می توانید این گوشی هوشمند موتورولا را روی مچ دست خود ببندید


در رویداد Lenovo Tech World 23، موتورولا به تازگی از یک گوشی مفهومی با ظاهری عجیب رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر است و می توانید آن را به عنوان یک دستبند هوشمند دور مچ دست خود ببندید. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی جالب موتورولا را در ادامه این مقاله از شهر سخت افزار بخوانید.

رویداد Lenovo Tech World 23 با ارائه محصولات جالبی همراه بود که شاید هرگز عرضه نشوند. یکی از این محصولات گوشی هوشمند موتورولا است که می توان از آن به عنوان گوشی، نگه دارنده یا دستبند هوشمند استفاده کرد.

Motorola-2.jpg

این محصول در واقع یک گوشی هوشمند منعطف با نمایشگر POLED FHD+ است. کاربران می توانند گوشی را خم کرده و بنا به نیاز خود به اشکال مختلف در بیاورند. به طور خلاصه می توانید از این گوشی کاملا صاف استفاده کنید یا آن را تا کنید و روی میز قرار دهید. حتی می توانید این گوشی را دور مچ دست خود بپیچید و از آن به عنوان ساعت هوشمند استفاده کنید.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی و سیستم عامل اندروید است. طبیعتا وقتی گوشی را تا می کنید با صفحه نمایش 4.6 اینچی مواجه می شوید. همانطور که قبلا ذکر شد، اگرچه این محصول بسیار جذاب به نظر می رسد، اما امکان توزیع گسترده این محصولات بسیار کم است.

Motorola-2.jpg

علاوه بر گوشی های هوشمند، موتورولا دستیار صوتی و متنی شخصی خود را معرفی کرد. دستیار، یک مدل زبان در مقیاس بزرگ (LLM)، MotoAI نام دارد و می‌تواند به سؤالات، پیام‌های کاردستی و برنامه‌ریزی وظایف پاسخ دهد. موتورولا فناوری دیگری را نیز معرفی کرده است که برای از بین بردن چین و چروک و شبح هنگام اسکن اسناد و عکس ها با استفاده از دوربین گوشی استفاده می شود.

  فناوری AMD FSR 3 به کنسول های بازی می آید

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/47991-motorola-bracelet-phone-concept