دو برند گوشی در فهرست 10 گوشی پرفروش در سه ماهه اول 2024 تسلط یافتند.

دو برند گوشی در فهرست 10 گوشی پرفروش در سه ماهه اول 2024 تسلط یافتند.

دو برند گوشی در فهرست 10 گوشی پرفروش در سه ماهه اول 2024 تسلط یافتند.

آیفون 15 پرو مکس اپل پرفروش ترین مدل گوشی در سه ماهه اول سال 2024 است و آیفون 15 پرو در جایگاه سوم قرار دارد.

بر اساس تحقیقات Counterpoint، دو برند گوشی در فهرست 10 گوشی پرفروش در سه ماهه اول سال 2024 غالب هستند.

ردیاب فروش ماهانه مدل گوشی جهانی شرکت تحقیقات بازار این را فاش می کند اپل و سامسونگ هر کدام پنج رتبه را به دست آوردند در لیست. همچنین این سه ماهه اول است که در آن 10 گوشی برتر از 5G پشتیبانی می کنند.

جای تعجب نیست، اپل چهار نفر برتر را در اختیار دارد به ترتیب با آیفون 15 پرو مکس، آیفون 15، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 14. با این حال، اپل این بار به یک نقطه عطف دست یافت زیرا نسخه Pro Max برای اولین بار در یک فصل خارج از فصل به مقام اول رسید.

تحقیقات Counterpoint این موفقیت را به روند رو به رشد مصرف کنندگانی که مدل های گوشی های پیشرفته را انتخاب می کنند نسبت داد. شرکت تحقیقات بازار نیز به این موضوع اشاره کرده است خط Pro در حال افزایش محبوبیت است در میان مصرف کنندگان، نیمی از کل فروش اپل را به خود اختصاص داده است.

اپل و سامسونگ در فهرست 10 گوشی پرفروش در سه ماهه اول سال 2024 تسلط داشتند. (منبع تصویر: Counterpoint Research)

سامسونگ با گلکسی اس 24 اولترا توانست رتبه پنج را به پایان برساند. پنج جایگاه بعدی را گلکسی A15 5G، Galaxy A54، iPhone 15 Plus، Galaxy S24 و Galaxy A34 اشغال کرده‌اند.

شرکت کره جنوبی در سه ماهه گذشته عملکرد خوبی داشت با توجه به عرضه زودهنگام سری Galaxy S24 و فشار آن به سمت هوش مصنوعی مولد.

با نگاهی به آینده، تحقیقات کنترپوینت معتقد است 10 گوشی پرفروش سهم بیشتری از فروش جهانی را دریافت خواهند کرد برندهای گوشی در حال رقابت برای ساده ، خط تولید خود با ویژگی‌های برتر مانند هوش مصنوعی مولد هستند.

  معرفی بهترین حافظه SSD برای سیستم‌های گیمینگ و کنسول پلی استیشن 5

منبع: کنترپوینت تحقیق

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-top-10-best-selling-phones-q1-2024-counterpoint-research-apple-samsung