خطای عجیب گوگل باعث بروز مشکل در نمایش گوشی های گلکسی اس 23 در رابط کاربری One UI 6.1 شد.


هفته گذشته سامسونگ رابط کاربری را به روز کرد یک رابط کاربری 6.1 برای گوشی های خانواده گلکسی اس 23 منتشر شد. اما گزارش کاربران این گوشی ها نشان می دهد که پس از دریافت و نصب این آپدیت، صفحه نمایش دستگاه آنها با مشکل آزاردهنده ای مواجه شده و قادر به دریافت صحیح دستورات لمسی نیست. همین امر باعث شد تا سامسونگ امروز اعلامیه جالبی در مورد این موضوع بدهد.

طبق گزارش منتشر شده توسط کاربران سری گلکسی اس 23، رابط کاربری به روز رسانی شده است یک رابط کاربری 6.1 این باعث شد که صفحه نمایش دستگاه آنها نتواند دستورات لمسی را به درستی تشخیص دهد. این کاربران اکنون باید چندین بار روی یک نقطه ضربه بزنند تا این دستورات را به گوشی خود منتقل کنند. پس از اینکه این کاربران در روزهای گذشته دچار این مشکل آزاردهنده شدند، امروز سامسونگ طی اطلاعیه ای این مشکل را تایید کرد که مسئولیت آن بر عهده گوگل است. این آگهی همچنین یک راه حل موقت برای حل این مشکل را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش جاسماریناسامسونگ در این اطلاعیه اعلام کرد که پس از نصب آپدیت یک رابط کاربری 6.1 در گوشی های سری گلکسی اس 23، صفحه نمایش آن دیگر قادر به دریافت و تشخیص صحیح دستورات لمسی نیست. به گفته سامسونگ، خطای گوگل بود که باعث شد این مشکل بر روی این دستگاه ها ظاهر شود و دلیل آن نیز فید خبری بوده است. کاوش این شرکت است. گوگل را کشف کنید در گوشی های سامسونگ و روی صفحه نمایش خانه با کشیدن انگشت به سمت راست صفحه نمایش قابل مشاهده است و می توانید از طریق آن به آخرین اخبار و رویدادها دسترسی داشته باشید.

  آنچه خوانندگان در فروش 12.12 سنگاپور 2023 خریداری کردند هنوز در دسترس است

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50285-samsung-galaxy-s23-touchscreen-issue-one-ui-6-1-google-fault