مودم 4.5G TD-LTE Neterbit NW-651D; دو مودم در یک دستگاه!


این روزها قطعی های ثابت اینترنت مانند ADSL باعث ناراحتی بسیاری از کاربران شده است. اما اگر به دنبال اینترنت پرسرعت، پایدار و بدون وقفه هستید که بتوانید ارائه دهنده دیگری را در یک چشم به هم زدن امتحان کنید، بهتر است به سراغ مودم های سیم کارت بروید. مودم آنلاک NW-651D Neterbit به شما امکان دسترسی به سرعت دانلود 300 مگابیت در ثانیه و پوشش وای فای قوی 1200 مگابیت در ثانیه را می دهد تا بتوانید از اینترنت 4.5G یا TD-LTE برای همه اپراتورها استفاده کنید. روترهای Neterbit با گارانتی معروف آوانگ عرضه می شوند.

این روزها اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و نیاز به خرید تجهیزات شبکه باکیفیت بیش از هر زمان دیگری مشهود است. مارک نتربیت با مودم ADSL و VDSL مورد استقبال خریداران و نظر مثبت رسانه ها قرار گرفته است. مودم های اینترنتی با استانداردهای نتربیت، دی لینک، قیمت رقابتی و گارانتی معتبر هم اکنون از جذابیت ویژه ای در بین کاربران ایرانی برخوردار است.

این برند مودم های قدرتمند و ارزشمند زیادی را برای اینترنت موبایل عرضه کرده است که یکی از مدل های خوب آن مودم آنلاک NW-651D است. مودم آنلاک NW-651D Neterbit این یک مودم اینترنت همراه هیبریدی است که این روزها بسیار محبوب است.

مودم NW-651D Neterbit را برای هر سیم کارتی می خواند!

مودم NW-651D نتربیت «آنلاک» نامیده می شود و برخلاف مودم های اپراتورها که فقط سیم کارت های خود را پشتیبانی می کنند، این مودم با تمام سیم کارت ها و با هر اپراتوری سازگار است. فرقی نمی کند از کدام سیم کارت استفاده می کنید، TD-LTE، 4.5G یا FDD-LTE (سیم کارت های معمولی 4G)، این مودم با همه آنها سازگار است.

  شما می توانید به طور رسمی از دو اکانت واتس اپ در یک گوشی استفاده کنید، اما یک مشکل وجود دارد

بنابراین با استفاده از این مودم می توانید از هر اپراتور موبایلی که می خواهید اینترنت خریداری کنید. با توجه به اینکه تعرفه اینترنت TD-LTE کمتر از اینترنت همراه 4G است و برخی اپراتورها سرعت اینترنت TD-LTE را به 80-100 مگابیت بر ثانیه رسانده اند، مودم NW-651D با پشتیبانی از فناوری TD-LTE می تواند گزینه جذابی باشد. بودجه محدود

روتر نت بیت NW-651D از فناوری LTE Cat 6 پشتیبانی می کند و از فناوری تجمیع سیگنال و همچنین استفاده از آنتن های قدرتمند MIMO استفاده می کند که می تواند اینترنت موبایل را با سرعت دانلود تا 300 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت در ثانیه ارائه دهد. از طریق سیمی و اتصال بی سیم به دستگاه های مختلف را فراهم می کند.

NW-651D از باندهای رادیویی B1/B3/B7/B8 برای سیم کارت های 4.5G و باندهای رادیویی B40/B42/B43 برای سیم کارت های TD-LTE پشتیبانی می کند. این یعنی تمام باندهای فرکانس رادیویی (مانند باند 42 TD-LTE ایرانسل) که در ایران به آنها نیاز داریم یا در آینده به آنها نیاز خواهیم داشت. در مودم NW-651D Neterbit مونتاژ شده است.

مودم Neterbit NW-651D با طراحی شیک و سخت افزار قدرتمند خود برای ارائه اینترنت پایدار و پرسرعت طراحی شده است و کیفیت ساخت نیز بالاست.

اتصال وای فای 1200 مگابیت بر ثانیه

دو آنتن خارجی LTE پرقدرت با بهره 3dBi به منظور افزایش قدرت دریافت سیگنال شبکه 4G روی این مودم قرار داده شده که قابلیت جداسازی از مودم را دارد. پشتیبانی از وای فای دو بانده توسط مودم NW-651D Neterbit از دیگر مزایای این دستگاه است.

این روتر قدرتمند Neterbit دارای هر دو باند بی سیم 2.4 و 5GHz است. فرکانس 2.4 گیگاهرتز و حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه برای استفاده عمومی مانند وبگردی، حضور در شبکه های اجتماعی و کار با پیام رسان ها مناسب است.

