هفته آینده منتظر مک بوک های جدید اپل با تراشه M3 باشید


به نظر می رسد اپل برای معرفی محصولات جدید خود رویداد دیگری برگزار خواهد کرد. پس از انتشار شایعات فراوان درباره رویداد اپل در ماه اکتبر، سرانجام این شرکت با انتشار دعوتنامه ای اعلام کرد که صبح روز سه شنبه 18 آبان ساعت 03:30 به وقت ایران، میزبان دوستداران فناوری در رویداد Scary Fast خواهد بود.

اپل در رویداد قبلی خود به معرفی گوشی های سری آیفون 15 اکتفا کرد و در این مراسم جای خالی مک بوک ها احساس شد. و حالا این غول دنیای فناوری اعلام کرده است که صبح روز سه شنبه ۱۸ آبان ساعت ۰۳:۳۰ به وقت ایران رویدادی به نام سریع ترسناک را به همین منظور برگزار خواهد کرد.

دستگاه های مک جدید اپل مجهز به تراشه قدرتمند M3 رونمایی شد

دستگاه های مک جدید اپل مجهز به تراشه قدرتمند M3 رونمایی شد

وب سایت اپل در صفحه رویدادهای خود تصویری متحرک منتشر کرد که ابتدا لوگوی اپل را به رنگ مشکی با دایره های روشن در پس زمینه مشکی نشان می دهد و سپس لوگوی مک ظاهر می شود. بنابراین می توان گفت در این رویداد یک یا چند کامپیوتر مک جدید ارائه می شود.

در واقع رویداد Scary Fast اپل بر روی معرفی مدل های مک بوک پرو مجهز به پردازنده های سری M3 متمرکز خواهد بود. به نظر می رسد Quo منتظر چندین پردازنده M3 است که احتمالاً شامل M3 Pro و M3 Max می شود. طبق آگهی com. wccftech در رویداد اپل، مک بوک پرو 14 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی جدید رونمایی خواهند شد.

در این رابطه بخوانید:

– اپل تایید کرد: گوشی های سری آیفون 15 در 21 سپتامبر عرضه خواهند شد

  کنترلر بازی موبایل Razer Kishi Ultra با iPad Mini و PC سازگار بوده و شامل هاپتیک می باشد

طبق شایعات، این محصولات می توانند شامل آی مک 24 اینچی با تراشه جدید باشند. برخی منابع خبری معتقدند که در این مراسم نباید انتظار نسخه جدیدی از مک بوک ایر را داشت، اما مک بوک پرو 13 و 16 اینچی می تواند با سخت افزار جدید به روز شود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/events/47985-apple-scary-fast-event-invites-for-m3-chip-and-new-macs