در هفته آینده در روزهای پرایم معامله بزرگ آمازون از یک معامله اقامت و موارد دیگر استفاده کنید


در هفته آینده در روزهای پرایم معامله بزرگ آمازون از یک معامله اقامت و موارد دیگر استفاده کنید

منبع تصویر: آمازون سنگاپور.

به عنوان بخشی از آن روزهای معاملات بزرگ آمازون از 10 تا 11 اکتبرآمازون سنگاپور همکاری انحصاری و با زمان محدود را با new اعلام کرد موندریان سنگاپور داکستون – اولین هتل موندریان در آسیای جنوب شرقی.

در طی این 2D1N بمانیداعضای Prime می‌توانند از منوی غذایی که به‌ویژه توسط آمازون سنگاپور تنظیم شده است، و همچنین از دیگر مزایای Prime مانند Prime Video در اتاقی که به‌ویژه با موارد موجود در آن تزئین شده است، لذت ببرند. Amazon.com.

اعضای Prime می توانند “دنبال معامله بزرگ آمازون» اقامت در 10 اکتبر با تعداد محدودی اتاق برای برنده شدن، طی دو روز فروش. برای اطمینان از اینکه شانس خود را برای دستیابی به این معامله بزرگ از دست نمی دهند، اعضای Prime می توانند دنبال کنند حساب اینستاگرام آمازون سنگاپور برای به روز رسانی از جمله قیمت نشان داد در 10 اکتبر.

فراتر از ماندن

اتاق نشیمن با اقلام Amazon Prime پر خواهد شد.

علاوه بر سوئیت انحصاری Amazon Big Deal، اعضای Staycation Experience Prime می توانند به معاملات برندهای برتر در دسته بندی های کلیدی از جمله اسباب بازی، کتاب، لوازم الکترونیکی، خانه و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. Amazon Prime Big Deal Days سنگاپور. با پیشنهادهایی که هر پنج دقیقه یکبار در طول رویداد در مجموعه گسترده ای از محصولات با گزینه های تحویل سریع و راحت اجرا می شود.

  اینتل تاریخ عرضه کارت‌های گرافیک Arc Battlemage خود را اعلام کرد

مشتریان جدیدی که به آمازون پرایم می‌پیوندند می‌توانند از یک لذت ببرند 30 روز آزمایشی رایگان هنگامی که آنها برای عضویت در Prime ثبت نام می کنند. برای 2.99 دلار سنگاپور در ماهعضویت Prime شامل دسترسی نامحدود به فیلم‌ها و قسمت‌های تلویزیونی برنده جایزه با Prime Video، دسترسی نامحدود به امتیازات بازی‌های ویدیویی با Prime Gaming، دسترسی به معاملات حماسی در Prime Day، ارسال رایگان در پنجره‌های تحویل انتخابی برای سفارش‌های 150 دلار سنگاپور و موارد دیگر در Amazon Fresh، تحویل برنامه ریزی شده 2 ساعته رایگان در صورت سفارش 60 دلار سنگاپور و بالاتر در Watsons و Little Farms در Amazon.sg.

آنها همچنین به موارد زیر دسترسی دارند:

  • کوپن های آمازون: راه های بیشتری برای پس انداز با کوپن های آمازون کشف کنید. تخفیف‌هایی را برای لوازم ضروری روزمره، به‌علاوه هدایا، لوازم الکترونیکی، زیبایی، اسباب‌بازی‌ها و موارد دیگر پیدا کنید. به سادگی کوپن را بگیرید و تخفیف در هنگام تسویه حساب اعمال می شود. از Amazon.sg/vouchers دیدن کنید برای اطلاعات.
  • کارت‌های هدیه Amazon.sg: کارت‌های هدیه Amazon.sg تجربه هدیه‌ای آسان، ساده و راحت را فراهم می‌کنند و دسترسی به مجموعه عظیمی از محصولات را در Amazon.sg در Amazon.fr/گیفت کارت.
  • تبلیغات: هنگام خرید در Amazon.sg از پس انداز بیشتری لذت ببرید. از 10 اکتبر بازدید کنید amazon.sg/bankpromotions برای اطلاعات بیشتر.
    • تبلیغات بانکی
      • دارندگان کارت مستر کارت سیتی بانک می توانند از 15 دلار سنگاپور تخفیف 160 دلار سنگاپور یا بیشتر در هنگام خرج ، استفاده کنند. Amazon.com.
      • دارندگان کارت DBS می توانند از 12 دلار سنگاپور تخفیف 120 دلار سنگاپور یا بیشتر در هنگام خرج ، برخوردار شوند Amazon.com.
      • دارندگان کارت UOB می توانند از 12 دلار سنگاپور تخفیف 120 دلار سنگاپور یا بیشتر در هنگام خرج ، برخوردار شوند Amazon.com.

    • به دنبال تبلیغات پرداخت بیشتر هستید؟ با استفاده از PayNow، بدون حداقل هزینه از 18 سپتامبر، 1٪ تخفیف برای خرید خود دریافت کنید.
    • اکنون بخرید، بعداً با Grab و Atom روشن پرداخت کنید Amazon.com
      • 15 دلار سنگاپور تخفیف با حداقل هزینه 150 دلار سنگاپور با PayLater توسط Grab دریافت کنید
      • با حداقل هزینه 150 دلار سنگاپور با Atome، 10 دلار سنگاپور تخفیف دریافت کنید

  لایکا با دوربین فوری هیبریدی جدید Sofort 2، Instax فوجی فیلم را پذیرفته است.

برای استفاده حداکثری از روزهای پرایم معامله بزرگ آمازون، اعضا می توانند برای دریافت اشتراک مشترک شوند اعلان های هشدار تراکنش مربوط به جستجوهای اخیر آنها در آمازون و مواردی که اخیراً مشاهده شده است. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که از هم اکنون تا تاریخ شروع رویداد به صفحه رویداد Prime Big Deal Days در برنامه آمازون مراجعه کنند تا هشدارهای معامله ایجاد کنند. پس از فرا رسیدن روزهای معامله بزرگ، اعضا دریافت خواهند کرد اعلان های فشار در تمام پیشنهادات موجود

بعدی را بخوانید:

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-staycation-deal-more-amazon-prime-big-deal-days