طراحی عجیب Galaxy S24 Ultra با الهام از Cybertruck را اینجا ببینید!


نام تجاری خاویار این شرکت که به دلیل تولید نسخه های سفارشی و لوکس دستگاه های الکترونیکی شناخته شده است، دوباره بازگشته و نسخه جدیدی از گوشی گلکسی اس 24 اولترا را با الهام از این خودرو منتشر کرده است. من Cybertruck را معرفی کردم.

شکی نیست که گلکسی اس 24 اولترا یکی از بهترین گوشی های بازار به حساب می آید که علاوه بر مشخصات فنی جذاب، قابلیت هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز ارائه می دهد.

Galaxy S24 Ultra از Cybertruck الهام گرفته شده است

نام تجاری خاویار چندی پیش از مدل های سفارشی و لوکس این گوشی رونمایی کرد که به دلیل استفاده از مواد گران قیمت ظاهری متفاوت را در اختیار کاربر قرار داد. اکنون این نام تجاری به تجارت بازگشته است و از زبان طراحی Cybertruck الهام گرفته شده است.سایبرتراک) یکی از گران ترین مدل ها گلکسی اس 24 اولترا تولید شده، تولید شده است

نسخه گران قیمت و متفاوت گلکسی اس 24 اولترا

به دلیل رکورد عالی خاویار در دنیای وسایل لوکس نباید انتظار قیمت مناسبی برای کپی داشت Cybertruck مالک Galaxy S24 Ultra خواهد بود. بر همین اساس قیمت این گوشی جدید ۸۸۰۰ دلار اعلام شد.

Galaxy S24 Ultra از Cybertruck الهام گرفته شده است

برای گزارش دادن Wccftechشایان ذکر است که قیمت 8800 دلار برای نسخه پایه با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و اگر به دنبال مدل 1 ترابایتی هستید باید 9940 دلار بپردازید.

برای ساخت بدنه این گوشی خاص از تیتانیوم استفاده شده و طراحی کلی آن بسیار شبیه به تسلا سایبرتراک است.تسلا) او هست. اگرچه ایده کلی ساخت چنین محصولی جذاب است، اما زبان طراحی سایبرتراک چندان با گلکسی اس 24 اولترا سازگاری ندارد و به نظر می رسد از نظر ظاهری با محصول عجیبی روبرو هستیم.

  قدرت پردازنده کامپیوتر چینی Zhaoxin KX-6000G چیزی است که انتظارش را نداشتید

در این رابطه بخوانید:

نسخه خاویار Samsung Galaxy Z Fold4 با قیمتی نجومی برای ثروتمندان عرضه شد.
– مجلل ترین آیفون 15 جهان از قطعات واقعی شهاب سنگ ساخته شده است. غیرممکن 9 هزار دلار!

از نظر مشخصات سخت افزاری و فنی هیچ تغییری در گوشی ایجاد نشده است و کاربر فقط برای یک گوشی هزینه پرداخت می کند. گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ طراحی متفاوتی خواهد داشت.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50180-cybertruck-inspired-galaxy-s24-ultra