بررسی Sonos Move 2: صدای فوق العاده برای هر اتاق (و در فضای باز)


Sonos Move 2

اگرچه ما از طرفداران پر و پا قرص فضای باز هستیم، اما در حمل و نقل و پخش آهنگ‌هایمان برای همه افراد که در حال پیاده‌روی هستند، واقعاً علاقه‌مند نیستیم. با این حال، تجربه ما با بلندگوهای قابل حملی مانند Sonos Roam چشمان ما را به سودمندی آنها در جمع‌های گروهی کوچک مانند سفر به استخر یا مهمانی باربیکیو با خانواده و دوستان باز کرده است، جایی که صدای کافی را می‌خواهید. موسیقی برای حفظ انرژی همه افراد. ، اما نه آنقدر بلند که مردم در تلاش برای شروع مکالمه بر سر یکدیگر فریاد بزنند.

بلندگوهای قابل حمل قدیمی Sonos Move چند سال پیش عرضه شدند. بنابراین زمانی که پیشنهاد آزمایش به‌روزرسانی جدید مطرح شد، یک تمرین کنجکاوی بود. Sonos Move 2 آمد در اطراف

آنچه در مورد Move 2 دوست داشتیم

اولین چیزی که در مورد Move 2 باید برجسته شود این است که در یک نسخه جدید عرضه می شود زیتون مات به پایان رساندن. از نظر فیزیکی، Move 2 بسیار شبیه Move اصلی است، به جز رنگ مات ناهموار در قسمت بیرونی و لاستیکی بالا و پایین. رنگ جدید باعث می شود که Move 2 از نظر ظاهری در قفسه خانه شما بهتر جا بیفتد، اما روی تشک پیک نیک نیز نامناسب به نظر نمی رسد.

داشتن یک IP56 طبقه بندی به این معنی است که Move 2 را می توان در فضای باز استفاده کرد. این می تواند در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب مقاومت کند، اما کاملا ضد آب نیست، بنابراین آن را در آب غوطه ور نکنید. در مقایسه، Sonos Roam (در اینجا بررسی شده است) دارای رتبه IP57 است و بنابراین می تواند در برابر غوطه وری تا عمق 1 متری آب مقاومت کند. اگر زمان بیشتری را در کنار استخر یا آب می گذرانید، Roam ممکن است مناسب تر باشد.

همانطور که از نام آن پیداست، Move 2 به عنوان یک بلندگوی بی سیم و قابل حمل طراحی شده است. او دارای یک پایه شارژ بی سیم این به شما این امکان را می دهد که سریع و آسان آن را با خود ببرید. به نظر ما این مشخصه و بهترین ویژگی Move 2 است. پایه اتصال به شما امکان می دهد یک “پایه” را در هر اتاقی راه اندازی کنید، سپس می توانید به آن بازگردید و وقتی باتری تمام شد دوباره آن را شارژ کنید. علاوه بر این، این واقعیت که Move 2 با باتری کار می کند به کاربران آزادی بیشتری در قرار دادن آن می دهد.

  تبلت قدرتمند شیائومی پد 6 اس پرو 12.4 با نمایشگر 144 هرتزی و شارژ 120 واتی ارائه شد.

پایه شارژ Move 2 نیز به راحتی قابل جابجایی است تا دسترسی راحت به ایستگاه شارژ در اطراف خانه خود داشته باشید.

به عنوان مثال، ما یک Sonos Symfonisk داریم که در گوشه خاصی از اتاق ما قرار دارد که در آن قدرت وجود دارد. متأسفانه، این گوشه نیز یک نقطه مرده وای فای است و سیمفونیسک را به یک چراغ رومیزی صرف تبدیل می کند. ما همچنین نمی توانیم لامپ را حرکت دهیم، زیرا به نور اضافی در جایی که است نیاز داریم. با این حال، با Move 2 می‌توانیم آن را در هر جایی از اتاق قرار دهیم تا از موسیقی لذت ببریم. این نیز به لطف یک ویژگی طراحی که از Move اصلی به شکل دستگیره یکپارچه زیبا در پشت منتقل شده است، بسیار ساده است.

Sonos معتقد است که Move 2 می تواند دوام بیاورد 24 ساعت با هر بار شارژ. در دنیای واقعی، در چند هفته گذشته، هنگام پخش موسیقی در حین کار از خانه، آن را در حوضچه قرار داده ایم تا فقط یک بار در هفته یک شب شارژ شود، و هنوز با مشکلی در سطح پایین مواجه نشده ایم. سطح باتری در حین پخش درست مانند Move اصلی، Sonos ادعا می کند که باتری قابل تعویض است برای Move 2 که برای طول عمر دستگاه ایده آل است.

از نظر قدرت، Move 2 نسبت به اندازه خود بسیار پر سر و صدا است. لطفاً توجه داشته باشید، زندگی در سنگاپور، جایی که ما به طور کلی به همسایگان خود نزدیک هستیم، ما این فرصت را نداشتیم که واقعاً محدودیت های بالای سخنرانان را بدانیم. کافی است بگوییم پر ، اتاق مشکلی ندارد.

Move 2 عموماً در هر نوع موسیقی ای که به آن می پردازیم، چه کلاسیک، پاپ، الکترونیک یا جاز، عملکرد خوبی داشت. پاسخ باس نسبتاً خوب است، اما واضح است که به اندازه نصب با یک ساب ووفر اختصاصی خوب نیست. لازم به ذکر است که حتی اگر Move 2 همراه باشد خواندن واقعی خودکار ویژگی، یعنی توانایی تنظیم خودکار صدا بسته به محیطی که در آن قرار دارد، با فعال یا غیرفعال بودن این ویژگی نتوانستیم مزیت عملکرد واقعی را تشخیص دهیم.

