بررسی سال HWZ: بهترین بررسی های محصول در سال 2023


بررسی سال HWZ: بهترین بررسی های محصول در سال 2023

یک سال مرور: بهترین بررسی های محصول HardwareZone در سال 2023.

بهترین بررسی های محصول HWZ در سال 2023

با نزدیک شدن به پایان یک سال پر حادثه دیگر، در اینجا نگاهی گذرا به بهترین محتوای HardwareZone در سال 2023 داریم.

در این مقاله، به 10 مورد از پرخواننده‌ترین بررسی‌های محصولی که در سال 2023 انجام داده‌ایم نگاه می‌کنیم. از همه شما برای اینکه HWZ را به پورتال فناوری آنلاین پیشرو در آسیا و اقیانوسیه تبدیل کرده‌اید و از کاری که ما انجام می‌دهیم حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم. در اینجا بررسی ما از سال است که ما مشتاقانه منتظر سال بعدی هستیم.

1. بررسی خودروهای الکتریکی BYD Atto 3 (100 kW).

BYD Atto 3 (100kW)/

درست است، مردم. پرخواننده ترین بررسی محصول در HWZ بررسی تلفن، لپ تاپ، پاور بانک یا دستگاه تصفیه هوا نیست. این یک SUV الکتریکی لعنتی است. این به ما کمک می‌کند که یک علاقه‌مند سابق مسابقات اتومبیل رانی و علاقه‌مند فعلی بنزین را داشته باشیم که مشتاق است به فناوری‌های جدید خودرو نگاه کند. این بررسی به سرعت نکاتی را که خودروهای برقی جریان اصلی قرار است به ارمغان بیاورند، به اضافه درک کامل COE بدنام سنگاپور در بازی، مشخص کرد.

بررسی را اینجا بخوانید.

2. بررسی گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A54

سامسونگ گلکسی A54.

یکی دیگر از شگفتی‌های موجود در کیف، بررسی Samsung Galaxy A54 است که یکی از پرخواننده‌ترین بررسی‌های گوشی در سایت ما است، اگرچه خوانندگان ما معمولاً ترجیح می‌دهند در مورد گوشی‌های گران‌تر موجود در جزیره آفتابی ما بدانند. ما فکر می‌کنیم که این ترکیبی از بازاریابی تهاجمی سامسونگ برای دستگاه‌های سری گلکسی A است (که آن را در سرتاسر جهان در اولویت قرار می‌دهد)، قیمت پایین آن، و خوانندگان ما در تلاشند تا بدانند آیا گلکسی A54 ارزش توصیه به خانواده یا دوستانشان را دارد یا خیر. . که به آخرین یا بهترین مشخصات اهمیتی نمی دهند.

  روز جنگ ستارگان را با این فعالیت های سرگرم کننده جشن بگیرید

بررسی را اینجا بخوانید.

3. تست گوشی هوشمند رده بالای Samsung Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Ultra.

Samsung Galaxy S23 Ultra که علاقه خوانندگان را برانگیخته است، بیشتر با انتظارات ما و DNA HWZ مطابقت دارد، جایی که ما بهترین دستگاه های پیشرفته را آورده و ارزش آنها را برای شما تحلیل می کنیم. همچنین از بسیاری جهات انتظارات را زیر پا می گذارد، به خصوص زمانی که گلکسی اس 23 اولترا طراحی مجدد قابل توجهی نداشت و ناامید نشد. این احتمالاً همان چیزی است که خوانندگان ما برای خود یا شرکای خود دریافت کرده‌اند و می‌بینند که چگونه Galaxy S23 Ultra به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین خریدها پس از بازدید از HardwareZone نشان داده می‌شود.

بررسی را اینجا بخوانید.

4. بررسی تبلت شیائومی پد 6

شیائومی پد 6.

تبلت‌های اندرویدی با ارزش، کفش‌های بزرگی برای پر ، دارند، زیرا این جدیدترین تبلت‌ها صفحه‌نمایش‌های چشمگیری دارند که پول زیادی هم ندارند. بررسی شیائومی پد 6 یک تمرین مهارتی بود، که در آن همه چیز از حاشیه‌های آن گرفته تا تجربه بصری آن وارد عمل شد. بازبین ما دوست داشت که تبلت شیائومی از نرم افزارهای bloatware بیش از حد برخوردار نیست و دارای لوازم جانبی برای به حداکثر رساندن مفید بودن آن است. آیا دوست دارید آن را داشته باشید؟ این به شما بستگی دارد که بخوانید و کشف کنید.

بررسی را اینجا بخوانید.

5. بررسی لپ تاپ گیمینگ ASUS TUF Gaming F15 (2022)

ASUS TUF Gaming F15 (2022).

