ما 5 نمونه از لوازم جانبی S23 Ultra را به شما معرفی می کنیم


ستاره جدید گلکسی سامسونگ Galaxy S23 Ultra در سال 2023 به عنوان پرچمدار سامسونگ معرفی شد و توانست به فروش بالایی دست یابد. به همین دلیل است که ما یک پرفروش می خواهیم مکمل s23 ultraفراهم كردن.

شارژر اصلی 45 وات

متأسفانه، رویه قبلی سامسونگ برای حذف آداپتور یا شارژر دیواری ادامه یافته و به آخرین گوشی های پرچمدار آن نیز سرایت کرده است.! در جعبه گوشی موبایل S23 Ultra آداپتور وجود ندارد و خریداران باید این محصول را جداگانه خریداری کنند. البته نگرانی زیادی برای خریداران وجود دارد. کدام شارژر اصلی است؟! سامسونگ پس از رونمایی از جدیدترین گوشی های موبایل خود، شارژر مناسبی برای آن ها در نظر گرفته است Galaxy S23 Ultra به آن نوع 45 وات می گویند.

این آداپتور از شارژ سریع پشتیبانی می کند و خروجی نوع C دارد البته در لوازم جانبی S23 Ultra دو نوع اصلی شارژر وجود دارد که اگرچه از نظر ظاهری کمی متفاوت هستند اما از نظر کارایی و کیفیت کاملاً شبیه به هم هستند و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد. شارژر اصلی نوع اول سه شاخه یا سه پین ​​و نوع دوم شارژر دو شاخه است که هر کدام برای کشورهای خاصی مناسب است. با توجه به شکل پریز برق در کشور ما می توانید از نوع دو پین استفاده کنید زیرا نوع سه پین ​​نیاز به تبدیل دارد..

نکته مهم این است که برخلاف نظر برخی که معتقدند نسخه اصلی متفاوت است شارژر سامسونگ 45 وات با کپی یا تقلبی فقط در زمان ارسال است و متاسفانه لوازم جانبی مختلف صدمات جبران ناپذیری به باتری و گوشی وارد می کند. شارژرهای متفرقه و غیر اورجینال جریان ایمن را منتقل نمی کنند که باعث کاهش عمر مفید باتری می شود. بنابراین، ابتدا در لیست لوازم جانبی خرید کنید S23 Ultra شارژر 45 واتی سامسونگ اصل را بخرید.

  کنسول بازی Orange Pi Neo معرفی شد. پردازنده AMD Ryzen 7 7840U با 32 گیگابایت رم LPPDR5

شارژر اصلی Galaxy S23 Ultra 45 وات

شیشه نیلکین

در سال های اخیر، تمام برندهای مطرح تلفن همراه از لایه های مقاوم در برابر ضربه برای تقویت صفحه نمایش استفاده می کنند. اگرچه گوریلا گلس یکی از این پوشش‌های منحصربه‌فرد است، اما متأسفانه، برخی از ضربه‌ها همچنان می‌توانند صفحه نمایش را ، یا بشکنند!

به خصوص اینکه ضربه هایی که از گوشه و کنار به گوشی موبایل وارد می شود باعث آسیب جدی به صفحه نمایش می شود. در مقابل، قیمت صفحه نمایش موبایل به طور متوسط ​​حدود 70 درصد قیمت گوشی است! بنابراین، دومین خرید ضروری است مکمل S23 Ultraسفارش، خرید و نصب شیشه امن است.

البته در بین انواع عینک موجود در بازار، خرید یک محصول باکیفیت و محکم کار سختی است و باید به برندهای پرفروش اعتماد کنیم. نیلکین یکی از این برندهاست که در زمینه لوازم جانبی محصولات الکترونیکی فعالیت می کند و تمامی محصولات آن از نظر کیفیت و دوام منحصر به فرد هستند.

مزیت شیشه نیلکین نسبت به سایر رقبا ضخامت کم آن علاوه بر مقاومت فوق العاده آن است که اگرچه ضخامت آن بیش از 0.33 میلی متر نیست اما درجه سختی دارد. ساعت 9 این واقعی است و از کل صفحه نمایش تلفن همراه محافظت می کند. استحکام این شیشه ها به حدی است که حتی در صورت ضربات شدید هیچ آسیبی به صفحه نمایش وارد نمی شود. کاربردی بودن عینک آن را در لیست لوازم جانبی قرار داده است S23 Ultra، این محصول را قرار دهید.

