سامسونگ گلکسی S24 قبل از معرفی عرضه شد!


با یک خرده فروش محصولات دیجیتال در مکزیک تماس بگیرید انجام شده برای به تازگی گوشی گلکسی S24 سامسونگ آن را در وب سایت خود فهرست کرده و در دسترس مشتریان قرار داده است تا آن را به صورت آنلاین خریداری کنند. این در حالی است که هنوز دو روز تا عرضه رسمی گوشی های نسل جدید باقی مانده است سامسونگ باقی!

تنها چند روز ما را از این رویداد بزرگ جدا می کند کهکشان باز شد سامسونگ باقی مانده و این شرکت غول پیکر فناوری قصد دارد مانند هر سال از محصولات جدید خود در این رویداد رونمایی کند.

رویداد بزرگ Galaxy Unpacked سامسونگ

مورد انتظارترین محصولات این رویداد کهکشان باز شد آنها را می‌توان نسل جدید گوشی‌های سامسونگ توصیف کرد که هر ساله با پیشرفت‌های کوچک و بزرگ نسبت به قبلی وارد بازار می‌شوند.

از آنجایی که گوشی‌های سامسونگ هنوز معرفی و عرضه نشده‌اند، انتظار می‌رود حداقل چند هفته تا زمان عرضه فاصله داشته باشیم. طبیعتاً، این دستگاه ها قبلاً ارسال به واحدهای خرده فروشی و فروشگاه های لوازم الکترونیکی شخص ثالث را آغاز کرده اند و در حال آماده شدن برای عرضه گسترده محصولات نسل بعدی سامسونگ هستند.

معرفی گوشی گلکسی اس 24 قبل از معرفی رسمی سامسونگ!

در این میان به نظر می رسد برخی از فروشگاه ها بدون اطلاع شرکت کره ای تصمیم به فروش گوشی های هوشمند جدید سامسونگ گرفته اند. یکی از این خرده فروشان انجام شده برای به آن نسخه اخیراً منتشر شده می گویند گلکسی اس 24 به نظر می رسد

برای گزارش دادن فوناریناخرده فروشی مکزیکی انجام شده برای نسخه گوشی دارای ظرفیت 128 گیگابایت است گلکسی اس 24 این نسخه نسخه P16,499 و نسخه 256 گیگابایتی را در P17,999 در وب سایت خود فهرست کرده و به مشتریان خود اجازه می دهد تا تلفن را سفارش دهند. با وجود این عملکرد عجیب فروشگاه مذکور، لازم به ذکر است که قیمت محصولات جدید سامسونگ نسبت به سال قبل تغییری نکرده است.

  هوش مصنوعی بهره وری را دو برابر می کند

گوشی گلکسی اس 24 قبل از معرفی رسمی سامسونگ به بازار عرضه شد

البته مشخص نیست قیمت های ذکر شده در فروشگاه هستند یا خیر انجام شده برای اینکه آیا این موضوع در زمان رونمایی از گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 تغییر می‌کند یا خیر، همچنین مشخص نیست که آیا محصولات فوق برای سفارش و دسترسی در دسترس خواهند بود یا اینکه خرده‌فروش فقط گوشی‌های سامسونگ را زودهنگام فهرست کرده است.

نکته جالب این است که در صفحه مربوط به گوشی قرار دارد گلکسی اس 24 به مشتریان هشدار داده می شود که تنها 10 واحد از نسخه 128 گیگابایتی و 4 واحد از نسخه 256 گیگابایتی باقی مانده است!

گوشی گلکسی اس 24 قبل از معرفی رسمی سامسونگ به بازار عرضه شد

هر ساله با نزدیک شدن به عرضه نسل جدید گوشی های هوشمند، بخش بزرگی از اطلاعات مربوط به آن ها فاش می شود. امسال شرایط کمی متفاوت بود و دیروز تصاویر بازاریابی زیادی برای گوشی های هوشمند گلکسی اس 24 به صورت آنلاین منتشر شد که به ما این امکان را می دهد تا قبل از معرفی، نگاهی دست اول به قابلیت های گوشی های سری داشته باشیم. گلکسی اس 24 این را به ما اطلاع دهید زیرا سامسونگ به سرعت حرکت کرد و به پلتفرم‌های مختلف نسبت به انتشار و حذف تصاویر فوق هشدار داد.

در این رابطه بخوانید:

– تمام مشخصات گوشی های سامسونگ گلکسی اس 24 لو رفته است. امسال همه چیز در مورد هوش مصنوعی است!

در 17 ژانویه (27 دسامبر 1402) سامسونگ به طور رسمی محصولات سری Galaxy را معرفی کرد S24 خودش را معرفی خواهد کرد. طبق گزارش های موجود Galaxy S24 Ultra قرار است با پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 8 عرضه شود، در حالی که برادران کوچکتر آن، گلکسی اس 24 پلاس و اس 24 (استاندارد) در اروپا، از چیپست اگزینوس 2400 قدرت خواهند گرفت.

  Casetify یک مجموعه جدید Jujutsu Kaisen دارد که شامل یک کیف ایرپاد Prison Realm چشم نواز است.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49153-forget-leaks-a-retailer-already-selling-galaxy-s24