ماوس گیمینگ جدید Razer Viper V3 Pro عملکرد بهبود یافته ای را ارائه می دهد و برای گیمرهای ورزش های الکترونیکی طراحی شده است.


ماوس گیمینگ جدید Razer Viper V3 Pro عملکرد بهبود یافته ای را ارائه می دهد و برای گیمرهای ورزش های الکترونیکی طراحی شده است.

منبع تصویر: Razer

Razer به روز رسانی را راه اندازی کرد Viper V3 Pro ماوس بازی با عملکرد بهبود یافته و برای بازیکنان ورزش های الکترونیکی. در قلب طراحی مجدد قرار دارد سنسور اپتیکال Razer Focus Pro 35K Gen-2به آن دقت وضوح باورنکردنی 99.8٪ و توانایی تنظیم حساسیت توسط 1 نقطه در اینچ (نقطه در اینچ) افزایش.

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی، Razer گفت که ماوس جدید از حداکثر حساسیت پشتیبانی می کند 35000 نقطه در اینچبا ظرفیت سرعت 750 فریم بر ثانیه و حداکثر شتاب 70 گرم. مرتبط با گنجانده شده است کلید بی سیم HyperPollingViper V3 Pro قادر به واقعی است 8000 هرتز نرخ نظرسنجی بی سیم این ماوس نیز از Razer’s استفاده می کند سوئیچ های ماوس نوری Gen-3و طول عمر دارد 90 میلیون کلیک و برای کاهش مشکلات دوبار کلیک ، و تأخیر جهش طراحی شده است. در نهایت، شش دکمه قابل برنامه ریزی و یک نمایه حافظه داخلی وجود دارد.

همچنین برای کاربران راست دست طراحی شده است، اگرچه طراحی کلی آن دوسویه به نظر می رسد و دکمه های کناری برای انگشت شست راست قرار گرفته اند. Razer درهای Viper V3 Pro چپ‌دست را نمی‌بندد و می‌گوید این موضوع به تقاضای جامعه بازی بستگی دارد.

منبع تصویر: Razer

عمر باتری متفاوت است و به نرخ نظرسنجی انتخاب شده بستگی دارد. به عنوان مثال، با تنظیم پیش فرض 1000 هرتز، Razers ادعا می کند که Viper V3 Pro باید حداکثر تا 95 ساعت در هر شارژ. این مدت زمان با افزایش نرخ نمونه گیری کاهش می یابد 62 ساعت در 2000 هرتز، 40 ساعت در 4000 هرتزو تا زمانی که ساعت 5 بعد از ظهر در 8.00 هرتز. این ماوس همچنین دارای یک حالت سیمی برای دور زدن کامل محدودیت های باتری است.

  راهنمای خرید بهترین گوشی های تاشو بر اساس قیمت موجود در بازار (پاییز 1402)

سایر بهبودهای طراحی عبارتند از پاهای بزرگتر ماوس برای سر خوردن بهتر. جالب اینجاست که هیچ نورپردازی RGB در Viper V3 Pro وجود ندارد.

Razer Viper V3 Pro هم‌اکنون در رنگ‌های سیاه یا سفید موجود است و می‌توانید آن را از اینجا خریداری کنید ریزر فروشگاه آنلاین برای 239 دلار سنگاپور.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-razer-viper-v3-pro-gaming-mouse-esports-gamers