ممنوعیت ITC در اپل واچ سری 9 و اولترا 2 اکنون رسمی شده است، اپل در حال اعتراض به این تصمیم است


ممنوعیت ITC در اپل واچ سری 9 و اولترا 2 اکنون رسمی شده است، اپل در حال اعتراض به این تصمیم است

ممنوعیت واردات اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 توسط کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده پس از رسمی شدن دولت بایدن اعلام کرد که این ممنوعیت را وتو نخواهد کرد.

در بیانیه دفتر نماینده تجاری ایالات متحده آمده است:

پس از رایزنی های گسترده، سفیر کاترین تای تصمیم گرفت تصمیم ITC را لغو نکند و تصمیم ITC در 26 دسامبر 2023 نهایی شد.

اپل در پاسخ به این تصمیم اعتراض کرد. درخواست یک مهلت اضطراری از ممنوعیت برای حداقل دو هفته تا زمانی که در مورد نسخه های بازطراحی شده مدل های ممنوعه تصمیم گیری شود. گزارش شده است که این شرکت سخت در حال کار بر روی یک تعمیر نرم افزاری برای دور زدن دعوای حقوقی ثبت اختراع است.

اپل گفت:

ما به شدت با تصمیم ITC ایالات متحده و حکم محرومیت ناشی از آن مخالفیم، و همه اقدامات را برای بازگرداندن اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به مشتریان در ایالات متحده در اسرع وقت انجام می دهیم.

برای کسانی که این پرونده را دنبال نمی کنند، مناقشه از فناوری پالس اکسیمتری اپل ناشی می شود که شرکت فناوری پزشکی Masimo می گوید حق ثبت اختراع آن را نقض می کند.

به دنبال این ممنوعیت، اپل دیگر نمی تواند اپل واچ سری 9 و اولترا 2 را در ایالات متحده بفروشد. با این حال، فروشندگان شخص ثالث مانند Best Buy و Walmart می‌توانند تا زمانی که موجودی تمام شده است، به فروش خود ادامه دهند.

  سال نو چینی 2024 در سنگاپور: بهترین معاملات لوازم خانگی در مورد رطوبت‌گیر، کولر هوا و موارد دیگر

برای اینکه کاملا واضح باشد، این ممنوعیت فقط مربوط به ایالات متحده است. اپل به فروش اپل واچ سری 9 و اولترا 2 در سنگاپور و بسیاری از مناطق دیگر در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

منبع: لبه

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-itc-apple-watch-series9-ultra2-ban-official