سامسونگ گلکسی C55 با پردازنده نسل اول اسنپدراگون 7 و دوربین 50 مگاپیکسلی وارد بازار شد.


گوشی مقرون به صرفه گلکسی C55 اخیراً در چند فروشگاه چینی دیده شده است و به نظر می رسد فاصله زیادی با عرضه آن نداریم. قیمت هر چیپ این گوشی حدود 300 دلار است اسنپدراگون 7 نسل اولاین دوربین به دوربین 50 مگاپیکسلی و بدنه چرمی نارنجی و مشکی مجهز شده است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سامسونگ تصمیم گرفت گوشی های میان رده جدیدی به نام سری عرضه کند سی تولید چند هفته پیش یکی از اولین مدل های این مجموعه با شماره مدل عرضه شد CM-C5560 به پایگاه داده برنامه های کاربردی استاندارد نگاه می کند.

گوشی گلکسی C55

این گوشی که گلکسی C55 همین چند روز پیش در پایگاه داده پلتفرم صدور گواهینامه نامگذاری شد تینا چین و همچنین برنامه Geekbench بازگشت. حالا اینطور به نظر می رسد گلکسی C55 به فروشگاه ها رسیده و در روزهای آینده امکان تهیه آن وجود خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی C55 این بدان معناست که حداقل در دو رنگ مشکی و نارنجی تولید می شود و هر دو مدل دارای طراحی بدنه با دوخت چرمی ساده هستند. به احتمال زیاد، یک گوشی هوشمند گلکسی C55 نسخه تغییر نام یافته از گلکسی M55 گمان می رود که توسط فروشگاه آمازون در هند منتشر شود.

گوشی هوشمند گلکسی C55

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی C55

مطابق با گیزموچیناکهکشان C55 به صفحه نمایش 6.7 اینچی S-AMOLED با تصمیم Full HD+ به نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده است. این گوشی مقرون به صرفه دارای یک دوربین جلو 50 مگاپیکسلی است، در حالی که در پشت شاهد یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی هستیم.

  Test de la Xiaomi Watch 2 Pro : un excellent matériel devrait également s’accompagner d’un excellent logiciel

مثل قلب تپنده گلکسی C55 سامسونگ تصمیم به چیپ گرفت اسنپدراگون 7 نسل اول استفاده می کند. در کنار این تراشه 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد باتری در دسترس نیست، اما به نظر می رسد باید منتظر یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی باشیم.

گوشی هوشمند گلکسی C55

برخی از وبلاگ نویسان فناوری در چین ادعا کرده اند که کهکشان C55 در 26 آوریل (7 مه 1403) عرضه خواهد شد و ممکن است یک روز پس از آن شاهد ارسال آن برای مشتریان باشیم. با این حال، سامسونگ هنوز هیچ تایید رسمی ورود ندارد گلکسی C55 به بازار عرضه نشد.

در این رابطه بخوانید:

– سری C سامسونگ پس از 7 سال با گلکسی C55 بازگشته است

در حال حاضر انتظار می رود که نسخه پایه این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 276 دلار عرضه شود. برای خرید مدل برتر با 12 گیگابایت رم و همان 256 گیگابایت حافظه داخلی باید حدود 317 دلار بپردازید.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50512-samsung-galaxy-c55-appears-stores