سامسونگ گلکسی A05 را با پردازنده اسنپدراگون و نمایشگر 90 هرتزی معرفی کرد


سامسونگ گلکسی A05 را با پردازنده اسنپدراگون و نمایشگر 90 هرتزی معرفی کرد

جدید سامسونگ گلکسی A05s می آید تا جایگزین A04 شود که، عجیب، هرگز در سنگاپور فروخته نشد.

THE صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ دارد نرخ نوسازی 90 هرتز و توسط a پردازنده اسنپدراگون 680، 4 گیگابایت حافظهو 128 گیگابایت حافظه داخلی. همچنین یک حسگر اثر انگشت جانبی برای دسترسی به گلکسی A05 وجود دارد. البته توجه داشته باشید که پردازنده اسنپدراگون 680 فقط از 4G پشتیبانی می کند، بنابراین کسانی که امیدوارند به شبکه های 5G سنگاپور دسترسی داشته باشند باید به جای دیگری نگاه کنند.

قابل دسترسی در سبز روشن و مشکیآن را نیز پشتیبانی می کند تا 1 ترابایت حافظه قابل افزایش برای کسانی که عاشق بازی هستند یا زندگی فعالی در شبکه های اجتماعی دارند. و بر خلاف اکثر گوشی های هوشمند امروزی، هنوز هم دارای یک جک 3.5 میلی متری هدفون.

برای ثبت هر اتفاقی که در زندگی کاربر می افتد، گلکسی A05 مجهز به یک دوربین سه گانه است که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با وضوح بالاآ دوربین با عمق 2 مگاپیکسل و یکی دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلیو همچنین یک بهبود دوربین جلو 13 مگاپیکسلی برای سلفی های روشن تر و واضح تر

سامسونگ می گوید که 5000 میلی آمپر ساعت باتری دارای قدرت کافی برای دوام تا 2 روز است. علاوه بر این، در صورت نیاز به قدرت بیشتر، شارژ فوق سریع 25 واتی قابلیت هایی برای شروع سریع

  Apple iPad Pro (M4) عملی: فوق‌العاده پیشرفته و بسیار نازک

برای ایمن نگه داشتن همه چیز، سامسونگ تا دو نسل ارتقاء سیستم عامل و چهار سال به روز رسانی امنیتی را تضمین می کند.

قیمت و در دسترس بودن

به قیمت 208 دلار سنگاپور برای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازیگلکسی A05s اکنون از طریق در دسترس است فروشگاه اینترنتی سامسونگ، فروشگاه های تجربه سامسونگفروشگاه رسمی سامسونگ در لازاده و شوپیو در فروشگاه های همکار.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-samsung-galaxy-a05s-singapore-specs-price