از میان تمام لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوک‌هایی که بیشترین تعداد خوانده شده را داشتند (و همگی در بین خوانندگان ما رتبه بالایی دارند)، این ASUS TUF Gaming F15 (2022) بود که توانست بقیه را شکست دهد. این جانوری تمام عیار است که علیرغم ظاهر و مشخصاتش، گزینه های اتصال، عملکرد گرافیکی، عمر باتری خوب و قیمت مناسب را به خطر نمی اندازد. برای مشاهده تمام جزئیات باید روی لینک کلیک کنید.

  تلاش های هیجان انگیز سامسونگ برای تولید تراشه هایی برای پردازش هوش عمومی مصنوعی (AGI).

بررسی را اینجا بخوانید.

6. بررسی کنسول بازی دستی ASUS ROG Ally

متحد ROG.

اگر Steam Deck یک تغییر دهنده بازی در بازی های رایانه های شخصی قابل حمل بود، آیا رقبای پس از آن کار بهتری انجام می دادند؟ این چیزی است که خوانندگان ما می‌خواستند با ROG Ally بدانند، جایگزینی با مارک ایسوس برای بازار کنسول‌های بازی قابل حمل با سازگاری کامل با ویندوز 11 و ترکیب CPU/GPU AMD. این بررسی بر روی عناصر ضروری مانند انعطاف پذیری، طراحی ارگونومیک و کنترل تمرکز داشت.

بررسی را اینجا بخوانید.

7. بررسی اپل آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس

سری آیفون 15 پرو اپل.

طرفداران اپل و کسانی که از آنها متنفرند، باید به این فکر کنند که بررسی های سری آیفون 15 در لیست پرخواننده ترین نقدها در کجا قرار می گیرد. اینجاست. بررسی گوشی های اپل با توجه به محبوبیت آیفون ها در سنگاپور همیشه عملکرد خوبی داشته است. تغییر امسال به درگاه‌های USB-C مخصوصاً برای کاربران قدیمی که می‌خواهند بدانند این انتقال برای آنها روان خواهد بود، مرتبط بود. می‌توانیم بیشتر بگوییم، اما بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، متهم به تنفر کورکورانه از محصولات اپل/بوسیدن اپل به عنوان نوعی پیش‌بازی هستیم.

بررسی را اینجا بخوانید.

8. بررسی خودروهای الکتریکی دلفین BYD

هاچ بک BYD Dolphin EV.

BYD Dolphin دومین خودروی الکتریکی است که در صدر فهرست بررسی قرار گرفته است. می توانیم بفهمیم چرا BYD یک برند خودرو نسبتاً جدید در صنعت خودرو است (که خالی از بحث نیست) و خریداران خودرو نوع و هدف خودرو را بر هر انتخاب دیگری مانند وفاداری به خودرو، برند یا پشتیبانی از هر چیزی که مرتبط است، اولویت می دهند. BYD Dolphin به عنوان آزمایشی برای خوانندگانی که به دنبال هاچ بک واجد شرایط بعدی هستند و می‌خواهند بدانند که آیا هنوز هم تمام مزایای مدرن داشتن یک وسیله نقلیه الکتریکی را ارائه می‌دهد، خدمت می‌کند.

  راهنمای خرید کارت گرافیک کامپیوتر (2023)

بررسی را اینجا بخوانید.

9. JBL Live Pro 2 True Wireless Earbuds نقد و بررسی

JBL Live Pro 2.

علاقه مندان به صدا، این زمان برای درخشش شماست. امسال، JBL Live Pro 2 پرخواننده ترین بررسی از ایربادهای بی سیم واقعی بود. ترکیبی از میراث صوتی JBL و چندین سال تکمیل محصولات آن باعث شده است که در میان بسیاری از TWS های موجود در سنگاپور، جواهری را به همراه داشته باشد، با مزیت اضافه قیمت پایین تر از اکثر رقبای اصلی خود. آنقدر خوب است که باید بخوانید چرا برنده رده جوایز فناوری 2023 شد.

بررسی را اینجا بخوانید.

10. بررسی سیستم Wi-Fi مش Askey AP5100W

Askey AP5100W.

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین بررسی‌ها، Askey AP5100W Mesh Wi-Fi System است، و ما فقط این را نمی‌گوییم، زیرا این روشی زیبا و تنبل برای پایان دادن به یک سال مرور است. این بررسی ابتدا در سال 2020 انجام شد و در سال 2023 با افزایش گسترده ای روبرو شد زیرا Singtel شروع به ارائه مجدد روتر به عنوان بخشی از ارائه شبکه مش خود کرد. با سرعتی که گجت‌های فناوری مصرف‌کننده می‌آیند و می‌روند، قابل توجه است که یک روتر قدیمی می‌تواند همه چیزهای جالب جدیدی را که در این دوره دیده‌ایم شکست دهد. اما آیا این درست است؟ در چند کلمه، شایسته است. ما در بررسی خود همه چیز را برای شما شرح داده ایم.

بررسی را اینجا بخوانید.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-hwz-year-in-review-top-product-reviews-2023