بهترین مدل یخچال دو نفره DePoint


یخچال های برند دیپوینت نیز در دو مدل دوبل وارد بازار شدند. این یخچال های دوقلو در مدل هایی هستند D5i، کاوش می کند و بالا آنها همیشه با مزایا و معایب خود تولید شده اند. در زیر معرفی بهترین مدل یخچال دو نفره Depoint می باشد.

مدل دوقلو یخچال Depoint D5i

مدل دوقلو یخچال Depoint D5i ظرفیت بالایی دارد؛ بنابراین، اگر خانواده پرجمعیتی دارید، می توانید از این یخچال دو طرفه با ظرفیت بالا استفاده کنید. این محصول دارای کفپوش های شیشه ای مقاوم در برابر مواد غذایی می باشد. همچنین یک مکان ویژه با ظرفیت بالا برای بطری و نوشیدنی وجود دارد. علاوه بر این، دارای چندین کشو بزرگ و کوچک برای نگهداری میوه و سبزیجات است.

این یخچال ظاهری بسیار ساده دارد. بنابراین یخچال و فریزر در کنار هم قرار گرفته اند و در ظاهر آن دو دسته، دو صفحه دیجیتال و یک دستگاه آب سردکن به شکلی بسیار ساده و زیبا تعبیه شده است.. همین سادگی باعث محبوبیت آن شد.

مدل یخچال دو نفره D5i دارای یک مخزن آب است که به لطف فیلتر آب خود، ناخالصی ها را جدا می کند. مخزن آن به گونه ای طراحی شده است که برای مصرف آب سرد نیازی به باز و بسته ، درب یخچال ندارید. این امر باعث کاهش اتلاف سرما در کابین و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

یکی دیگر از مزایای این یخچال ویژگی است بدون یخبندان در حال اجراست. به دلیل این ویژگی، یخچال معمولی Depoint D5i او به هیچ وجه دچار برفک دهان نخواهد شد.

از دیگر ویژگی های این مدل یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از چراغ قوه لامپ ها در کابین برای کاهش تولید گرما و افزایش عمر لامپ

  اپل ویژن پرو راه اندازی شد: اجماع عمومی تاکنون چیست؟

استفاده از سیستم انجماد و خنک کننده سریع و هوشمند

یک قفل کودک وجود دارد

توزیع یکنواخت سرما به لطف فناوری Multi Airflow

استفاده از خازن مخفی

سیستم کنترل هوشمند

از معایب این نوع یخچال می توان به عدم استفاده از میله خانگی و عدم وجود بدنه ضد باکتری و لاستیک دور درب اشاره کرد..

refrigerator-c-1.png

مدل دوقلو یخچال Depoint کاوش می کند

مدل دوقلو یخچال Depoint کاوش می کند با ظرفیت 450 لیتر برای خانواده هایی با تراکم جمعیت متوسط ​​مناسب است. این یخچال ظرفیت کمتری نسبت به سایر مدل های یخچال دو طرفه Depoint دارد. به علاوه مدل یخچال دو نفره DePoint کاوش می کند از ویژگی های نوار چسب خانگی و بدنه و لاستیک آنتی باکتریال استفاده نمی کند.

ظاهر یخچال دوقلو Depoint مانند بسیاری از مدل های دیگر این برند ساده است. یک صفحه لمسی روی سطح این یخچال و یک آبچکان با دو پدال تعبیه شده است. یک پدال برای آب سرد و یک پدال برای ریختن تکه های یخ. نوارهای نقره ای با متریال استیل در لبه دو درب آن قرار گرفته است که زیبایی یخچال را افزایش می دهد.. دستگیره های درب این یخچال نیز مخفی است.

از معایب این مدل می توان به عدم هشدار هنگام باز شدن درب اشاره کرد. علاوه بر این، مدل یخچال کاوش می کند از نوار خانه و سیستم عیب یابی هوشمند بهره نمی برد.

