ویژگی بعدی Galaxy AI می تواند دنیای ویدیوهای گوشی های هوشمند را متحول کند


چند ماه پیش، رئیس موبایل سامسونگ، تی ام رو، گفت که ویژگی‌های بیشتری از هوش مصنوعی گلکسی به دستگاه‌های گلکسی سازگار می‌آیند، و اکنون به نظر می‌رسد که یکی از آن ایده‌های جالب و انقلابی هوش مصنوعی برای گوشی‌های سامسونگ به بیرون درز کرده است.

به گفته افشاکننده محبوب سامسونگ Ice Universe، «نوآوری اصلی اپلیکیشن در One UI 6.1.1 هوش مصنوعی ویدیویی خواهد بود». One UI 6.1.1 به‌روزرسانی نرم‌افزار بزرگ بعدی سامسونگ را نشان می‌دهد، و در حالی که Ice Universe به معنای «Video AI» توضیحی نداده است، به احتمال زیاد این اصطلاح به ابزار ویرایش ویدیوی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی کند یا نوعی دستیار اشاره دارد. فیلمبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی.

ادعای Ice Universe تنها چند ساعت پس از تایید اکانت رسمی X سامسونگ که روی توسعه ویژگی‌های جدید Galaxy AI کار می‌کند، مطرح می‌شود:

همکاری ما با Google همچنان ادامه دارد و ما برای دستیابی به دیدگاه مشترک خود در ارائه بهترین اکوسیستم محصولات و خدمات اندروید تلاش می کنیم. چیزهای هیجان انگیزی برای آینده اندروید و تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی در راه است.

ویدئو-AI

در حال حاضر، مجموعه ویژگی‌های Galaxy AI سامسونگ شامل Generative Editing است که به شما امکان می‌دهد اندازه، حذف یا تغییر موقعیت اشیاء را در یک تصویر تغییر دهید، و Instant Slow-Mo که از تولید فریم مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا تقریباً هر ویدیوی معمولی را به شما تبدیل کند. حرکت کند. ویدئو

این ویژگی مرموز “Video AI” ممکن است بر روی آن ابزارهای خلاق ساخته شده باشد و به شما امکان می دهد ترکیب فیلم ها را به طور همزمان ویرایش کنید (؟). یا شاید سامسونگ در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک تولیدکننده متن به ویدیوی کامل مانند Sora از OpenAI است.

  مشترکین نتفلیکس اکنون می توانند GTA Trilogy را به صورت رایگان در گوشی های هوشمند iOS و Android خود بازی کنند

آخرین اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در 10 جولای برگزار خواهد شد.

تا زمانی که سامسونگ جزئیات بیشتری را تایید نکند، مطمئناً نمی دانیم. اما این شرکت می تواند از رویداد آتی Galaxy Unpacked برای نمایش ویژگی شایعه شده One UI 6.1.1 استفاده کند. One UI 6.1 نیز در رویداد قبلی Galaxy Unpacked سامسونگ در ژانویه رونمایی شد.

هوش مصنوعی سامسونگ

و ویژگی مرموز “Video AI” ممکن است راه خود را به چند گوشی نسل قبلی گلکسی نیز باز کند. گوشی های گلکسی اس 23 سامسونگ دو ماه پس از عرضه سری گلکسی اس 24 تمامی ویژگی های گلکسی AI را دریافت می کنند. بنابراین احتمالاً این مورد در مورد هر ویژگی جدید Galaxy AI خواهد بود.

منبع: https://www.shahrsakhtafzar.com/fa/news/smartphone/50571-galaxy-ai-feature-could-revolutionize-smartphone-video