خلاصه شایعه گلکسی اس 24 سامسونگ: از Galaxy Unpacked 2024 چه انتظاری باید داشت


طراحی، نمایشگر و پردازنده

خلاصه ای از شایعات در مورد سری گلکسی اس 24 سامسونگ.  منبع تصویر: @OnLeaks x @SmartPrix

خلاصه ای از شایعات سری گلکسی اس 24 سامسونگ

تقریباً زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ از نسل بعدی گوشی های پرچمدار گلکسی اس خود رونمایی کند. در اینجا خلاصه ای از شایعات در مورد سری گلکسی اس 24 سامسونگ و ویژگی هایی که ممکن است ما را وسوسه کنند آورده شده است.

طرح

سامسونگ مانند رقیب اصلی خود اپل، طراحی مدل های Galaxy S24 را حفظ خواهد کرد تا حد زیادی بدون تغییر از نسل های قبلی رندرهای CAD و واحدهای ساختگی دستگاه ها تغییرات ظریفی را در طراحی نشان می دهد، مانند ظاهری بوکسورتر و عینک نازک تر.

با این حال، یک تغییر قابل توجه وجود دارد: حرکت از یک صفحه منحنی به یک تخت. اگرچه به نظر می رسد سری گلکسی اس 24 سامسونگ یک ویژگی نمادین معرفی شده در یک دهه پیش را از دست خواهد داد، حرکت به سمت صفحه نمایش تخت می تواند به نفع مصرف کنندگان باشد زیرا در دست گرفتن و استفاده از آن بدون ورودی های لمسی تصادفی آسان تر است. به علاوه، تقریباً هر محافظ صفحه نمایش روی صفحه نمایش تخت عالی عمل می کند.

شرکت کره جنوبی همچنین می‌تواند مدل گلکسی اس 24 اولترا را با استفاده از a بادوام‌تر کند قاب تیتانیومیتصمیمی که اپل در ماه سپتامبر با مدل های آیفون 15 پرو گرفت. اگر درست باشد، Galaxy S24 Ultra می تواند سبک تر و مقاوم تر از S23 Ultra باشد.

  نسل دوم Ray-Ban | عینک های هوشمند متا اکنون در دسترس هستند

نمایش دادن

Samsung Galaxy S24 Ultra طوری طراحی شده است که خود را حفظ کند صفحه نمایش 6.8 اینچیاما می تواند از حداکثر روشنایی برخوردار باشد 2500 نیتحدود 750 نیت روشن تر از گلکسی اس 23 اولترا (1750 نیت).

Samsung Galaxy S24+ می تواند دریافت کند یک صفحه نمایش کمی بزرگتر در 6.7 اینچ، در مقایسه با صفحه نمایش 6.6 اینچی Galaxy S23+. ما چیز زیادی در مورد مدل پایه گلکسی اس 24 نشنیده ایم، اما فکر می کنیم که اندازه صفحه نمایش آن نیز باید اندکی افزایش یابد.

پردازنده – Qualcomm Snapdragon یا Exynos یا ترکیبی از هر دو؟

آیا Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 یا Samsung Exynos 2400 را به Samsung Galaxy S24 ترجیح می دهید؟

انتخاب پردازنده در گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ سال هاست که موضوع بحث برانگیزی بوده است تفاوت های بسیار درک شده از چیپست اگزینوس در مقایسه با همتایان کوالکام اسنپدراگون.

در حالی که سری گلکسی S23 سامسونگ به طور کامل از پلتفرم Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می‌کند، داستان متفاوتی برای Galaxy S24 می‌تواند رخ دهد.

کوالکام ماه گذشته تایید کرد که سری گلکسی اس 24 نه تنها از پلتفرم موبایل اسنپدراگون خود بهره خواهد برد. کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام گفت که شرکت او این را خواهد داشت “سهم اکثریت”که نشان می دهد برخی از مدل های گلکسی اس 24 که در برخی بازارها فروخته می شوند به پردازنده های غیر اسنپدراگون مجهز خواهند شد.

شایعاتی در مورد یک اسنپدراگون 8 نسل 3 سفارشی وجود دارد که به طور خاص برای سری گلکسی اس 24 طراحی شده است، مشابه نحوه توسعه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی برای گلکسی اس 23. اعتقاد بر این است که پلتفرم موبایل شخصی سازی شده آن را دارد هسته اصلی و GPU برای عملکرد بهتر هوش مصنوعی اورکلاک شده است.

  آیا مایکروسافت یک کنسول بازی قابل حمل تولید می کند؟

بنابراین، کدام پردازنده به جز اسنپدراگون مدل های گلکسی اس 24 را تامین می کند؟ خب، احتمالاً این گوشی Exynos 2400 سامسونگ است که اخیراً پیش‌نمایش شده است. Exynos 2400 ادعا می کند که ارائه می دهد افزایش 1.7 برابری در عملکرد CPU و بزرگ افزایش 14.7 برابری در عملکرد هوش مصنوعی در مقایسه با اگزینوس 2200

حتی چشمگیرتر این واقعیت است که دارای پردازنده گرافیکی Xclipse 940 مبتنی بر معماری AMD RDNA 3 است. قابلیت بهبود یافته ردیابی پرتو با واقع گرایی بهبود یافته را افزایش می دهد. بازی های موبایل در سری گلکسی اس 24

با ورود خدمات هوش مصنوعی به سری گلکسی اس 24، انتخاب پردازنده موبایل برای سری گلکسی اس 24 برای مصرف کنندگان حیاتی تر شده است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-samsung-galaxy-s24-plus-ultra-rumour-round-up-unpacked-2024