  مورد عجیب نورپردازی RGB رم به بدنه کارت گرافیک ها آسیب می رساند

Sonos Move 2 را با صدای استریو طراحی کرد دو توییتر یکپارچهاما طراحی جمع و جور کلی به این معنی است که جداسازی استریو واقعاً خوب برای Move 2 کمی دشوار است. از جنبه مثبت، اگر واقعاً استریو می خواهید، می توانید دو حرکت 2 را با هم تطبیق دهید.

با این حال، توجه داشته باشید که نمی توانید Move قدیمی را با Move 2 برای پخش استریو جفت کنید. همچنین نمی توانید Move 2 را با ساب ووفر جفت کنید. Sonos خاطرنشان می کند که این نه تنها باعث ایجاد صدای نامتعادل می شود، بلکه هر بار که Move 2 را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل می کنید، پیوند را از بین می برد. در نهایت، Move 2 از صدای فضایی پشتیبانی نمی کند، بنابراین پخش محتوای Dolby Atmos کار نخواهد کرد.

در غیر این صورت، Move 2 بهترین ویژگی های اکوسیستم Sonos و سهولت استفاده از Move 2 را با برنامه Sonos حفظ می کند. فرآیند نصب دستگاه Sonos بسیار ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد، از جمله به روز رسانی خودکار سیستم عامل Move 2 قبل از اولین استفاده.

هیچ چیز دیگر؟

از آنجایی که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است، Move 2 به همراه دارد بلوتوث 5.0 و AirPlay2 گزینه های اتصال در صف بایستید پخش نیز پشتیبانی می شود، هرچند جالب است فقط از طریق a آداپتور 3.5 میلی متر به USB-C (که سونوس هم به صورت جداگانه می فروشد، چه شگفت انگیز). اگر صدای با وضوح بالا را ترجیح می دهید، Move 2 ممکن است برای استفاده در حین حرکت کاملا ایده آل نباشد مگر اینکه در داخل خانه باشید. محدوده Wi-Fi برای پخش جریانی تا کیفیت 24 بیت/48 کیلوهرتز.

تنها یک پورت فیزیکی USB-C وجود دارد که به عنوان درگاه لاین، ورودی پورت شارژ و همچنین خروجی شارژ معکوس استفاده می شود.

علاوه بر عملکرد خط ورودی، کانکتور USB-C به شما امکان می دهد Move 2 را در یک چشم به هم زدن شارژ کنید. همچنین پشتیبانی می کند هزینه با مقصد تماسبنابراین می توانید از Move 2 به عنوان باتری خارجی گوشی خود نیز استفاده کنید.

  مک بوک ایر 13 اینچی اپل با بررسی تراشه M3: هنوز بهترین مک بوک برای اکثر مردم است

در حالی که Move اصلی از Google Assistant پشتیبانی می‌کند، Move 2 اینگونه نیست. شما فقط عملکرد دستیار صوتی را به شکل دستورات صوتی خود سونوسو همچنین پشتیبانی از الکسا. Move 2 دارای یک نشانگر LED ساده در بالای نوار صدا است که وقتی میکروفون فعال است روشن می شود. خوشبختانه، می توانید میکروفون را با فشار دادن یک دکمه بی صدا (و لغو) کنید یا به سادگی سوئیچ میکروفون در پشت را خاموش کنید.

بالای دستگاه دارای کنترل‌های لمسی است که بسیار شبیه به Era 100 که قبلاً بررسی شد، اما با وجود طراحی شیار به عنوان راهنمای لمسی، اگر طراحان Sonos فکر می‌کردند که نوعی نور را در آن ادغام کنند، بهتر بود. Move 2 را می توان به راحتی در شرایط کم نور استفاده کرد. با این وجود، کنترل پنل بالایی با پخش مرکزی و دکمه‌های کنترل آهنگ جداگانه در صورت نیاز بسیار خوب کار می‌کند.

دکمه‌های بالایی برای استفاده در فضای باز در شرایط کم نور، مانند کباب‌های خانوادگی عصرگاهی، از مقداری روشنایی بهره می‌برند.

ضروری است

به قیمت 799 دلار سنگاپور، Move 2 دقیقاً یک گزینه اقتصادی نیست، اما Sonos به وضوح به طراحی و کاربرد بالقوه آن در خانه و خارج فکر کرده است. مطمئناً قابلیت حمل روم را ندارد، اما طراحی دستگیره با یک دست، جابه‌جایی Move 2 را از اتاقی به اتاق دیگر یا خارج از آن آسان می‌کند.

به همان اندازه مهم این است که Move 2 هنوز با تمام ویژگی‌های معمولی که از Sonos انتظار می‌رود از نظر پخش بی‌سیم و عملکرد چند اتاقه ارائه می‌شود. ممکن است این چیزی نباشد که در تعطیلات با خود همراه داشته باشید، اما برای بردن آن به مهمانی ها یا حتی انتقال موسیقی از اتاقی به اتاق دیگر، Move 2 دارای ویژگی هایی است.

Sonos Move 2 دقیقاً مقرون به صرفه نیست، اما اگر قبلاً روی اکوسیستم Sonos سرمایه گذاری کرده اید و به دنبال راهی برای پخش موسیقی خود در فضای باز هستید، نمی توانید با Move 2 اشتباه کنید.

می توانید Sonos Move 2 را در سنگاپور دریافت کنید 799 دلار سنگاپور از آنجا که TC آکوستیک یا Amazon.com

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/review-sonos-move2-review-fantastic-sound-every-room-outdoors-portable-price