دارندگان خودروهای مرسدس بنز به زودی می توانند Need for Speed ​​را روی داشبورد خود بازی کنند و ما نمی دانیم چرا


صاحبان خودروهای مرسدس بنز به زودی می توانند Need for Speed ​​را روی داشبورد خود بازی کنند و ما نمی دانیم چرا

منبع تصویر: مرسدس بنز

اخیر خودرو چین 2024، مرسدس بنز اعلام همکاری کرد تنسنت و EA برای ارائه بازی های ماشینی به وسایل نقلیه خود، با شروع – جای تعجب نیست – نیاز به سرعت: مونتاژ. این بازی تا پایان سال در خودروهای مرسدس بنز در چین در دسترس خواهد بود و از نسل سوم آن استفاده می‌شود MBUX سیستم.

Markus Schafer، مدیر ارشد فناوری مرسدس بنز، این وسیله نقلیه را به عنوان یک “بازی شخصی” توصیف کرد و بازی را راهی برای افزایش تجربه در خودرو می‌داند.

برای افراد ناآشنا، Need for Speed: Assemble بر اساس فرنچایز محبوب EA ساخته شده است و به مناسبت جشن 30 سالگی آن، از طریق یک به روز رسانی هوایی برای وسایل نقلیه مجهز به آخرین سیستم MBUX در دسترس خواهد بود. مرسدس همچنین تاکید کرد که ایمنی در درجه اول اهمیت قرار دارد و بازی فقط با یک کنترلر بلوتوث می‌تواند در زمانی که خودرو پارک شده است انجام شود.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا بازی های ماشینی برای من عجیب به نظر می رسند. از یک طرف، در حال حاضر راه هایی برای انجام بازی وجود دارد که در یک ماشین. برای مثال در گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های خود یا حتی یک نینتندو سوییچ. اینکه مرسدس بنز شما باید (به دلایل واضح ایمنی جاده) برای بازی Need for Speed ​​پارک شود، گیج کننده است – چرا بازی را از راحتی خانه خود انجام ندهید؟ با قضاوت بر اساس تصویری که مرسدس بنز به اشتراک گذاشته است، به نظر نمی رسد که گردن خود را به طرفین بچرخانید تا برای مدت طولانی به صفحه نگاه کنید.

  تمامی مشخصات گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا فاش شده است. چیپست اسنپدراگون و دوربین 50 مگاپیکسلی

این عرضه، اگرچه از چین آغاز می شود، انتظار می رود به بازارهای دیگر نیز گسترش یابد و دیدن اینکه بازی های داخل خودرو به کجا می روند، بسیار جالب خواهد بود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-mercedes-benz-car-owners-play-need-speed-their-dashboard