زمان رویداد آتی Galaxy Unpacked سامسونگ تعیین شده است. با بسیاری از محصولات مهم و متمایز


زمان زیادی نگذشته بود که در اخبار دیدم که سامسونگ در حال برنامه ریزی رویدادی در ماه جولای است کهکشان باز شد Hold Your Next اکنون گزارشی منتشر شده است که زمان دقیق این رویداد را فاش می کند. بر اساس اطلاعات این گزارش، حدود دو ماه باید منتظر رونمایی از محصولات جدید و جذاب سامسونگ در این رویداد باشیم.

به نظر می رسد سامسونگ سال 2024 را با تعداد زیادی محصولات جدید به پایان خواهد رساند. این شرکت در حال برگزاری یک رویداد است کهکشان باز شد او مراسم بعدی خود را برنامه ریزی کرده و قرار است از محصولات مهم و جالبی در آن رونمایی کند. گفته می شود محصولاتی مانند گوشی های تاشو Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 و ساعت های هوشمند Galaxy Watch 7 The Galaxy Ring و هدفون Galaxy Buds 3 نیز بخشی از این رویداد هستند.

اما امروز گزارشی از زمان دقیق این رویداد منتشر شد. بر اساس اطلاعاتی که منتشر کرد SamMobileسامسونگ قصد دارد تا دو ماه دیگر رویدادی را در تاریخ 10 جولای برگزار کند کهکشان باز شد نگه دارید جدید این گزارش همچنین تایید می کند که این رویداد در پاریس برگزار خواهد شد. این مکانی است که چند روز پس از این رویداد میزبان بازی های المپیک تابستانی 2024 خواهد بود و سامسونگ یکی از بزرگترین حامیان مالی آن است.

گفته می شود انگشتر هوشمند Galaxy Ring بیش از هر چیز دیگری در این مراسم ارائه خواهد شد. این محصول اولین انگشتر هوشمند سامسونگ و آغازگر دسته جدیدی از محصولات این شرکت است. اوایل سال جاری سامسونگ اولین جزئیات این حلقه هوشمند را منتشر کرد و تولید و عرضه آن در آینده نزدیک را تایید کرد. باید دید گلکسی رینگ چه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی در نسخه جدید خود دارد و بالاخره سامسونگ چه زمانی آن را عرضه می کند.

  راهنمای خرید و بهترین گوشی آیفون در بازار ایران (اسفند 1402)

بدون شک علاوه بر نسل جدید گوشی های تاشو، ساعت های هوشمند گلکسی واچ و هدفون گلکسی بادز، این رویداد شاهد انتشار جزئیات جدیدی از پلتفرم هوش مصنوعی خواهد بود. هوش مصنوعی کهکشان ما خواهیم بود به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در این رویداد از قابلیت های جدیدی در زمینه هوش مصنوعی رونمایی کند. گزارش های منتشر شده نشان می دهد که این قابلیت ها مربوط به ویرایش و ایجاد ویدئو با استفاده از هوش مصنوعی است.

بر اساس اطلاعات موجود، سامسونگ قصد دارد در این رویداد شرکت کند کهکشان باز شد بعد خود رابط کاربری است یک رابط کاربری 6.1.1 برای نشان دادن اینکه به روز رسانی از نسخه فعلی دریافت کرده است. این قابلیت های هوش مصنوعی در ساخت و ویرایش ویدئو در قالب این رابط کاربری در اختیار کاربران گوشی های رده بالای سامسونگ قرار گرفته است. انتظار می رود که گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در زمان عرضه به این رابط کاربری جدید مجهز شوند.

یکی از این قابلیت های هوش مصنوعی قرار است معمولی باشد سورا از شرکت OpenAI این مدل هوش مصنوعی قادر است با دریافت توضیحات متنی از کاربران، یک ویدیوی کوتاه تولید کند. عملکرد این مدل مشابه مدل هوش مصنوعی برای تولید تصاویر با استفاده از متن است، با این تفاوت که فیلم بر اساس نیاز کاربران ساخته می شود. سامسونگ اخیرا همکاری نزدیک خود را با گوگل آغاز کرده است که قرار است در زمینه تولید و ارائه قابلیت های جدید کاربران در زمینه هوش مصنوعی فعالیت کند.

  آیا می دانستید که Final Cut Pro این ویژگی ها را برای ویرایش آسان تر ویدیو ارائه می دهد؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/50560-date-samsung-next-galaxy-unpacked-event