مشخصات اصلی Galaxy S24 FE فاش شد. همان سطح Galaxy S24


گزارش های جدید نشان می دهد که سامسونگ این روزها مشغول طراحی و تولید گوشی هوشمند دیگری از این سری است نسخه فن یا FE این همان گوشی گلکسی است S24 FE نام آن برخلاف محصول نسل قبل که فقط از چیپست های اگزینوس استفاده می کرد، با چیپست های اسنپدراگون عرضه خواهد شد و سامسونگ چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 را نسل سوم خود در نظر گرفته است.

سامسونگ قصد دارد تا چند ماه دیگر رویدادی را برگزار کند برچیدن به تازگی از نسل جدید گوشی های هوشمند خود با نام های گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی کرده است که به نظر می رسد پس از معرفی و عرضه این دو گوشی تاشو، باید منتظر عرضه محصول پیشرفته و قدرتمند دیگری به نام گلکسی باشیم. S24 FE فرض کنید گوشی جدید سامسونگ بخشی از سری محصولات محبوب است نسخه فن او هست. امروز در گزارشی به ویژگی ها و قابلیت های کلیدی این گوشی هوشمند اشاره شد و مشخص شد که در دو نسخه با چیپست اسنپدراگون و اگزینوس عرضه می شود.

بر اساس گزارشی که وی منتشر کرد فونارینااین گزارش های جدید مراحل طراحی و تولید گوشی گلکسی را نشان می دهد S24 FE این یک کار در حال پیشرفت است و سامسونگ قبلاً تصمیمات کلیدی در مورد ویژگی ها و قابلیت های کلیدی این گوشی گرفته است. در این گزارش به برخی از ویژگی های کلیدی این گوشی هوشمند نیز اشاره شده است. این گزارش نشان می دهد که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی گلکسی است S24 FE در دو نسخه مجهز به تراشه های نسل سوم Exynos 2400 و Snapdragon 8.

  50 گیگابیت بر ثانیه، معنای واقعی اینترنت پرسرعت!

به این ترتیب باید گفت که گوشی گلکسی S24 FE در مقایسه با محصول نسل قبلی خود، یعنی S23 FE دو تفاوت اصلی وجود دارد. اول اینکه این گوشی به چیپست های خانواده اگزینوس محدود نمی شود و قرار است از چیپست های اسنپدراگون نیز در آن استفاده شود. رتبه دوم باید عملکرد گوشی گلکسی باشد S24 FE آن را شبیه به Galaxy S24 در نظر بگیرید. زیرا سامسونگ قصد دارد از چیپست های مشابه در این محصولات استفاده کند. برخلاف این گوشی گلکسی S23 FE تراشه ضعیف تری نسبت به پرچمدار گلکسی S23 داشت.

در ادامه این گزارش به دیگر ویژگی های کلیدی گوشی گلکسی می پردازیم S24 FE وی همچنین اشاره کرد. این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته است که در مقایسه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 24 ارتقای قابل توجهی به حساب می آید. نوع ذخیره سازی 128 گیگابایت UFS 3.1 یا 256 گیگابایت نوع حافظه UFS 4.0 و 12 گیگ رم LPDDR5Xو دیگر ویژگی های مهم این گوشی هوشمند. در این گزارش همچنین به احتمال زیاد گوشی اشاره شده است S24 FE صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد مادر ولید او هست.

اگر سامسونگ این ویژگی ها و قابلیت ها را برای گلکسی داشت S24 FE با توجه به این موضوع، باید آن را یکی از بهترین گوشی های سال 2024 بدانیم.البته اگر سامسونگ همچنان قصد دارد اختلاف قیمت 200 دلاری این گوشی با گلکسی اس 24 را حفظ کند، برخی از ویژگی ها و عملکردها از گوشی گلکسی حذف خواهند شد. S24 FE ما این تفاوت قیمت را با حذف برخی از قابلیت های سخت افزاری در بخش دوربین و همچنین با کاهش استحکام بدنه جبران خواهیم کرد و به احتمال زیاد جبران خواهیم کرد.

  سال نو قمری را با ساعت G-Shock MTG-B3000CXD نسخه محدود روی مچ دست خود آغاز کنید (به روز شده)

اگر سامسونگ به برنامه سال های اخیر خود وفادار بماند، اکتبر آینده شاهد رونمایی از گوشی گلکسی خواهیم بود S24 FE ما خواهیم بود به نظر می رسد تا آن زمان گزارش های زیادی در مورد ویژگی ها و قابلیت های این گوشی هوشمند منتشر شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/49825-samsung-galaxy-s24-fe-snapdragon-8-gen-3-details-leak