از دیگر ویژگی های این مدل از یخچال Depoint می توان به موارد زیر اشاره کرد::

سطح صدای پایین به دلیل استفاده از موتور اینورتر

یخ ساز هوشمند و آب ریز وجود دارد

سیستم خنک کننده و انجماد هوشمند و سریع

کنترل دیجیتال و هوشمند دمای داخل یخچال

  این گل‌های لگو هم‌اکنون به‌منظور روز ولنتاین به فروش می‌رسند

مصرف برق کم به دلیل عملکرد یک پیشوند به معنای محیط

این یخچال فریزر در دسته مصرف انرژی قرار می گیرد آ یک قرارداد؛ بنابراین از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی عملکرد نسبتا خوبی دارد.

refrigerator-c-2.png

مدل دوقلو یخچال Depoint بالا

مدل دوقلو یخچال Depoint بالا یکی از بهترین یخچال های ایرانی موجود در بازار است. این یخچال ظاهری بسیار صاف و ظریف دارد. پنل دیجیتال و آب سردکن به گونه ای بر روی سطح صاف یخچال نصب شده است که توجه همگان را به خود جلب می کند.. وجود دستگیره های زیبا در کنار در نیز بر جذابیت آن می افزاید.

یخچال های دوتایی Depoint بالا ظرفیت آن تقریباً 601 لیتر است. بنابراین برای خانواده های پرجمعیت نیز مناسب است. داخل یخچال 5 قفسه محکم برای نگهداری مواد غذایی، چند کشو بزرگ برای نگهداری میوه ها و تعدادی قفسه روی درب برای نگهداری بطری ها تعبیه شده است..

این یخچال دارای آب سردکن هوشمند و برقی و یخ ساز می باشد. اما نکته جالب اینجاست که کمترین مصرف برق را دارد. به دلیل موتور اینورتر، برق کمی مصرف می کند. یخچال بالادیپوینت در دسته مصرف انرژی قرار دارد A+ یک قرارداد.

از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از سیستم NoFrost استفاده کنید (بدون برفک)

کنترل هوشمند دما برای صرفه جویی در مصرف برق

صدای تولید بسیار کم در حین کارکرد موتور

سیستم خنک کننده سریع و هوشمند و یخ ساز

سیستم گردش هوای چندگانه برای خنک سازی بهتر و صرفه جویی در انرژی

هشدار هنگام باز ، در

یک قفل کودک وجود دارد

لامپ داشتن لامپ ها

وزن کمتری نسبت به یخچال های ساید بای ساید

قیمت یخچال مدل دیپوینت مکس نسبت به مدل های خارجی راحت تر است. اما به جرات می توان گفت که از نظر کیفیت با بهترین برندهای خارجی رقابت می کند. این یخچال به دلیل کیفیت بالا دارای گارانتی می باشد 5او هم یک ساله است. ضمناً کمپرسور دارای 30 ماه گارانتی می باشد.

  سامسونگ از One UI 6 با انبوهی از ویژگی ها و عملکردهای جالب رونمایی کرد

refrigerator-c-3.png

خرید بهترین مدل یخچال دوقلو Depoint

گل آسای سرما به عنوان یک شرکت ایرانی تاکنون یخچال های بسیار با کیفیت بسیار خوبی را در برند دیپوینت روانه بازار کرده است. بهترین مدل این برند یخچال دوبار دیپوینت می باشد کاوش می کند او هست. این مدل یخچال با کیفیت بسیار بالا از نظر سخت افزاری و همچنین مزایای فنی فراوانی که دارد متمایز می شود. بدنه این محصول از فولاد است و مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ زدگی و خط و خش دارد. بنابراین با خرید آن می توانید سال ها از یک محصول باکیفیت لذت ببرید.

مدل دوقلو یخچال Depoint بالا یک پله بالاتر از سایر مدل های Depoint است و یکی از جدیدترین یخچال های دو طرفه موجود در بازار ایران می باشد. این مدل علاوه بر امکانات بسیار، دارای رابط کاربری مناسبی نیز می باشد. بنابراین برای همه خانواده ها مناسب است.

قیمت یخچال مدل دیپوینت مکس در مقایسه با ابزارهای داخلی، بسیار راحت است. اکثر خانواده های ایرانی از خرید یخچال با برندهای خارجی امتناع می ورزند. زیرا این محصولات معمولا قیمت بسیار بالایی دارند. این دسته از خانواده ها می توانند از یخچال دو نفره DePoint استفاده کنند بالا با کیفیتی مشابه نمونه های خارجی و شاید بهتر از آن بخرید. یخچال Depoint Max قیمت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی دارد.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/48666-the-best-model-of-depoint-twin-refrigerators