شیائومی ساعت هوشمند Kids Smart 7X را معرفی کرد


همانطور که مشخص است، شیائومی در حال آماده سازی یک ساعت هوشمند برای کودکان است. این ساعت هوشمند جدید Xiaomi Kids Smart Watch 7X نام دارد و دارای طراحی و ویژگی های مناسب برای کودکان است.

شیائومی برندی است که نه تنها برای گوشی های هوشمند، بلکه برای لوازم جانبی و پوشیدنی ها نیز شناخته شده است. این برند محصولاتی را معرفی کرده که پاسخگوی نیازهای مختلف مصرف کنندگان است و به نظر نمی رسد در سال 2023 کودکان را فراموش کند.

اولین نشانه های عرضه ساعت هوشمند شیائومی Kids 7X

رکورد در پایگاه داده GSMA IMEI نشان می دهد که شیائومی در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید برای کودکان است. در حال حاضر چیزی در مورد مشخصات یا طراحی ساعت هوشمند شیائومی Kids 7X نمی دانیم، اگرچه باید برای بچه ها جذاب و کاربردی باشد.

ساعت هوشمند شیائومی برای کودکان

دریافت تاییدیه برای استفاده از IMEI نشان دهنده توانایی برقراری تماس با ساعت هوشمند شیائومی برای کودکان است. چنین قابلیتی علاوه بر اینکه امکان برقراری ارتباط بین والدین و فرزندان را فراهم می کند، می تواند در مواقع اضطراری نیز مفید باشد.

Kids Smart Watch 7X احتمالاً از تماس صوتی یا حتی ویدیویی، اطلاع رسانی به والدین از موقعیت مکانی آنی و چت از طریق پیام رسان های چینی پشتیبانی می کند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد ساعت هوشمند جدید شیائومی برای کودکان وجود ندارد، فقط می دانیم که این ساعت از سیم کارت پشتیبانی می کند. البته این اولین ساعت هوشمند کودکانه شیائومی نیست و پیش از این نیز محصولاتی با قابلیت نصب سیم کارت عرضه کرده است.

  بررسی Samsung Galaxy Watch6 و Watch6 Classic: هنوز هم بهترین ساعت هوشمند اندرویدی؟

با نگاهی به ویژگی‌های مدل فعلی، برنامه‌های آموزشی، پرداخت‌های بدون تماس، حالت‌های طوفانی و موارد مشابه نیز برای ساعت هوشمند Mitu Kids 7X پیش‌بینی می‌شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/wearable/47656-xiaomi-kids-smart-watch-7x-gsma-imei