نقد One Piece (Netflix): هرگز لحظه ای کسل کننده وجود ندارد


نقد One Piece (Netflix): هرگز لحظه ای کسل کننده وجود ندارد

توجه داشته باشید: این مقاله برای اولین بار در 5 سپتامبر 2023 منتشر شد.

سلام به همه دزدان دریایی کلاه حصیری.  (منبع تصویر: نتفلیکس)

در جستجوی یک قطعه

اگر به این موضوع فکر کنید بخشیده خواهید شد یک تکه سازگاری زنده با دلهره ترجمه مانگا و سریال‌های انیمه ژاپنی به لایو اکشن می‌تواند یک چالش بزرگ باشد و سابقه نتفلیکس با نمایش‌هایی مانند Cowboy Bebop کار زیادی برای ایجاد اعتماد به نفس انجام نمی‌دهد. گفتنی است، برای کسی که نه مانگا را خوانده و نه انیمه را دیده است، One Piece بسیار سرگرم کننده بود.

نسخه TL;DR:

One Piece قهرمانان خود را در یک ماجراجویی شگفت انگیز رها می کند.

هر هشت ساعت آن مملو از حرکات کششی بود و به سختی یک لحظه کسل کننده وجود داشت. این مجموعه با انرژی بی امان اجرا می شود که عمدتا توسط میمون D. Luffy از Inaki Godoy هدایت می شود. کاپیتان کلاه حصیری به خودش اعتمادی تقریباً وارسته دارد و خوش بینی و اراده او هیچ حد و مرزی ندارد. لوفی که با شانس‌های غیرقابل‌غلبه مواجه می‌شود، ناامید باقی می‌ماند – و نگرش مثبت او در نهایت به بقیه خدمه‌اش سرازیر می‌شود.

لوفی تعریفی است که به معنای آشکار ، سرنوشت است. کلاه‌های حصیری خدمه‌ای هستند که به دنبال رویاهای خود هستند، خواه پیدا ، One Piece افسانه‌ای برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی، تبدیل شدن به بزرگترین شمشیرزن جهان، یا یافتن یک اقیانوس و غذاهای دریایی افسانه‌ای بهشت ​​از سرآشپزها.

  بهترین کشتی‌های لگو جنگ ستارگان در حال فروش برای خرید

ساق مو قرمز.  (منبع تصویر: نتفلیکس)

این سریالی نیست که مزاحم تفاوت های ظریف باشد. خوب یا بد، بیشتر شخصیت‌ها تقریباً کاریکاتور هستند و با یک رفرن آشنا، تمایل به هذل‌گویی یا در مورد لوفی، انتظار آزاردهنده‌ای که همه نام او را می‌دانند متمایز می‌شوند. گفته شد، One Piece برای همه نیست. خوش‌بینی جذاب لوفی را می‌توان به‌راحتی به‌عنوان حماقت در کنار حماقت دانست، در حالی که داستان‌های ساده اوسوپ (جاکوب رومرو گیبسون) می‌تواند به سرعت اعصاب شما را به هم بزند. اغلب اوقات، نامی (امیلی راد) تنها عضوی از خدمه است که به نظر می رسد چیزی شبیه به مغز دارد.

اما شاید این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود One Piece کار کند. این نمایش 100% صمیمانه است و همه بازیگران کاملاً عالی هستند – از عبارات تقریباً شیدایی گودوی گرفته تا تصویری استواری از شکارچی دزدان دریایی رورونوآ زورو توسط مکنیو، بازیگران هرگز از دست نمی‌دهند. وان پیس که در دنیایی از اقیانوس‌ها اتفاق می‌افتد، جایی که دزدان دریایی بیداد می‌کنند و هیولاهای دریایی در منطقه خطرناکی از دریا به نام Grand Line کمین می‌کنند، وان پیس قهرمانان خود را در یک ماجراجویی وحشتناک رها می‌کند.

گارپ، کوبی و هلمپ.  (منبع تصویر: نتفلیکس)

این سریال با کمک سکانس‌های اکشن هوشمندانه و مجموعه‌های دقیق، ایده‌آلیسم شدید شخصیت‌هایش را به کار می‌گیرد. خود مجموعه‌ها باورنکردنی هستند و طیف وسیعی از مکان‌ها را شامل می‌شوند، از جمله Baratie به شکل ماهی، پارک آرلونگ، عمارت کایا در روستای سیروپ، و Going Merry که با عشق ساخته شده است.

استیون مائدا و مت اوونز، گردانندگان برنامه، از خوشگذرانی با One Piece ابایی نداشتند و این نشان می دهد. با پوسترهای جایزه ای که شخصیت های اصلی را نشان می دهند، سریال به طور مداوم هرچه پیش می رود همه چیز را ارتقا می دهد. تماشای دراکول میهاوک (استیون وارد) بسیار سرگرم کننده است، زیرا او با شمشیری کوچک به طول یک خلال دندان با زورو بازی می کند. توانایی‌های لاستیکی لافی نیز به‌طور کامل به نمایش گذاشته می‌شود، و هرگز احساس نمی‌کند که از جای خود خارج شود، زیرا او حریفان را دراز می‌کشد و مشت می‌کند تا تسلیم شوند، هر حرکتی خلاقانه‌تر از قبلی است.

  هدفون‌های ممتاز Elite 10 و Elite 8 Active Jabra به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار را برای بهبود ANC و کیفیت تماس دریافت می‌کنند.

ساختمان جهان نیز به وضوح یکی از عناصر مهم نمایش بود. با ذکر گهگاهی از گراند لاین و دریای فراتر از شرق آبی، دنیای One Piece وسیع و مسکونی به نظر می رسد. اسطوره هایی مانند One Piece و All Blue در کنار تصاویر متحرکی که تاریخچه و انگیزه های هر شخصیت را به تفصیل شرح می دهند، غالب هستند. .

منبع تصویر: نتفلیکس

از بسیاری جهات، One Piece سریالی درباره خلق واقعیتی است که می خواهید در آن زندگی کنید. دزدان دریایی دهکده ها را به وحشت می اندازند و خطر در دریاهای آزاد بیداد می کند، اما خوش بینی لوفی در همه اینها می درخشد. او معتقد است که بهترین و وفادارترین خدمه ای را دارد که تا به حال دریانوردی کرده است، و در نهایت موفق می شود و همراهان عبوس خود را با لگد و فریاد به روشنایی روز می کشاند.

در هسته خود، One Piece یک ماجراجویی دزدان دریایی است، ماجرایی که نوید اکشن و پیروزی در برابر همه شانس ها را می دهد. بعد از شروع کار به سختی متوقف شدم. بالاخره چه کسی دوست ندارد پسری را ببیند که اقیانوس ها را تسخیر می کند و قدرتش را افزایش می دهد تا در نهایت پادشاه دزدان دریایی شود؟

یک تکه است اکنون در نتفلیکس پخش می شود.

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/feature-one-piece-netflix-review