند. ماژول حرارتی و به تازگی ساختار یافته است فن دفع حرارت که باعث بهبود راندمان خنک کننده و جریان هوا می شود و در نتیجه تا عملکرد خنک کننده 1.5 برابر بهتر نسبت به مدل قبلی اضافه شده توسط سونی.

Reon Pocket 5 می تواند شما را گرم و سرد نگه دارد.  منبع تصویر: سونی

Reon Pocket 5 را با یک جفت کنید تگ جیبی Reon و شما یک دوتایی دریافت می کنید که استفاده می کند هشت سنسور و نرم افزار برای ارائه دقیق ترین کنترل دما با a عمر باتری تا 10 ساعت. این یک پیشرفت نسبت به اولین مدلی است که ما پوشش دادیم که فقط دو ساعت عمر باتری داشت.

قیمت و در دسترس بودن

منبع تصویر: سونی

Reon Pocket 5 برای پیش خرید در دسترس خواهد بود 23 آوریل تا 5 مه 2024با دو نوع پوشش تهویه (همسان با لباس کاربر)، به 249 دلار. اعضای سونی من سود خواهند برد 20 دلار تخفیف در طول دوره پیش سفارش

سپس به طور انحصاری در سنگاپور در فروشگاه های سونی در دسترس خواهد بود برخط و آفلایناز 6 مه 2024. لوازم جانبی شامل یک چوکر S به رنگ ، و یک چوکر به رنگ سفید، هر دو در 35 دلار سنگاپور و جایگزین Reon Pocket Tag برای 49 دلار سنگاپور.

  Dimensity 8300 Ultra Chip dusts در بنچمارک Geekbench; بالاتر از اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-sony-reon-pocket-5-cooler-singapore-price-specs-buy