ریزر لپ تاپ جدید Blade 18 را با صفحه نمایش 4K جدید و اتصال تاندربولت 5 عرضه کرد.


ریزر لپ تاپ جدید Blade 18 را با صفحه نمایش 4K جدید و اتصال تاندربولت 5 عرضه کرد.

Razer جدیدترین نسخه لپ‌تاپ گیمینگ 18 اینچی Blade (2024) خود را با برخی از جدیدترین و بهترین فناوری‌های موجود در بازار معرفی کرده است.

آنها مطمئناً شوخی نمی کنند: جدا از پردازنده موبایل مورد انتظار Intel Core i9-14900HX و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4090 (گزینه های RTX 4070 و RTX 4080 موجود است)، آخرین Razer Blade 18 نیز دارای دو “اولین اولین های جهان” است. :

  • صفحه نمایش 18 اینچی OLED 4K با نرخ تازه سازی 200 هرتز. این پنل همچنین دارای زمان پاسخ 3.0 میلی‌ثانیه، 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 است. کالمن تایید شد و کالیبره شده کارخانه برای پاسخگویی به نیازهای سازندگان محتوا و طراحان.
  • قابلیت اتصال تاندربولت 5. Blade 18 می تواند چندین نمایشگر بازی با وضوح بالا (حداکثر سه نمایشگر 4K با فرکانس 120 هرتز)، فضای ذخیره سازی پرسرعت و داک های همه کاره را به هم متصل کند. افزایش پهنای باندتا زمان 120 گیگابیت بر ثانیه – سه برابر پهنای باند بیشتر از پروتکل اتصال اصلی فعلی.

سایر مشخصات شامل 32 گیگابایت رم کار بر روی دو کانال، پشتیبانی برای SSD دو طرفه و وای فای 7. خنک سازی توسط یک سیستم سه فن انجام می شود که برای حفظ راندمان حرارتی تحت بار ضروری است. بخش صوتی از مجموعه ای از شش بلندگو بهره می برد که دارای صدای فضایی THX برای تجربه صدای فراگیر است. این احتمالاً قابل ارتقاترین Blade 18 است.

@hwztech لپ تاپ جدید بازی Razer Blade 18 با Thunderbolt 5 عرضه می شود و اکنون در دسترس است. #ریزر #razerblade18 #Pcgaming #pcmr #فورس #اینتل @Razer @RazerStore ♬ صدای اصلی – HardwareZone


اگر یک صفحه نمایش OLED کاملاً برای شما مناسب نیست، Razer همچنین یک فنجان چای را ارائه می دهد مینی ال ای دی امکان نمایش این QHD+ پانل با سریعتر همراه است نرخ نوسازی 300 هرتزو Razer می گوید این پیشنهادی است که برای گیمرها مناسب تر است.

  0 تا 100 مورد از بهترین اسلحه های غلاف قابل حمل + مزایا و معایب را بررسی و مقایسه کنید

Razer Blade 18 با صفحه نمایش Mini-LED در حال حاضر در دسترس است، در حالی که مدل با صفحه نمایش OLED تا پایان می 2024 در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری از شروع می شود. 4499 دلار سنگاپورو منحصراً در دسترس خواهد بود فروشگاه Razer در Funan یا آنها فروشگاه آنلاین.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-razer-launches-new-blade-18-notebook-4k-display-thunderbolt-5-connectivity