سامسونگ از هوش مصنوعی برای گوشی های گلکسی خود – گلکسی AI، رونمایی کرد


سامسونگ از هوش مصنوعی برای گوشی های گلکسی خود – گلکسی AI، رونمایی کرد

تفسیری هنری از AI Live Translate Call سامسونگ، یک ویژگی هوش مصنوعی Galaxy برای کاربران گوشی های آن.  منبع: سامسونگ

زوج سامسونگ اکنون کلاه هوش مصنوعی (AI) خود را به رینگ می اندازد.

امروز (10 نوامبر 2023) سامسونگ اعلام کرد Galaxy AIیک «تجربه کامل هوش مصنوعی موبایل» که از قابلیت‌های هوش مصنوعی روی دستگاه سامسونگ و ویژگی‌های اختصاصی هوش مصنوعی مبتنی بر ابر برای محصولات و خدمات Galaxy استفاده می‌کند.

اگر این آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که رویکرد سامسونگ برای ترکیب هوش مصنوعی روی دستگاه و مبتنی بر ابر، همان چیزی است که گوگل برای تلفن های پیکسل خود و ویژگی های جالبی به نام Magic (به عنوان مثال Magic Editor) استفاده می کند.

سامسونگ گفت که هوش مصنوعی گلکسی آن موارد استفاده چندگانه مانند ارتباطات، بهره وری و خلاقیت را پوشش می دهد. با این حال، تنها یک ویژگی هوش مصنوعی آینده را حذف کرد.

تماس ترجمه زنده با هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ یک مترجم شخصی است که در قابلیت‌های تماس بومی گوشی‌های سامسونگ تعبیه شده است (که نیاز به برنامه‌های شخص ثالث را که می‌توانند همین کار را انجام دهند را از بین می‌برد).

گفته می‌شود که AI Live Translate Call ترجمه‌های صوتی و متنی را در زمان واقعی ارائه می‌کند، بنابراین تماس‌گیرندگانی که به زبان دیگری صحبت می‌کنند، زیرنویس‌هایی مانند مواردی که در برنامه‌های مورد علاقه‌تان دریافت می‌کنید دریافت می‌کنند. سامسونگ اضافه کرد که این ویژگی هوش مصنوعی در دستگاه تعبیه شده است و تماس ها را خصوصی می کند و در جایی غیر از تلفن گلکسی شما دانلود یا انجام نمی شود.

  Indiana Jones and the Great Circle برای PC و Xbox نزدیک شما می آید

«فناوری موبایل قدرت فوق‌العاده‌ای برای برقراری ارتباط، بهره‌وری، خلاقیت و موارد دیگر برای مردم سراسر جهان دارد، اما تاکنون ندیده‌ایم که هوش مصنوعی موبایلی این قفل را به روشی واقعاً معنادار باز کند. Wonjoon Choi، معاون اجرایی و رئیس بخش تحقیق و توسعه، Mobile eXperience Business، سامسونگ، گفت: Galaxy AI جامع‌ترین پیشنهاد اطلاعاتی ما تاکنون است و برای همیشه نحوه تجربه تلفن‌هایمان را تغییر خواهد داد.

ما برای اطلاعات بیشتر در مورد Galaxy AI، ویژگی‌ها و در دسترس بودن آن برای کاربران سنگاپور با سامسونگ سنگاپور تماس گرفته‌ایم. گوش به زنگ باشید.

منبع: سامسونگ سنگاپور (اتاق خبر)

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-galaxy-artificial-intelligence-phone-ai-on-device-cloud-based-translate-call