قاب نیلکین

در مراسم معرفی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، بحث های زیادی در مورد کیفیت و دوام بدنه به دلیل جنس قاب انجام شد. S23 Ultra از آلومینیوم ساخته شده است تا سبک باشد و در برابر آسیب های احتمالی مقاومت بیشتری نشان دهد.

  توانایی شگفت انگیز ابزار هوش مصنوعی جدید ادوبی در ویرایش تصاویر (ساعت)

اما در استفاده روزانه بدنه دچار خراش و خراش می شود و اگر موبایل از دست شما بیفتد قاب و بدنه آن آسیب جدی می بیند. برای محافظت از بدنه، قاب نیلکین از جمله لوازم جانبی آن است S23 Ultra فروش بیشتری داشت و نظر خریداران بیشتری را نسبت به سایر رقبا جلب کرد. البته این رضایت و استقبال از قاب نیلکین ناشی از ظاهر جذاب، ابعاد دقیق و کیفیت منحصر به فرد این محصول است.

خلاقیت به کار رفته در محصولات نیلکین را نمی توان نادیده گرفت زیرا طراحان این برند هرگز از طرح ها و اشکال سنتی بازار پیروی نکردند و همیشه نوآور بودند. به عنوان مثال، پوشش محافظ بند کشی نیلکین، یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی آنها S23 Ultra این گوشی دارای طراحی خلاقانه ای است و به دلیل استفاده از مواد پلی کربنات سخت، ایمنی و محافظت از گوشی را تضمین می کند.

نقاط ریز و برجسته ساخته شده بر روی قاب نیز کار با آن را آسان کرده و احتمال لیز خوردن موبایل را بسیار کاهش می دهد. قاب حلقه ای نیلکین ساخته شده از مواد فیبر کربن و روکش کشویی برای محافظت از لنز دوربین از دیگر لوازم جانبی پرفروش است. س23 فوق العاده محسوب می شود.

فونت اصلی

یکی از نقاط قوتی که موبایل های سامسونگ نسبت به سایر رقبا داشتند، قلم سری نوت بود که در نسل های بعدی این سری ظاهر شد. س او نیز راه خود را پیدا کرد و توانست در مدت کوتاهی جای خود را در قلب طرفداران سریال باز کند س سامسونگ هم باز است! کاربردی بودن این قلم به قدری افزایش یافته که استفاده از تلفن همراه بدون قلم واقعاً دشوار شده است.

  iMessage حتی برای محافظت در برابر حملات محاسباتی کوانتومی آینده، رمزگذاری قوی‌تری دریافت خواهد کرد

متأسفانه تولیدکنندگان زیادی در بازار هستند که محصولات باکیفیت و اغلب ارزان قیمت را تولید می کنند که انتخاب از بین انواع خودکارها را کاری دشوار می کند و عدم تجربه و دانش ما اغلب منجر به خرید بد می شود!

بهترین راه حل خرید از فروشندگان مورد اعتماد و وب سایت هایی است که محصولات اصلی را حمل می کنند و به مشتریان تضمین کیفیت می دهند. دارای نوک فوق العاده ظریف 0.7 میلی متر و سطح فشار 4096 است که باعث می شود تجربه ای مشابه قلم اصلی داشته باشید زیرا هیچ تفاوتی در کیفیت بین این محصول ومداد در جعبه سامسونگ موجود نیست.

در نهایت به خاطر داشته باشید که خرید محصولات اورجینال به قدری پیچیده و دشوار شده است که بدون تجربه لازم نمی توانیم خرید لذت بخشی داشته باشیم. تفاوت ظاهری بین لوازم اصلی و لوازم جانبی مختلف به قدری کاهش می یابد که تشخیص لوازم جانبی اصلی و تقلبی برای اکثر ما غیرممکن است!

فروشگاه اینترنتی جانانی این مشکل را برطرف کرده و اصالت کالا را تضمین کرده است مکمل s23 ultraدر سایت ایشان قرار داده شد. یکی دیگر از مزایای سایت سمتاین تنوع برندها و مدل هاست که دست خریداران را به روی هر سلیقه و هر شکل و رنگ و طرحی باز کرده است.

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/47984-s23-ultra-accessories