سری گلکسی اس 24 سامسونگ رکورد فروش نسل قبل را شکست


همانطور که می بینید، پرچمداران سری گلکسی اس 24 سامسونگ در چند روز اول پیش فروش با استقبال خوبی مواجه شد و رکورد فروش سری گلکسی اس 23 را پشت سر گذاشت. در ادامه این خبر Device City به بررسی اعداد فروش سری گلکسی اس 24 می پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ پیش خرید گوشی های سری گلکسی اس 24 را از 19 ژانویه آغاز کرد. اخیراً این سه گوشی پرچمدار با فروش 1.21 میلیون دستگاه در بازار داخلی خود به رکورد فروش جدیدی دست یافتند که از رقم قبلی خانواده گلکسی اس 23 در سال گذشته پیشی گرفت. امسال این غول کره ای گوشی های پرچمدار خود را با دو مجموعه چیپست معرفی کرد و مدل های Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 را در بازارهای مختلف عرضه کرد. اما این تصمیم هزاران مشتری کره ای را برای خرید این محصولات در بازارهای محلی خود تغییر نداد.

گلکسی اس 24 اولترا محبوب ترین گوشی گلکسی جدید است

تمامی مدل های گلکسی اس 24 به طور رسمی از 31 ژانویه (11 فوریه) در دسترس خواهند بود و کاربران سری گلکسی اس 24 را به گلکسی اس 23 سال گذشته ترجیح می دهند. طبق آمار پیش فروش ارائه شده توسط ایمیل کسب و کار اخبار به اشتراک گذاشته شده، از 1.21 میلیون پیش‌سفارش ثبت‌شده، گلکسی اس 24 اولترا با 60 درصد پیش‌فروش، محبوب‌ترین گوشی بود.

خرید Galaxy S24

در رتبه دوم گلکسی اس 24 پلاس قرار دارد که 21 درصد از کل پیش فروش را دریافت کرده است. گلکسی اس 24 معمولی همچنین نشان دهنده 19 درصد باقیمانده برنامه پیش خرید سری گلکسی اس 24 است. پوشش جدید تیتانیوم گلکسی اس 24 اولترا احتمالا یکی از دلایل محبوبیت بالای آن است. همچنین در جدیدترین گزارش اشاره شده است که نسخه خاکستری تیتانیوم این گوشی محبوب ترین گزینه در بین نسخه های مختلف گلکسی اس 24 اولترا بوده در حالی که نسخه محبوب دو مدل دیگر (S24 و S24 پلاس) خاکستری مرمر بوده است.

  به نظر می رسد دوربین جدید فوجی فیلم X100VI در بیشتر جاها فروخته شده است

گلکسی اس 24

وجود Galaxy AI نیز ممکن است دلیل استقبال پرشور این سری از گوشی ها باشد، زیرا به لطف آن، سامسونگ مجموعه ای کاملاً جدید از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ویرایش ژنتیکی، دایره به جستجو و زنده را ارائه می دهد. ترجمه و موارد دیگر.

از آنجایی که ما در حال حاضر در دوره پیش فروش هستیم، ممکن است در ماه های آینده چیزهای زیادی تغییر کند، به این معنی که سامسونگ می تواند شتاب فعلی خود را از دست بدهد. با این حال، شکست دادن خانواده گلکسی S23 که رکورد پیش‌فروش 1.09 میلیون دستگاهی را در مدت مشابه ثبت کرد، چشمگیر است. با این حال، هنوز جای پیشرفت وجود دارد و این محصولات باید به سامسونگ کمک کنند تا جایگاه خود را به عنوان بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند در جهان بازیابد.

در این رابطه بخوانید:

– این نتیجه یخ زدن Samsung Galaxy S24 Ultra به مدت 6 ساعت است (تماشا کنید)
– سامسونگ: ویژگی های Galaxy AI فقط برای این گوشی های جدید منتشر می شود
– تماشا کنید: کالبد شکافی Galaxy S24 Ultra; راز مقاومت گوشی پرچمدار سامسونگ در برابر دمای بالای تراشه چیست؟

نظر شما در مورد سری گلکسی اس 24 که در بازار محلی کره رکورد زدند چیست؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49342-samsung-galaxy-s24-breaks-sales-record-in-presales