نهایی 2-in-1: کار و بازی سخت با ASUS Zenbook DUO دو صفحه ای


نهایی 2-in-1: کار و بازی سخت با ASUS Zenbook DUO دو صفحه ای

انجام چند کار با ASUS Zenbook DUO (UX8406) که دارای صفحه نمایش دوگانه و صفحه کلید جداشدنی است، آسان تر است.  عکس ها: ایسوس

در دنیای دیجیتال امروزی دیگر یک صفحه نمایش کافی نیست. اگر در حین تماشای تلویزیون با گوشی خود به صورت آنلاین خرید می کنید، تنها نیستید.

عادات تماشای صفحه دوم به طور فزاینده ای رایج شده اند، زیرا انجام چند کار به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل می شود. این عادت که به عنوان “غربالگری تقسیم” نیز شناخته می شود، به ویژه برای بهبود بهره وری و بهینه سازی فضاهای کاری دیجیتال محبوب است، به طوری که اکثر غربالگرهای دوم از دو دستگاه به طور همزمان استفاده می کنند.

جدید را وارد کنید ASUS ZenBook DUO (UX8406)، یک لپ تاپ مناسب برای سبک زندگی با صفحه دوم امروزی. این لپ‌تاپ دیجیتالی چندوظیفه‌ای که خود را به‌عنوان اولین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با صفحه‌نمایش دوگانه مجهز به هوش مصنوعی معرفی می‌کند، دارای یک طراحی شیک با دو صفحه است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی کارآمدتر و انعطاف‌پذیرتر کار و بازی کنند.

طراحی همه کاره دو صفحه نمایش

می‌توانید با ASUS Zenbook DUO (UX8406)، که ترکیبی از طراحی کاربر محور همه‌کاره و قدرت محاسباتی قوی است، کارهای بیشتری انجام دهید.

قاب تاشوی آن که ظاهری ظریف و حرفه ای دارد، به روی آن باز می شود دو صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با اندازه مساوی. Zenbook DUO در کنار صفحه کلید بی سیم جداشدنی ASUS ErgoSense، دارای یک صفحه لمسی بزرگ و کلیدهای ساکت و بزرگ، می تواند به راحتی در چهار حالت کاربر برای مناسبت های مختلف پیکربندی شود.

  پخش زنده رویداد CES 2024 AMD و Nvidia با ترافیک نیم بها (18:30 امشب)

این شامل:

  • صفحه نمایش دوتایی روش: برای حداکثر فضای دید، لپ تاپ را می توان به صورت عمودی مرتب کرد و یک راه اندازی ایده آل برای کار، خلاقیت و بازی است. نمایشگرهای دوقلو دارای یک پایه داخلی برای قرارگیری آسان هستند و می‌توانند به‌طور مستقل یا ترکیب شوند یک صفحه نمایش بزرگ 19.8 اینچی.

حالت صفحه نمایش دوگانه  عکس: ایسوس

  • حالت اداری: لپ تاپ را می توان به صورت افقی با صفحه نمایش در جهت عمودی قرار داد. ایده آل برای برنامه نویسان، ویراستاران و افرادی که نیاز به کار با صفحات گسترده داده دارند، صفحه نمایش در این حالت را می توان به صورت جداگانه یا ادغام کرد تا یک صفحه نمایش بزرگ 19.8 اینچی تشکیل دهد.


حالت اداری  عکس: ایسوس

  • حالت لپ تاپ: برای فعال ، این حالت کافی است صفحه کلید را روی صفحه پایین قرار دهید. یک کانکتور داخلی pogo-pin به طور خودکار صفحه کلید را با یک ضربه مغناطیسی قرار می دهد و همچنین آن را شارژ می کند. از طرف دیگر، صفحه پایین را می توان در یک صفحه کلید مجازی با اندازه کامل پیکربندی کرد.


حالت لپ تاپ.  عکس ها: ایسوس

  • روش اشتراک گذاری: ایده آل برای ارائه ها و جلسات کاری، این حالت از لولای صفحه تخت 180 درجه لپ تاپ استفاده می کند تا بتوان آن را صاف روی میز قرار داد. برای مشاهده بهتر، محتویات صفحه بالایی را می توان 180 درجه چرخاند.

حالت اشتراک گذاری.  عکس: ایسوس

این حالت‌های کاربری همه کاره توسط نمایشگرهای دوگانه 3K ASUS Lumina OLED با وضوح بالا Zenbook DUO که دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند، امکان‌پذیر شده است.

Zenbook DUO همچنین می تواند برای حمل و نقل در قالبی جمع و جور تا شود. لپ تاپ بسته 2 سانتی متر نازک تر است و وزن آن تنها 1.65 کیلوگرم با کیبورد موجود است.

