طراحی جذاب قاب فلزی گلکسی A55 را اینجا ببینید


مجموعه دوم از تصاویر سامسونگ گلکسی A55 منتشر شده است که واقعی تر از همیشه به نظر می رسند. این تصاویر زیبایی و ظرافت بدنه آلومینیومی سامسونگ گلکسی A55 را نشان می دهد. بهتر است خودتان طراحی گلکسی A55 را ببینید.

یکی از مهم ترین اطلاعات تایید شده توسط این نشت ها وجود یک قاب فلزی است که احتمال می رود آلومینیومی باشد. جالب اینجاست که لبه های کناری به استثنای دکمه ها ضخامت بسیار کمی دارند که مشابه این طراحی را در گلکسی A15 و A25 دیدیم.

طرح های جدید برای گوشی سامسونگ گلکسی A55

این رندرها که توسط Android Headlines منتشر شده است، سامسونگ گلکسی A55 را در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی نشان می دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی A55

طراحی قاب عقب نسبتا آشناتر است و شاهد یک دوربین سه گانه برجسته در کنار فلاش LED هستیم. در این طرح خبری از نصب دوربین بر روی یک برآمدگی مشترک که در گلکسی A54 و گوشی های مدرن سامسونگ نیز استفاده می شود، نیست.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A55

اطلاعات غیر رسمی نشان می دهد که سامسونگ در گلکسی A55 از چیپست Exynos 1480 استفاده می کند. این تراشه دارای چهار هسته بزرگ با حداکثر فرکانس 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کوچک با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. در قسمت پردازنده گرافیکی شاهد Xclipse 530 با ریزمعماری AMD RDNA2 خواهیم بود.

    گوشی سامسونگ گلکسی A55

مطابق با شایعات فعلیسامسونگ گلکسی A55 به صفحه نمایش 6.5 اینچی 120 هرتزی FHD+ مجهز شده و از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین گفته می شود که نباید انتظار سرعت شارژ بیش از 25 وات را داشته باشید.

  نقد و بررسی Like A Dragon: Infinite Wealth (PS5): شیطنت های فوق العاده ایچیبان بازگشته اند

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/48979-samsung-galaxy-،-metal-frame-official-renders