رونمایی از نتیجه و مشخصات گوشی های شیائومی 14 و 14 پرو در تست Geekbench


شیائومی اعلام کرد که گوشی های شیائومی 14 و 14 پرو تا سه روز دیگر عرضه خواهند شد و در همین راستا شاهد فاش شدن مشخصات و نتایج این دو گوشی پرچمدار در تست Geekbench هستیم. ظاهرا این دو گوشی با 16 گیگابایت رم و اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS خود شیائومی عرضه خواهند شد. در ادامه به بررسی نتایج این دو گوشی در تست Geekbench می پردازیم.

گوشی هوشمند شیائومی 14 در بنچمارک دیتای Geekbench 5 ظاهر شده است و مشخصات نسخه پرو این گوشی نیز در Geekbench 6 به بیرون درز کرده است. عملکرد Xiaomi 14 در بخش چند هسته ای حدود 20 درصد بهبود یافته است. در مقایسه با شیائومی 13، شاهد بهبود 5 درصدی در بخش تک هسته‌ای بوده‌ایم.

نتایج اندازه گیری شیائومی 14

سایت اینترنتی GSMArena او نوشت که Xiaomi 14 Pro تقریباً 20٪ سریعتر از نسل قبلی خواهد بود. فهرست بنچمارک‌های Geekbench بار دیگر جزئیات CPU چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 را نشان می‌دهد.

عملکرد غیرمنتظره تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 در گوشی های پرچمدار شیائومی

پیش از این شایعات مختلفی در مورد چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شده بود و اکنون برخی از مشخصات آن در بنچمارک Geekbench دیده شده است. تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 به عنوان مغز پردازشی نسل جدید گوشی های اندرویدی تا پایان سال جاری وارد عرصه می شود.

نتایج بنچمارک برای Xiaomi 14 Pro

این تراشه حاوی یک کورتکس است پردازنده Adreno 750 همچنین از گرافیک نیز پشتیبانی می کند.

در این رابطه بخوانید:

– تایید رسمی: گوشی های سری 14 شیائومی و سیستم عامل HyperOS تا سه روز دیگر عرضه می شود

انتظار می رود شیائومی 14 پرو دارای یک ماژول دوربین بزرگ مربعی شکل با چهار لنز باشد. تایید شده است که این گوشی هوشمند از لنز Leica Summilux استفاده خواهد کرد. گفته می شود این لنز بهتر از لنز Summicron استفاده شده در مدل قبلی است. این گوشی هوشمند از قابلیت های Dolby Vision و Hi-Res پشتیبانی می کند و دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

  واکنش دانشگاه آزاد به هک شدن سایت آموزشی; فریب بود یا شوخی؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/47970-xiaomi_14_and_14_pro_both_appear_with_16_gb_ram_on_geekbench