شما می توانید این گوشی هوشمند را با چشمان خود کنترل کنید!


پس از عرضه تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8 از کوالکام، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نام گوشی های پرچمدار خود را که مجهز به این تراشه هستند، اعلام کردند. اما برند آنر ویدیویی از گوشی پرچمدار خود منتشر کرد که قابلیت های هوش مصنوعی تراشه کوالکام را به نمایش می گذارد. فناوری کپسول جادویی Honor Magic 6 امکان کنترل گوشی از طریق چشمان کاربر را فراهم کرد.

آنر به زودی از پیشرفته ترین گوشی پرچمدار خود یعنی Honor Magic 6 مجهز به چیپست نسل سوم اسنپدراگون 8 رونمایی خواهد کرد. این تراشه جدید به دارندگان Magic 6 امکان استفاده از هوش مصنوعی را می دهد.

نسل سوم چیپست اسنپدراگون 8 امکان پیاده سازی مدل های زبان بزرگ یا LLM را بر روی گوشی های هوشمند بدون نیاز به اینترنت فراهم می کند. Honor می گوید که به لطف تراشه جدید کوالکام، می تواند مدل هوش مصنوعی را روی خود دستگاه ارائه دهد. این بدان معناست که گوشی Honor Magic 6 توانایی ارائه خدمات هوش مصنوعی سفارشی را با توجه به تنظیمات کاربر فراهم می کند.

Eye_tracking-2.gif

گوشی Honor Magic 6 را فقط با نگاه ، کنترل کنید!

آنر با انتشار کلیپی نشان داد که دستیار مجازی Yoyo در این گوشی مجهز به هوش مصنوعی است و می تواند از عکس ها و فیلم های داخل گوشی شما یک کلیپ کوتاه مطابق با سلیقه کاربر بسازد.

آنر همچنین قابلیت جدیدی به نام کپسول جادویی را معرفی کرد که شبیه جزیره پویا سری آیفون 15 اپل است اما برتری زیادی نسبت به آن دارد. کپسول جادویی با ردیابی چشم ارائه می شود.

  Redmagic شارژر 150 واتی GaN را راه اندازی کرد که هم شارژ سریع و هم زیبایی را در اولویت قرار می دهد.

در همین راستا، کلیپ کوتاهی از کپسول جادویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد کاربر مجیک ۶ را در دست گرفته و تنها با نگاه ،، گوشی را کنترل می‌کند.

در نهایت شایان ذکر است که سایر سازندگان گوشی مانند شیائومی، اوپو و وان پلاس نیز اعلام کرده اند که گوشی های پرچمدار آنها به چیپست نسل سوم اسنپدراگون 8 مجهز خواهند شد. به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که این برندها چه ویژگی های هیجان انگیز دیگری را به گوشی های پرچمدار خود اضافه خواهند کرد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/48000-honor-magic-6-eye-tracking-magic-capsule-snapdragon-8-gen-3