سامسونگ گلکسی اس 24 دارای نسخه های اگزینوس و اسنپدراگون است


پس از ماه ها شایعات متناقض، مدیرعامل کوالکام بالاخره تایید کرد که گوشی های سری گلکسی اس 24 در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوس عرضه خواهند شد.

به نظر می رسد گوشی های سامسونگ گلکسی اس 24 که اوایل سال آینده عرضه می شوند، در دو نسخه با اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

عرضه گلکسی اس 24 در انواع اگزینوس و اسنپدراگون تایید شد

مدیرعامل کوالکام، کریستیانو آمون، در کنفرانس مالی اخیر شرکت، تایید اکثر گوشی های سری گلکسی اس 24 به چیپست اسنپدراگون مجهز خواهند شد. این احتمالا تاییدی بر شایعه عرضه گلکسی اس 24 اولترا تنها در نسخه 3 اسنپدراگون 8 و بدون نسخه اگزینوس است.

متاسفانه آقای آمون اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه نکرد، با این حال تایید می کند که گلکسی اس 24 دارای نسخه های اگزینوس و اسنپدراگون خواهد بود. همچنین اشاره مدیرعامل کوالکام به سهم بیشتر اسنپدراگون از اگزینوس ممکن به نظر می رسد، با توجه به اینکه گلکسی اس اولترا معمولاً پرفروش ترین مدل هر نسل است و در صورت صحت شایعات، این گوشی نسخه اگزینوس نخواهد داشت.

مدل چیپست گلکسی اس 24

در همین حال، شایعاتی وجود دارد که گوشی های معمولی گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس تنها با چیپست اگزینوس 2400 در بازارهای کره و اروپا عرضه خواهند شد و در سایر مناطق به پردازنده اسنپدراگون مجهز خواهند شد.

در این رابطه بخوانید:

– تلفن های گلکسی اس 24 پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای تایید شده است
– سامسونگ تولید انبوه گوشی های سری گلکسی اس 24 را آغاز کرده است

  پلتفرم iMessage هیچ چیز از فروشگاه Google Play حذف شد

آخرین شایعات استفاده از نسخه اورکلاک شده نسل سوم چیپست اسنپدراگون 8 با پردازنده گرافیکی سریعتر است که می تواند برای سری S24 در مقایسه با سایر گوشی های رده بالا یک امتیاز مثبت باشد. این تراشه خاص را می توان Snapdragon 8 Gen 3 SoC برای گلکسی نامید و گفته می شود فرکانس GPU آن تا 1 گیگاهرتز است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/48107-qualcomm-ceo-exynos-snapdragon-s24-series