  ساخت رم انعطاف پذیر با استفاده از فلز مایع توسط دانشمندان چینی!

راه های بیشتر برای چند کار

در دنیای پرسرعت ما از همکاری آنلاین، بازی‌های PVP و تماس‌های زوم، ASUS Zenbook DUO (UX8406) می‌تواند به شما کمک کند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید یا بهتر از آن، کارهای بیشتری را همزمان انجام دهید.

به عنوان مثال، اگر نیاز دارید چندین کار را به طور همزمان در محل کار پیگیری کنید، یک صفحه می تواند برای کارهای کلیدی مانند ایمیل یا تماس های ویدیویی استفاده شود، در حالی که صفحه دیگر می تواند فهرست کارها یا اسناد مشترک را نمایش دهد. هنگام کار با مجموعه داده‌های بزرگ و صفحات گسترده، این دو صفحه حتی می‌توانند برای مشاهده آسان در یک صفحه بزرگ ترکیب شوند و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها یا مالی راحت باشند.

در فضای بازی، داشتن دو صفحه نمایش نه تنها تجربه بازی را بهبود می بخشد، بلکه می تواند به بازیکنان برتری نسبت به دیگران بدهد. تنظیم دو صفحه نمایش به معنای فضای بصری بیشتر است که به بازیکنان تجربه فراگیرتری از دنیای بازی می دهد.

در عناوین PVP، از صفحه دوم می توان برای نمایش نقشه ها و آمار درون بازی استفاده کرد یا به عنوان یک صفحه اختصاصی برای چت های درون بازی با سایر بازیکنان استفاده کرد، که باعث می شود صفحه اصلی بازی کمتر درهم و برهم باشد و حرکت را آسان تر کند.

UX8406 ​​حتی می تواند به شما اجازه دهد همزمان کار کنید و بازی کنید. هنگام کار از خانه، یکی از صفحه‌های لپ‌تاپ می‌تواند به عنوان یک صفحه نمایش اختصاصی برای لیست‌های پخش Spotify شما عمل کند و به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که به ایمیل‌ها در صفحه دیگر پاسخ می‌دهید، دی جی خود باشید.

  قدرتمندترین موتور مافوق صوت جهان ساخته شده است. 16 برابر سریعتر از صدا!

قدرت محاسباتی مبتنی بر هوش مصنوعی

شیک و شیک، ASUS Zenbook DUO (UX8406) با قدرت محاسباتی ساخته شده است تا یک ماشین چندوظیفه ای واقعی باشد که می تواند از برنامه های کاری و بازی پشتیبانی کند، حتی زمانی که آنها به طور همزمان اجرا می شوند.

این دستگاه دارای آخرین سری پردازنده‌های مجهز به هوش مصنوعی Intel Core Ultra با پیکربندی‌هایی تا پردازنده Intel Core Ultra 9 با عملکرد بالا است. سری Core Ultra اولین سری است که با واحد پردازش عصبی (NPU) اینتل یکپارچه شده است. NPU دارای یک موتور اختصاصی است که می تواند محاسبات هوش مصنوعی با تأخیر کم را ارائه دهد و به لپ تاپ کمک می کند تا بارهای کاری پیچیده را اجرا کند و با مصرف انرژی کمتر به عملکرد بالاتری دست یابد.

ASUS Zenbook DUO (UX8406).  عکس: ایسوس

Zenbook Duo (UX8406) همراه با 1 ترابایت حافظه SSD، حداکثر 32 گیگابایت رم و باتری با ظرفیت بالا که در تمام طول روز دوام می‌آورد، می‌تواند به طور موثر برنامه‌های کار، خلاقیت و سرگرمی را مدیریت کند.

آیا قصد دارید هنگام بازی یا کار به موسیقی گوش دهید؟ Zenbook Duo دارای یک سیستم صوتی قدرتمند با تاییدیه هارمن کاردون با ویژگی‌های Dolby Atmos برای صدایی غنی و فراگیر است.

ASUS Zenbook DUO UX8406 ​​با نمایشگرهای همه کاره تطبیقی ​​دوگانه و قابلیت‌های محاسباتی مبتنی بر هوش مصنوعی، آماده است تا هر کجا که می‌روید همراه دیجیتالی جدید شما برای بهره‌وری و سرگرمی باشد. حتماً بررسی تیم تحریریه درباره لپ تاپ و اینکه چرا آنها تحت تأثیر قرار گرفتند را بررسی کنید.

ASUS Zenbook DUO (UX8406)، از 2999 دلار سنگاپوردر دسترس است فروشگاه اینترنتی ایسوس و فروشگاه های خرده فروشی

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-dual-screen-asus-zenbook-duo