موزه هنر علوم میزبان بزرگترین نمایشگاه استودیو گیبلی در سنگاپور است


موزه هنر علوم میزبان بزرگترین نمایشگاه استودیو گیبلی در سنگاپور است

از چپ به راست: همسایه من توتورو © 1988 Studio Ghibli;  Princess Mononoke© 1997 Studio Ghibli – ND;  Spirited Away© 2001 Studio Ghibli - NDDTM

سخت است کسی را پیدا کنید که نقطه ضعفی برای او نداشته باشد غیبلفیلمبرداری می کنم، فیلمبرداری می کنم. آنها مانند غذای راحتی دنیای انیمیشن هستند. اکنون برای کسانی از شما که نمی توانند از این جواهرات متحرک سیر شوند، موزه علم و هنر فرش قرمز پهن می کند برای دنیای استودیو گیبلی. از جانب اکتبر 2024این ویترین، شیرجه ای به جهان مسحور کننده ای است که توسط استودیوی معروف انیمیشن ساخته شده است.

به گفته آنر هگر، نایب رئیس موزه هنر علوم، موزه سال‌ها سعی کرده است که نمایشگاه استودیو گیبلی را به سنگاپور بیاورد و در نهایت موفق شدند.

طرفداران و بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار فضای وسیعی با مجموعه‌های تعاملی در اندازه واقعی از برخی از نمادین‌ترین فیلم‌های گیبلی را داشته باشند. این فرصتی است برای ورود به معنای واقعی کلمه به دنیای خیالی همسایه من توتورو، شاهزاده مونونوکه، گویی با جادو برداشته شده استو با شخصیت هایی آشنا شوید که مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود کرده اند.

برای اطلاعات بیشتر، به صفحه وب موزه هنر علوم مراجعه کنید اینجا.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-artscience-museum-hosts-largest-studio-ghibli-exhibition-singapore

  Dimensity 8300 Ultra Chip dusts در بنچمارک Geekbench; بالاتر از اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول