هیچ چیز ChatGPT را به هدفون Nothing Ear و Ear(a) که اخیراً معرفی شده است، نمی آورد


هیچ چیز ChatGPT را به هدفون Nothing Ear و Ear(a) که اخیراً معرفی شده است، نمی آورد

از چپ به راست: هیچی گوش (الف)، هیچی گوش.  اعتبار: هیچی.

اخیراً تحت تأثیر پیشنهادات خوب Nothing قرار گرفته‌ایم، از Nothing Phone (2) که در سال 2023 انتخاب ویرایشگران بود تا Nothing Ear (2) که دارای گواهینامه ANC ارتقا یافته و وضوح بالا بود.

اکنون این شرکت مجموعه صوتی خود را اصلاح کرده و با حذف شماره و ارائه فقط هیچی گوش و هیچی گوش (الف).

هیچی گوش مشکی  اعتبار: هیچی.

گوشی Nothing Ear که بر روی گوش (2) قرار دارد، دارای طراحی شفاف با امضای Nothing است که اجزای داخلی با دقت ساخته شده با محفظه های شفاف را به نمایش می گذارد. در داخل یک رسم وجود دارد درایور پویا 11 میلی متری با یک سرامیک دیافراگم، که هیچ چیز نمی گوید، بلندی های واضح تر و صدایی غنی را ارائه می دهد. طراحی دو محفظه گوش (2) با دو دریچه اضافی برای جریان هوا بهبود یافته است.

علاوه بر LHDC 5.0 که در Ear (2) پشتیبانی می‌شد، Ear اکنون پشتیبانی می‌کند کدک LDACکه می تواند صدا را تا 990 کیلوبیت در ثانیه، 24 بیت/96 کیلوهرتز پخش کند.

یک الگوریتم جدید هوشمند ANC (حذف نویز فعال). نشتی نویز را بررسی می کند بین هدفون و کانال گوش، افزایش قدرت ANC در صورت نیاز. ویژگی ANC تطبیقی ​​در سه سطح توان ارائه می‌شود و ظاهراً می‌تواند تا 45 دسی‌بل نویز را کاهش دهد، تقریباً دو برابر گوش (2).

عمر باتری نیز بهبود یافته است. اگر ANC خاموش باشد، اکنون هدفون دوام می آورد 8.5 ساعت با یک بار شارژ، در مجموع 40.5 ساعت، با احتساب کیف شارژ. شارژ بی سیم 2.5 واتی نیز پشتیبانی می شود.

  رایانه های شخصی آماده بازی رنگی با پردازنده Ryzen 9 6900HX راه اندازی شد. سیستم بازی در یک کاور صفحه نمایش!

هیچی گوش (الف) به رنگ زرد.  اعتبار: هیچی.

برای گزینه ای مقرون به صرفه تر، هیچی گوش (الف) در طراحی چشم نواز زرد، اولین چیزی برای Nothing، در کنار گزینه های استاندارد سیاه و سفید عرضه می شود. هنوز کمی جزئیات واضح در امتداد ساقه هدفون وجود دارد، اما شما قطعا قبل از هر چیز دیگری رنگ زرد را متوجه خواهید شد.

Nothing Ear (a) از الگوریتم Smart ANC مشابه Ear استفاده می کند و حذف نویز تا 45 دسی بل را ارائه می دهد. همچنین از یک درایور دینامیک 11 میلی‌متری استفاده می‌کند، اگرچه دیافراگم اینجا داخل است TPU و PMI به جای سرامیک

هیچی گوش (الف) به رنگ سفید.  اعتبار: هیچی.

هیچ چیز همچنین پشتیبانی LDAC را به گوش (a) ارائه نکرده است، اگرچه پخش جریانی LHDC 5.0 با وضوح بالاتر در اینجا در دسترس نیست.

با ANC خاموش، هدفون دوام می آورد 9.5 ساعت یا در کل 42.5 ساعت با مورد متاسفانه این مدل از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

هر دو مدل از ویژگی هایی مانند اتصال دوگانه (نسخه چند نقطه ای Nothing)، افزایش باس و موارد دیگر پشتیبانی می کنند.

ادغام ChatGPT  اعتبار: هیچی.

اما چیزی که واقعا جالب است این است ادغام ChatGPT. اگرچه فقط در صورت اتصال به تلفن های Nothing در دسترس است، ChatGPT اکنون به راحتی با یک خرج ، قابل دسترسی است. کاربران می توانند مستقیماً ابزار هوش مصنوعی را از طریق Nothing Ear و Ear (a) جستجو کنند، مشروط بر اینکه از Nothing Phone (2) استفاده کنند. پشتیبانی از این ویژگی با Phone (2)، با Nothing Phone (1) و Phone (2a) در به‌روزرسانی نرم‌افزار آینده شروع می‌شود.

The Nothing Ear با قیمت 149 دلار آمریکا / 129 پوند به فروش می رسد، در حالی که Nothing Ear (a) به قیمت 99 دلار آمریکا / 99 پوند. در دسترس بودن و قیمت محلی در سنگاپور هنوز اعلام نشده است، اما پس از کسب اطلاعات بیشتر، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

  نتفلیکس به تازگی قیمت ها را در ایالات متحده افزایش داده است، آیا سنگاپور می تواند بعدی باشد؟

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-nothing-chatgpt-newly-announced-ear-and-ear-a-true-wireless-earbuds-singapore-price