درایو آزمایشی تسلا مدل 3 (هایلند): ایجاد اولین تاثیر خوب


درایو آزمایشی تسلا مدل 3 (هایلند): ایجاد اولین تاثیر خوب

مدل 3 برای ماندن در رقابت، به روز رسانی میان رده بسیار مورد نیاز را دریافت کرد.

فکر نمی‌کردم تسلا بتواند فضای داخلی خودروهایش را خالی‌تر کند، اما آنها این کار را کردند. وقتی وارد مدل جدید و بهبود یافته 3 می شوید، اولین چیزی که متوجه می شوید این است که ساقه های ستون چراغ های راهنما، برف پاک کن ها و شیفتر از بین رفته اند. وسواس تسلا در فضای داخلی مینیمالیستی اکنون به خوبی مستند شده است و من نمی توانم فکر نکنم که کمی ناسالم است. خوشبختانه، بقیه به‌روزرسانی‌های این مدل جدید معمولی‌تر هستند و پیشرفت‌های قابل توجهی در نحوه رانندگی و احساس مدل 3 به ارمغان می‌آورند.

مدل جدید و بهبود یافته 3 نمی توانست در زمان بهتری عرضه شود. برای مدتی، تسلا اولین برندی بود که اگر می خواستید یک خودروی برقی معقول تهیه کنید، به آن فکر می کردید. اما اکنون رقابت بسیار شدیدتر شده است. این مدل جدید همان چیزی است که صنعت به آن فیس لیفت می گویند. اما وقتی صحبت از لیفت صورت به میان می آید، تغییرات کاملاً اساسی هستند. تسلا می گوید حدود 50 درصد قطعات جدید هستند و هدف این است که خودرو را کارآمدتر، ساکت تر و لوکس تر کند.

@hwztech تسلا مدل 3 به روز شده اکنون تا 4 نوامبر 2023 در فرودگاه Jewel Changi به نمایش گذاشته می شود. #شما اینجا هستید #مدل3 #مدل3 عملکرد #ماشین الکتریکی #خودروی برقی #ev #جواهری #tiktoksg #hwzsg #fyp ♬ موسیقی حماسی (842228) – پاول


تغییرات در نمای بیرونی با چراغ های جلو باریک تر و قسمت جلویی آیرودینامیک تر شروع می شود. من فکر می کنم این باعث جذابیت مدل 3 نیز می شود. مهمترین، این باعث کاهش ضریب درگ مدل 3 از 0.225 به 0.219 می شود.که تسلا می گوید به بهبود برد مدل 3 تا حدود 10 درصد کمک می کند.

  بهترین معاملات تلفن جمعه سیاه 2023: Samsung Galaxy S23 Ultra، Pixel 7، iPhone 14

تغییرات بزرگی در کابین وجود دارد. تمام شیشه ها دو جداره می باشد (از جمله سقف شیشه ای بزرگ که تا ستون C امتداد دارد) و مواد جدید به گرانتر و بی صدا شدن کابین کمک می کند. و از آنجایی که کابین به طور کلی مکان ساکت تری برای نشستن است، مدل 3 با آن عرضه می شود سیستم صوتی 17 بلندگو به عنوان یک استاندارد این چشمگیر به نظر می رسد. فکر می‌کنم برای داشتن یک تجربه صدای مقایسه‌ای در یک خودرو، باید به چیزی مانند A8 یا S کلاس ارتقا دهید.

کل جلوی ماشین بسیار شیک تر به نظر می رسد.

اما مشکلاتی وجود دارد. عدم وجود ساقه ستون به این معنی است که شما راه های غیر متعارفی برای نشان دادن دارید و سرعت را تغییر دهید برای نشان دادن، اکنون باید دکمه های فرمان را با انگشت شست چپ خود فشار دهید، که برای من بسیار غریب است. علاوه بر این، از آنجایی که فرمان لزوماً همیشه در هنگام رانندگی به سمت راست قرار نمی گیرد، نشان دادن هنگام چرخش – برای مثال در میدان نیوتن سیرک – می تواند گیج کننده باشد.

