واتس اپ جوامع را با سازماندهی رویداد و پاسخ های اعلامیه بهبود می بخشد


واتس اپ جوامع را با سازماندهی رویداد و پاسخ های اعلامیه بهبود می بخشد

انجمن های واتس اپ اکنون می توانند رویدادها را در پنجره چت میزبانی کنند و کاربران گروه می توانند به راحتی پاسخ دهند.  منبع: واتس اپ

واتس اپ دو ویژگی مهم را به انجمن های واتس اپ خود اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد گردهمایی ها را سازماندهی کنند و به پیام های مهم پاسخ دهند.

همانطور که در پست وبلاگ خود اعلام شده استاکنون جوامع الف را ارائه می دهند مناسبت ها میانبر سازمان این به اعضای یک انجمن WhatsApp اجازه می‌دهد تا گردهمایی‌های فیزیکی یا آنلاین را برنامه‌ریزی کنند، مشارکت را مشاهده کنند و درباره رویداد در صفحه اطلاعات جامعه اطلاعات بیشتری کسب کنند. کاربرانی که به رویدادها پاسخ می‌دهند، با نزدیک‌تر شدن رویداد، یادآورهای خودکار (از طریق اعلان‌ها) را دریافت می‌کنند.

واتس‌اپ گفت که این افزونه ابتدا برای گروه‌های متعلق به جامعه بود و پس از آن در ماه‌های آینده برای همه گروه‌ها عرضه شد.

پاسخ ها (سمت چپ) اکنون می توانند به اطلاعیه های سرپرست در گروه های تبلیغاتی ارسال شوند.

به طور جداگانه، واتس اپ قابلیت نوشتن را نیز اضافه کرد پاسخ می دهد به گروه های تبلیغاتی این به گروه‌های تبلیغاتی اجازه می‌دهد تا بحث‌ها را بدون سیل ، بقیه چت به حداقل برسانند. کاربران می‌توانند پاسخ‌ها به اطلاعیه‌های سرپرست را ببینند و ببینند دیگران در زمینه چه گفته‌اند، و اعلان‌های پاسخ برای همه خاموش است. به طور خلاصه، می‌توانید روی یک تبلیغ ضربه بزنید تا ببینید دیگران چه گفته‌اند و ادمین‌های این گروه‌ها می‌توانند به راحتی بازخورد جمع‌آوری کنند.

منبع: واتس اپ (وبلاگ)

منبع: https://www.hardwarezone.com.sg/tech-news-whatsapp-communities-events-organisation-replies-announcement-group-instant-messaging-app-chat

  چینی ها از کارت گرافیک MTT S4000 با 48 گیگابایت حافظه GDDR6 رونمایی کردند.