تهویه مطبوع WindFree جدید سامسونگ با قدرت 23000 سوراخ هوا شما را خنک نگه می دارد.


تهویه مطبوع WindFree جدید سامسونگ با قدرت 23000 سوراخ هوا شما را خنک نگه می دارد.

یونیت داخلی تهویه مطبوع سامسونگ WindFree (بالا).

سامسونگ تهویه مطبوع اکنون به سنگاپور بازگشته است و برند الکترونیکی کره ای با کاملاً جدید خود بازگشته است تهویه مطبوع چند اسپلیت WindFree (تهویه کننده هوا).

باد پشت فروش آنها (تهویه مطبوع).

یونیت داخلی تهویه مطبوع سامسونگ WindFree (بالا).

در اینجا اطلاعاتی در مورد آخرین تلاش های سامسونگ در زمینه خنک کننده هوا آورده شده است. سری WindFree برای اولین بار در سال 2016 به عنوان یک مدل روی زمین در بازار خانگی خود در کره جنوبی معرفی شد. محبوبیت آن منجر به راه اندازی اولین سیستم تهویه مطبوع دیواری WindFree شد. که در CES 2017 معرفی شد. بقیه موارد تقریباً تاریخی بود، با به‌روزرسانی‌های گاه به گاه به خط که ویژگی‌های بیشتری را اضافه کرد و سایر موارد را در طول زمان بهبود بخشید.

سریع به جلو به امروز، سامسونگ همیشه نسخه های به روز دارد از سیستم های تهویه مطبوع زمینی WindFree و همچنین انواع دیواری معمولی موجود در بازارهای دیگر (مانند هند، فیلیپین و حتی آفریقای جنوبی). امروز (8 آوریل 2024) سامسونگ سنگاپور تصمیم گرفته است که جزیره کوچک داغ و عرق‌ریز ما بالاخره آماده استقبال از سرما است.

سری کولر گازی WindFree سامسونگ

حالت خنک کننده سریع (سمت چپ) در مقابل حالت WindFree (راست).  تهویه مطبوع حتی در حالت WindFree روشن است و می‌وزد، اما 23000 سوراخ شما را از هوای سردی که مستقیماً به سمت شما می‌وزد نجات می‌دهد.

تهویه مطبوع WindFree سامسونگ دارای ویژگی منحصر به فردی است که در طراحی و زیبایی آن ادغام شده است. هر واحد دیوار داخلی شامل 23000 سوراخ میکرو تهویهطراحی شده برای کاهش قرار گرفتن در معرض مستقیم هوای سرد برای صاحبان آن. سوراخ‌های تهویه در جلو، طرفین و باله‌های یونیت داخلی قرار گرفته‌اند و به این امر کمک می‌کنند هوای سرد را به آرامی پخش کنید به لطف حالت ویژه WindFree Cool آن.

  جزئیات پلتفرم Arrow Lake-S اینتل با هسته های هوش مصنوعی فاش شده است

WindFree Cooling به حفظ دمای ایده‌آل اتاق کمک می‌کند، بدون اینکه واحد تهویه مطبوع مجبور باشد همیشه به شدت باد کند.  تنظیم دمای دلخواه شما و دمای محیط اتاق را در نظر می گیرد.

سامسونگ سنگاپور گفت این سوراخ ها چندین مزیت دارند. واحدهای تهویه مطبوع می توانند خنک کننده سریع یا خنک کننده آهسته و بی صدا را ارائه دهند و بهترین های هر دو جهان را ارائه دهند. به عنوان مثال، می توانید به سرعت یک اتاق را خنک کنید، به حالت WindFree بروید و اجازه دهید 23000 سوراخ آن به آرامی هوای خنک را پخش کنند تا وضعیت موجود حفظ شود. دومی به ویژه برای کاربران حساس به تغییرات دما در طول خواب مفید است.

WindFree Good Sleep با نظارت بر دمای محیط اتاق، فرآیند خنک سازی را خودکار می کند و تنها در صورت نیاز افزایش می یابد.

برای رفع این مشکل، سامسونگ علاوه بر حالت‌های معمولی تهویه مطبوع مانند «خشک» یا «فقط فن» دارای چندین ویژگی خنک‌کننده با هوش مصنوعی است. آن ها هستند خنک کننده سریع، خنک کننده بدون بادو خواب خوب بدون باد مدها

ویژگی های دیگر

می توانید از SmartThings برای خنک ، آپارتمان خود قبل از رسیدن به خانه استفاده کنید.

سامسونگ سنگاپور گفت تهویه مطبوع WindFree دارای N هستندپنج تیک رتبه EA بهره وری انرژی. در صورت داشتن برنامه SmartThings، سیستم تهویه مطبوع مجهز به Wi-Fi را می توان از طریق تلفن هوشمند نیز کنترل کرد و به کاربران اجازه می دهد قبل از رسیدن به خانه، مکان را از قبل خنک کنند.

همچنین می توانید دمای خروجی تهویه مطبوع را از طریق دستورات صوتی از طریق دستگاهی با Samsung Bixby، Google Assistant یا Amazon Alexa تنظیم کنید.

یونیت های داخلی دارای قابلیت Auto Clean برای جلوگیری از تجمع رطوبت هستند. تهویه مطبوع به طور خودکار هوا را به مدت 10 تا 30 دقیقه می دمد و مبدل حرارتی داخل آن را خشک می کند.

فیلتر 4 در 1 به به دام انداختن گرد و غبار، ویروس ها، باکتری ها و آلرژن هایی که ممکن است آزادانه در دامنه شما در گردش باشند کمک می کند.

این فیلتر یک فیلتر 4 در 1 با کاهش PM2.5 است که 99 درصد ذرات گرد و غبار PM2.5 را به دام می اندازد و 99 درصد از ویروس ها، باکتری ها و آلرژن ها را از بین می برد.

  توانایی شگفت انگیز ابزار هوش مصنوعی جدید ادوبی در ویرایش تصاویر (ساعت)

قیمت و در دسترس بودن در سنگاپور

یونیت داخلی تهویه مطبوع سامسونگ WindFree (بالا).

کولرگازی WindFree سامسونگ در پیکربندی های زیر با قیمت های زیر شامل GST و هزینه نصب موجود می باشد. آنها از می 2024 در دسترس هستند.







تهویه مطبوع چند اسپلیت سامسونگ WindFree
سیستم پیکربندی قیمت رسمی خرده فروشی شامل GST و هزینه نصب
سیستم 2 فن کویل + 2 واحد داخلی 9000 BTU 2920 دلار سنگاپور
سیستم 3 فن کویل + 3 واحد داخلی 9000 BTU 4285 دلار سنگاپور
سیستم 4 فن کویل + 1×18000 BTU + 3x واحد داخلی 9000 BTU 5425 دلار سنگاپور

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-windfree-air-conditioners-23000-air-holes-singapore-price-specs-where