در مورد تعویض دنده، اکنون این کار با لغزش روی صفحه نمایش لمسی بزرگ انجام می شود.، که بسیار غیر طبیعی نیز به نظر می رسد. صفحه لمسی همچنین گاهی اوقات ورودی های شما را از دست می دهد، بنابراین ممکن است مجبور شوید بیش از یک بار انگشت خود را بکشید. این پتانسیل این را دارد که گوشه های سه نقطه ای را به امور کمی مضطرب تبدیل کند.

چرا، آه، چرا تسلا باید از شر چراغ های راهنما و شیفترها خلاص شود؟

تسلا به شما اجازه نمی دهد که شدت بازسازی ترمز را تغییر دهید اما عملکرد مجدداً تنظیم شده است تا سازگاری رانندگان را آسان‌تر کند و به دیدگاه تسلا در مورد رانندگی با یک پدال عادت کنید. از آنجایی که درایو تست را ، کردم و احساس تهوع بیشتری نسبت به قبل از سوار شدن به ماشین نداشتم، کالیبراسیون مجدد باید کار کرده باشد.

  StarHub پلتفرم LifeHub+ را راه اندازی می کند که مشتریان را قادر می سازد به خدمات سلامت و تندرستی دسترسی داشته باشند

مدل 3 در اینجا در دو نسخه فروخته می شود: یک محدوده استاندارد و دیفرانسیل عقب و یک نسخه دوربرد دیگر با دو موتور و چهار چرخ محرک. دومی رو تست کردم مانند اکثر خودروهای برقی پرقدرت، بسیار پر جنب و جوش بود. بعید می دانم ماشین های زیادی بتوانند او را در چراغ راهنمایی دنبال کنند.

به سختی می توان نتیجه گیری معناداری در مورد برد در طول آزمایش کوتاه من انجام داد، اما در اینجا چیزی است که رایانه داخلی گزارش داد: مصرف انرژی 14 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر در یک مسیر آزمایشی 45 کیلومتری 50/50 ترکیبی از رانندگی در بزرگراه و شهر بود. از آنجایی که دارای باتری 75 کیلووات ساعتی است، دارندگان باید بتوانند به راحتی حداقل 450 کیلومتر را با شارژ کامل طی کنند.

مدل 3 ارتقا یافته در دو مدل عرضه خواهد شد.

بعد از گذراندن حدود دو ساعت در ماشین، اولین برداشت من به طور کلی مثبت بود. شکی نیست که تسلا کارهای زیادی برای بهبود ظرافت کلی خودرو انجام داده است. صدای باد و لاستیک به خوبی سرکوب شده و سواری بسیار خوب به نظر می رسد. فضای داخلی گران‌تر به نظر می‌رسد، اگرچه برخی از کنترل‌های آن همچنان ناامید هستند. اگر بتوانید با برخی از ویژگی های عجیب آن کنار بیایید، فکر می کنم از مدل به روز شده 3 واقعا لذت خواهید برد. با این اوصاف، من به زمان بیشتری با خودرو نیاز دارم تا جنبه‌های دیگری مانند راحتی سواری و برد آن را ارزیابی کنم و احساس کنم تجربه آن چه می‌تواند باشد.

در دسترس بودن و قیمت

تسلا مدل 3 جدید هم اکنون در دسترس است. نسخه دیفرانسیل عقب است 88650 دلار سنگاپور در حالی که نسخه دوربرد دو موتوره چهار چرخ محرک است 114953 دلار سنگاپور.

  iMessage اپل و Edge مایکروسافت توسط اتحادیه اروپا باز نمی شوند

توجه داشته باشید: قیمت ها شامل COE نمی شود و در زمان انتشار صحیح است.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-tesla-upgraded-model-3-highland-drive-singapore-price-specs