  بررسی آواتار: Frontiers of Pandora (PS5): یک بازی فوق العاده که باید استثنایی می بود

از سوی دیگر فرکانس 5 گیگاهرتز با سرعت بیش از 800 مگابیت در ثانیه و پهنای باند بالا برای بازی، پخش ویدیو، آپلود و دانلود فایل های حجیم عالی است. علاوه بر این، مودم NW-651D با پشتیبانی از فناوری باند فرکانس، سرعت دانلود را تا 300 مگابیت در ثانیه افزایش می دهد. سرعت وای فای این محصول نیز به 1200 مگابیت در ثانیه می رسد تا پوشش قوی و گسترده ای را برای 64 کاربر به صورت همزمان فراهم کند.

این روتر دارای 3 پورت شبکه کابلی (LAN) گیگابیتی و یک پورت WAN است تا گیمرها در هنگام بازی آنلاین با استفاده از کابل شبکه حداقل تاخیر را تجربه کنند.

NW-651D مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon X12 است که محبوب ترین تراشه در دنیای ارتباطات بی سیم است. Wi-Fi Neterbit این مودم به چیپست معروف Mediatek مهاجرت کرده است. در کنار این تراشه ها از 128 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه داخلی استفاده شده که ترکیب مناسبی برای یک مودم است.

رابط کاربری سفارشی و آسان برای نصب

مودم Neterbit NW-651D قابل استفاده در موسسات و شرکت ها می باشد. Neterbit ویژگی های خاصی را برای NW-651D در نظر گرفته است. پورت USB برای به اشتراک گذاری فایل به همراه قابلیت شبکه خصوصی مجازی (VPN) یکی از مهم ترین ویژگی های این روتر برای کاربران اداری است.

با روتر NW-651D می توان یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN ایجاد کرد تا امن ترین ارتباط را بین کاربران شرکت برقرار کند. این ویژگی به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا ارتباط امن بین کاربران یا حتی شبکه داخلی بین شعب و دفاتر مختلف شرکت را در بستر VPN فراهم کنند. برای دستیابی به یک اتصال امن و پایدار می توان از پروتکل هایی مانند PPTP و L2TP بر روی این مودم استفاده کرد.

نصب و راه اندازی مودم NW-651D Neterbit بسیار آسان است و می توانید در عرض چند دقیقه از اینترنت پرسرعت لذت ببرید. این مودم دارای تنظیمات و امکانات پیشرفته نیز می باشد. نکته جالب این است که نیازی به انجام تنظیمات پیکربندی اینترنت نیست و این روتر به طور خودکار تنظیمات مربوط به شبکه سیم کارت شما را فعال می کند. یکی از ویژگی های خاص مودم های Neterbit، پنل کاربری کاملا سفارشی شده است که سطح بالایی از تنظیمات، دسترسی سریع و امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهد.

  دو چیز خوب در مورد کارت های AMD Radeon RX 7000 وجود دارد که از آنها قدردانی خواهید کرد

فرقی نمی کند که از آن برای بازی استفاده می کنید یا دانلود ویدیوهای با کیفیت بالا و تماشای سریال های آنلاین. روتر قدرتمند NW-651D Neterbit تمام انتظارات شما را برای اینترنت پرسرعت و پوشش قوی Wi-Fi برآورده می کند.

ویژگی های مودم NW-651D Neterbit در یک کلمه!

مزیت ویژه مودم های Neterbit نسبت به نمونه های خارجی خود قیمت پایین تر و رقابتی تر، پنل کاربری آسان و سفارشی و اضافه شدن برخی ویژگی های کاربردی است.

روتر Neterbit NW-651D از سیم کارت های TD تمامی اپراتورهای ایرانی نیز پشتیبانی می کند. سرعت بالا، باز بودن، چندین پورت اترنت گیگابیتی و همچنین یک پورت USB، آنتن های خارجی و وای فای دو بانده AC1200 می تواند از مهم ترین عواملی باشد که باعث فروش خوب یک محصول می شود که همه آنها را می توان در NW-651D Neterbit.

علاوه بر این، روتر و مودم 4G توسط یک شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور پشتیبانی می شود. محصولات Neterbit دارای سه سال گارانتی می باشند آونگ (شامل تعویض دستگاه در سال اول).

راسلب مسئولیت: مطالب منتشر شده در دسته گزارش های تبلیغاتی توسط شرکت های خارجی تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا انتشار خبری دارد. این مطلب فقط در حال بازنشر است و شهر الشهزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/pr/47977-neterbit-nw-651d