شاید باور نکنید، اما این صحنه ها ساختگی هستند. قدرت موتور بازی سازی Unreal Engine 5.3 (ساعت)


موتور بازی Unreal Engine 5.3 همچنان مخاطبان را تحت تاثیر قرار می دهد و تصاویری خیره کننده ایجاد می کند. جدیدترین آنها صحنه بیابانی از تپه های شنی است که اخیراً در یک ویدیو در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه این خبر برای شهر سخت افزار به تماشای این ویدیو می نشینیم.

ویدئوی کوتاه “The Dune Desert Landscape – Stone Pit” توسط تیم MAWI United ساخته شده است، همان تیمی که پیش از این با استفاده از آخرین نسخه موتور بازی Epic صحنه ها و مناظر طبیعی بسیاری را خلق کرده است. در این ویدیو با استفاده از فناوری‌های جدید Lumen و Nanite، نقشه‌ای به مساحت 400 کیلومتر مربع از شن‌های متحرک را می‌بینیم که یکی از خیره‌کننده‌ترین مناظری است که با استفاده از نسخه جدید موتور بازی Unreal Engine 5 ایجاد شده است.

Unreal Engine 5.3 آخرین نسخه Epic Engine است. نسخه جدید در سپتامبر 2023 منتشر شد و به روز رسانی های مهمی را نسبت به نسخه قبلی ارائه می دهد و به لطف این پیشرفت ها، توسعه دهندگان کنترل بیشتری بر روی محیط بازی دارند.

از جمله جدیدترین بازی های محبوب طراحی شده توسط Unreal Engine 5 می توان به Tekken 8 اشاره کرد. آخرین قسمت از این سری محبوب یکی از شگفت انگیزترین بازی های مبارزه ای است که تا به حال منتشر شده است. حتی با وجود اینکه Tekken 8 از تمام ویژگی های منحصر به فرد و جدید موتور UE 5 استفاده نمی کند، باز هم به راحتی می توان جلوه های گرافیکی بازی را در لیست بهترین ها قرار داد.

  AMD با تراشه هوش مصنوعی Instinct MI350 خود با اینتل و انویدیا رقابت می کند

موتور بازی سازی Unreal Engine

Tekken 8 با جلوه های بصری بازی های مبارزه ای پیشرفته و ابزارهای یادگیری استثنایی، به عنوان یکی از بهترین بازی های منتشر شده در سبک بازی های مبارزه ای در سال های اخیر شناخته شده است. اگرچه NetCode بازی به طور کلی قابل قبول است، اما متاسفانه تجربه آفلاین این بازی بسیار پویاتر از حالت آنلاین است. با توجه به اینکه محتوای تک نفره (بخش داستانی) بازی محدود است و اکثر بازیکنان برای تجربه آنلاین و چند نفره بازی Tekken 8 را دانلود و نصب می کنند، این باگ بسیار حساس و نگران کننده است.

در این رابطه بخوانید:

– ترکیب واقعیت و بازی با Unreal Engine 5. تریلر Unrecord را تماشا کنید
– راه اندازی موتور بازی سازی Unreal Engine 5.2 با قابلیت ها و ویژگی های جدید (ساعت)
– حالت DLSS 3 منحصر به فرد Unreal Engine 5 در راه است

نظر شما در مورد ویدیوی تولید شده با Unreal Engine 5.3 چیست؟

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/console-game/49855-unreal-engine-5_3-dune-desert-video