لگو با دو فروشگاه جدید در ترمینال های 3 و 4 فرودگاه چانگی سنگاپور فرود می آید


لگو با دو فروشگاه جدید در ترمینال های 3 و 4 فرودگاه چانگی سنگاپور فرود می آید

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 6 نوامبر 2023 منتشر شد.

LEGO با افتتاح دو محصول جدید وارد فضای خرده فروشی سفر در سنگاپور شده است فروشگاه های فرودگاه لگومستقر در مراکز شلوغ ترمینال 3 و ترمینال 4 فرودگاه چانگی سنگاپور.

راه اندازی این فروشگاه ها با مجموعه ای از فعالیت های جذاب و تبلیغات انحصاری تکمیل می شود که از 2 نوامبر تا 13 دسامبر 2023 ادامه دارد و هدف آن ارائه تجربیات خلاقانه بازی به جهانگردان است.

به جذابیت محلی فروشگاه ها اضافه شده است دیوارهای موزاییکی منحصر به فرد در سنگاپور که هنرمندانه جشن می گیرند گرداب باران HSBCآبشار داخلی باشکوهی که مترادف با آن شده است فرودگاه جواهر چانگی. این موزاییک ها، یک ایده اصلی از سنگاپور است نیکلاس فو، حرفه ای دارای گواهینامه لگوتشکیل شده اند از هر عدد 41472 عددثبت منظره مسحورکننده در یک تم روز و شب.

در میان شلوغی حمل و نقل عمومی، خانواده ها و علاقه مندان به لگو می توانند با مدل سه بعدی لگو که به نشانه های نمادین سنگاپور ادای احترام می کند. این نمایشگر ساخته شده از 35832 آجر لگوشامل نمایش هایی از مرلیون و تور فرودگاه چانگیارائه یک خوش آمدگویی معمولی سنگاپوری به بازدیدکنندگان فروشگاه.

مزایای برای مشتریان به الف بچرخید و برنده شوید قرعه کشییا یکی حداقل هزینه 88 دلار سنگاپور می‌توانست آن‌ها را یک مجموعه لگوی دلپذیر بسازد. علاوه بر این، حداقل هزینه 150 دلار سنگاپور به مشتریان این حق را می دهد مجموعه انحصاری 40528 LEGO Storeمنوط به در دسترس بودن

  پردازنده‌های جدید معرفی‌شده اپل M3 با پیشرفت‌های عظیم GPU عرضه می‌شوند

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-lego-singapore-changi-airport-terminal-3-and-4-merlion-jewel-changi